Reakcia na: mark178 #207652:
Moja otázka smerovala na zmienku o tom, že konkrétna linka je najdlhšie premávajúcou. Všetci sa tu zhodneme na tom, že zbytočné zmeny v linkovaní sú nežiadúce. Súčasná sústava dopravných tokov ale nie je axióma a dopravný dopyt sa mení. Ak to bude vyžadovať situácia, tak linky je potrebné meniť. Očakávať, že povedzme linka 37 bude premávať ďalších 600 rokov po rovnakej trase ignorujúc novú výstavbu je šotoušovina prvého stupňa vedúca v prospech IAD. Samozrejme, že s jurajom sa súhlasiť nedá. Ale argument, že linka je dlhodobo premávajúca nie je argument. Optimalizácia električkovej dopravy je najväčšia výzva. Asi je niekde chyba ak sa ľudia dožadujú autobusovej dopravy (bez segregovanej dráhy) a cestovanie z Dúbravky do mesta trvá kratšie autobusom.
Petto
-Borska - vyuzivana ovela viac ako KV, ta ani nebola v plane rusit, boli aj plany pre jej zabetonovanie pre pripadnu NAD ,ale nakoniec sa urobilo obratisko KV aj pre NAD
-Horne Krcace a Dolne - nech su na znamenie, ziadne rusenie ... je tam IUVENTA a ROSNICKA
-Zlucovanie Jurigovo a Segnerka padlo - skrz obluk
39/31 rusenie by nepreslo , bo s tym by suviseli aj zmeny v meste v bus linkach - na ktore uz bolo kopec nametov