Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
neviem či už niekto upozornil na..., ak ano tak sorry.

POZVÁNKA na rokovanie komisie dopravy a informačných systémov pri MsZ, ktoré sa bude konať dňa 1.10.2003 (streda) o 15:00 h v miestnosti č. 107 v Primaciálnom paláci, Primaciálne námestie č. 2

http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=70891
Včera som zaregistroval novú antivandalskú reklamu, ktorej sloganom je: "NIČIŤ JE NANIČ", okrem toho je na nej foto kamery a nejaký text, ktorý hovorí, že nikdy nevieme, kde je skrytá kamera.

Takže už TO viete: Ničiť je nanič!

🙂
Reakcia na: m@rtin #20640:
Asi si skor chcel povedat, ze keby sa v Prahe zaviedli trolejbusy, nevyriesi sa uplne problem so splodinami z motorov. Ale situacia sa urcite pridanim 250 trolejbusov (25% z 1000 autobusov) zlepsi. Keby nie, tak naco by sa mali v Bratislave budovat nove trate (na ktorych urcite bude premavat dohromady menej ako 250 novych trolejbusov?). Ved ani keby sme postavili vsetky, prostredie by sa nezlepsilo 🙂
Reakcia na: J #20657:
Áno, sme v Bratislave úplní blbci. Teda aspoň vedenie mesta:

1) ****ovina je stavať most podľa toho, ako bol "veľmi dávno naplánovaný". Požiadavky sa dosť zmenili a minimálne sa mali stavať v každom smere tri pruhy (jeden vyhradený pre MHD) a nie dva, keď už sa tam nemal vynechať stred pre koľajovú dopravu. Dva sú absolútne nedostatočné.

3) Územný plán je z čias boľševika, kedy boli úplne iné spoločenské potreby. Aktualizácia v 1993 mu príliš nepomôže. Na novom sa pracuje už roky a je to známy "systém metro" - niečo sa horko-ťažko vypracuje za štyri roky do takej podoby, aby to mohlo ísť na schválenie, potom prídu voľby, nové zastupiteľstvo všetko zhodí zo stola a začne sa od nuly.

10) Haha... mrakodrapy môžu byť všade tam, kde sa nájde niekto s dostatočne plnou kešeňou. V prípade potreby sa to zaobalí do "kreatívneho kontrastu s nízkopodlažnou zástavbou" a podobnýcvh kydov.

Prepáč za toľko negativizmu, ale vedenia mesta ma serú už roky podstatne viac, než kedysi boľševici. Tak som potreboval vyustiť trošku pretlaku z kotla.
Reakcia na: m@rtin #20646:
nie, myslel som ze tak rychlo sa nestihnu urobit 2 zakladne veci pre prevadzku aspon izolovanej casti nosneho systemu v Petrzalke (nove vozidla a most). Stary most sa nemoze zacat prestavovat pred dokoncenim mostu Kosicka a vozidla treba po definitivnom schvaleni projektu navrhnut na mieru, schvalit a vyrobit.
Reakcia na: Vlasto #20647:
Netuším, kto ste - preto si dovolím odpovedať na Vašu otázku emailom. Vaša otázka sa uvedením mena iného človeka stáva osobnou a je vhodnejšie porozprávať sa inou formou ako cez verejnú stránku. 🙂
m@rtin: No s tým klientelizmom. Hold keď iný vraždia budeme aj my. Asi tak to celé vyznelo. to čo si napísal nie je ospravelnenie.

Myslíš si, že sme v BA úplný blbci.
1) most Košická bol naplánovaný veľmi dávno ešte vtedy keď sa rátalo s metrom pod Dunajom. O elinách do Petržalky sa nikomu snáď ani nesnívalo.

2) v Petržalke je dosť široký koridor, kde okrem prašných chodníkov nie je nič. 6iadne parkoviská, žiadne obchody žiadne lapmy, len pár nadivoko vyrastených stromov. Je tam stavebná uzávera a rýchlodráha tam bola plánovaná skôr ako sa Petržalka vôbec začala stavať. Ludia na súde nebudú mať argumenty, keďže pri sťahovaní vedeli čo tam bude, je to ekologickejšie a tichšie ako autobusy.

3)Bratislava má územný plán, ktorý bol aktualizovaný v 1993 a v súčasnosti sa pracuje na novom.

4) To že si o rôznych systémoch do Petržalky nevidel nič neznamená, že neexistujú. Tých variantov bolo vypracovaných hodne.

5) súčasné vedenie mesta má v zastupiteľstve 60 poslancov z 80. Hádanice neočakávam. je jasné, že to bude Siemens a tým to končí.

6) Začiatok výstavby prvých dvoch etáp v roku 2006 je reálny. Teda trať v P. a nejaké zmany v centre. Ak by to Ďurkovský nestihol, bude to jeho politická rakva. Môdrejší budeme ai tak o mesiac možno menej.

7)Nezabúdaj, že stačí napojiť Petržalku na ostatok siete a Nosný systém je ako tak, v oklieštenej verzii hotový. Resp. funguje po celom meste. A žiadne čakanie na trasu D či dokončenie C nehrozí. Inak Praha si požičala na dalšie tri stanice C 75mil Eur čiže 3mld. SKK. Za to sa dá prerobiť Karloveská a Račianska radiála na kvalitnú trať s mimoúrovňovým križovaní kde je to potrebné či preferenciou.

😎 je jasne dané, kade trasa povedie pretože pôjde po trasách súčasných elinových tratí a v Petržalke máš koridor, ktorý ťa nepustí.

9)Výkupy pozemkov?! Akých. Súčasné trate patria mestu a koridor v P. tiež.

10) Mesto má jasne dané, kde mrakodrapy môžu byť a kde nie. Nepleť si nás s Prahou, ktorá kvôli UNESCO nemôže stavať kde chce. Bratislava taký problém nemá. Mesto má koncepciu rozvoja MHD a to asi rok starú. Predtým platila iná.

11) Nemyslím si, že pôjdeme pražským modelom a vyhlásime tender na nákup nových elín dva mesiace pred spustením trate tak ako to je v prípade Barandova.

12) Nemyslíš si, že rozhodnutie či to bude 1000 alebo 1435 je jednoduché. Keby si o tom čo to vedel, tak by si mohol z istotou povedať, že to bude 1435, keďže budovať sa to ide tak, aby sme si nezastavili výstavbu metra. Na každú novú, prebudovanú trať by chceli kupovať nové vozy.

Papyr: 🙂
Reakcia na: m@rtin #20640:
Jo, busy predsa produkuju len asi 20% exhalatov, tak preco ich nahradzovat trolejbusmi, ze ano. Zvlast, ked za sumu, urcenu na stavbu barrandovskej trate, zadratujes cely zapadny breh (vsetky linky s intervalom kratsim ako 15 minut) a dve vozovne. Praha ma holt ine priority.
Reakcia na: Spectre #20653:
Aha, cize neodporucas CP tlacit, lebo by sa mohli stat realitou... Horsie je, ze sa stanu aj tak 🙂
Reakcia na: -trnka- #20652:
Vsetko co ide okolo Kosickej sa zmenilo.. A aj niektore ine veci..

Je tam vela zmien k horsiemu, zopar k lepsiemu.
Reakcia na: Andy #20651:
Pre odvážlivcov, ktorí si nové CP predsa len pozrú odporúčam najprv požiť niekoľko tabliet živočíšneho uhlia (istota je istota) 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: Andy #20651:

Sú nejaké zásadné zmeny? (okrem "košickej" samozrejme)
Ked si nechcete nechat pokazit naladu, radsej si ani nepozerajte nove CP 🙂
Reakcia na: Vlasto #20647:
synka, prepac moju zvedavost, ale preco sa pytas?
Reakcia na: Vlasto #20648:
Nech sa paci...
Možete mi niekdo poslať emailovú adresu na Turba? Alebo jeho číslo na mob:0907429386.
Čaute vospolok, chcel som sa Vás opýtať najlepšie priamo Z, nie si nahodou taká štíhla mladá žena okolo 28 rokov,čo nosí okuliare a má asi 7 ročnú dcéru a pozná vodiča 2.DPA Farkaša?Dík za odpoveď.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.