Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spacer1 #206806:
Myslim, ze na Youtube uz je vela takych videi a aj v lepsej kvalite ?
Reakcia na: KaroSAD #206810:
Ja si myslím,že ešte prežijú aj tie hrče SORky NB18 ☺ ?
Reakcia na: KaroSAD #206810:
Dovtedy, keď sa nerozpadnú na cestách...? ?
Koľko rokov ešte podľa vás budú jazdiť Karosy B 741.CNG?
Reakcia na: Technopol #206800:
tiez pravda.
Vravim cely system VHD by vyzeral inak.
Reakcia na: Valec #206803:
ak budes mat interval v centre 2-4 minut a polovica vlakov ti bude koncit v karlovke tak interval v Dubravke bude 4-8 minut.
http://www.teraz.sk/slovensko/vlaky-tablettv-slow-bratislava-trnava/129393-clanok.html

Cieľom projektu je priniesť vám možnosť precestovať Slovensko na koľajniciach od Bratislavy až po Košice...
Reakcia na: dupe #206801:
"A o dvojrozchodovom rieseni sme sa dozvedeli vlastne len pred tyzdnom ked za zcistajasna zjavila 8kolajka." - Nie, nedozvedeli, je to zname uz niekolko mesiacov, ak nie rokov.

Inak samozrejme suhlasim ze DPB a mesto by neboli schopni prevadzkovat metro (a to dokonca ani keby mali dost penazi).
Reakcia na: Technopol #206800:
Stupavu rátať nemôžem, lebo PAD "musí" jazdiť až na Nivy. Bez toho by SL zanikol. ?
Reakcia na: Ámos #206798:
Ale ak nebudú všetky vlaky jazdiť až na konečnú, prečo s nimi mám rátať v Dúbravke? Ja netvrdím,že v centre (možno 4-5 staníc) by taká linka dokázala mať interval 2-4 minúty... ale ak mi tretina cestujúcich vystúpi v Mlynskej a tretina v Karlovke, tak asi nebude každý vlak ťahať až do Dúbravky a teda v Dúbravke ich nemôžem rátať do intervalu.
Reakcia na: dupe #206801:
Len tak na doplnenie, vizualizácie nie sú prísne tajné, len neexistujú. Existujú len priečne rezy v už verejne dostupnej dokumentácii. A o dvojrozchodovom riešení sa vedelo, minimálne sa o tom písalo v článku na imhd.
Metro?
Vychadzajme z aktualneho projektu elektricky do Petrzalky. Mala byt odovzdana do uzivania na konci augusta. Je april a este ani len netusime kde bude zastavka na Safku. Vizualizacie su tiez prisne tajne. A o dvojrozchodovom rieseni sme sa dozvedeli vlastne len pred tyzdnom ked za zcistajasna zjavila 8kolajka. Ak by sa takto malo stavat aj metro, radsej nie...

Viete si predstavit ze by prevadzaku metra zabezpecoval sucasny magistrat v spolupraci s DPB?
Vlaky bez udrzby, kazdu chvilu poziar v tuneli. Interier dotagovany, stanice posprejovane, s pokazenym osvetlenim a prespavajucimi bezdomovcami. Upratovanie na staniciach papierovo aj 5x denne, realita 1x mesacne nalepena nalepka upratovacej firmy. Eskalatory premavajuce len v pracovnych dnoch 6 - 18. hod.
Myslite ze taketo prostredie by bolo lakajuce pre autickarov ak by navyse casovo nic neusetrili?

A kolko penazi by sa pretunelovalo?
Reakcia na: Valec #206797:
A ešte prirátať časť cestujúcich z PAD - min. zvoz pre Stupavu
Reakcia na: Valec #206797:
Ale ano predstava ludi, ze metro by vyriesilo vsetky problemy Bratislavcanov s cestovanim je blud.
Reakcia na: Valec #206797:
Aj Mlynsku ratat musis. Pravdepodobne by sa spravil system, ze nie vsetky vozy by jazdili od konecnej po konecnu. Celkovo je ale treba kapacitu nastavit aby pobrala ludi v najvytazenejsom useku.

Do DNV sa metro planovalo hlavne kvoli lokalite Bory, kde malo byt sidlisko pre niekolko desiatok tisic obyvatelov.
Reakcia na: Ámos #206789:
Neviem, či práve linky 25 a 92 by tam spravili nejaké terno, ale budiš. Linka 21 má v špičke interval 5 min., teda ponúka kapacitu 1800 cestujúcich. To by pomohlo skrátiť interval z 12 na 9,5 minúty. A to by v celej oblasti ostali akurát tak linky 20, 23, 24, 27 a 28.

Samozrejme, mohol by sa k metru zvážať aj Lamač, tak by sme sa možno dostali k intervalu 6 minút za cenu výrazne dlhšej doby cestovania. Mlynskú dolinu a pod tam už ťahať netreba, asi by nemalo veľký zmysel ťahať kapacitu odtiaľ až do Dúbravky, poťažmo do DNV.

Celým chcem len preukázať, že predstavy niektorých metrofilov, že metro by jazdilo každé 2-3 min. v špičke a za 15 minút sa dostanú z Dúbravky do Rusoviec (takýto príklad hodil niekto k tomu článku v Nku) sú v BA proste odtrhnuté od reality.
Reakcia na: volod #206774:
Ano, udrzba a zdarile GO Ikarusov (vseobecne v Madarsku) dokazuju, ako "hospodarne" naklada so zverenym majetkom jeden nemenovany dopravca v BA, zabezpecujuci MHD...
Napr. take 435 v BA nepresli za cca 15rokov ziadnou vyznamnejsou GO!
Inak v BP to doviedli do "dokonalosti", zopar IK 260 zmodernizovali vlastnymi silami na verziu LE:

http://omnibusz.blog.hu/2013/08/11/vissza_a_jovobe_628

Podobne ciastocne nizkopodlazne boli upravene aj vleky IK 280T v Sofii. Tiez pravdepodobne vlastna iniciativa Iskaru al. Nadezdy?
Reakcia na: Ámos #206789:
A kam by si chcel s tymi dlhsimi vozidlami jazdit?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.