1. REX 860 je radeny supravou z R 614, ktorej sucastou je od 1.3.2015 aj vozen radu Apeer, ktory je vsak prehlaseny za prvu triedu (na rychliku, aj na REXe).
2. Vlakveduci Ceskych drah nie je opravnenou osobou dopravcu ZSSK a podla mojho nazoru nema pravo kontrolovat splnenie povinnosti, ktore cestujucemu vyplyvaju zo zmluvneho vztahu so ZSSK, kedze ide o vztah tretich subjektov. Vlakveduci CD navyse nie je skoleny na tarifu ZSSK, ani nema kontrolne zariadenia ktorymi by mohol zistit ci mas, alebo nemas platny cestovny listok (napr. na cipovej karte). Obdobne napr. vlakveduci ZSSK spravidla nekontroluju listky na EC medzi Kutmi a Breclavou.
3. Na zvazenie by bolo jeho zrusenie ? A pouzitie tych km na nieco uzitocnejsie, prikladov by sa naslo kopu).
4. Napriklad rusnami, dalej voznami na EC cez Puchov a Hidasnemethi a mozno aj nejakymi osobakmi medzi ZSSK a CD.
podľa mňa pán ani tak nie je "ficoid", skôr si uvedomuje aktuálnu vlastnícku štruktúru slovenských médií .... skutočne je veľmi ťažké nájsť nezávislé médium - a teraz sa bavme o nezávislosti od ľubovoľnej politickej garnitúry, resp. ekonomickej sily, ktorá ktorúkoľvek politickú garnitúru z pozadia financuje
Pán je ficoid? Čo to znamená NEOliberálne? Fico dakde vyslovil, tak si treba osvojiť? Inak liberálny a v podmienkach Slovenska aj protivládny sú jednoznačne pozitívne prívlastky a najmä nič z toho nie je v rozpore s požiadavkou na objektivitu.
Ešte si si nezvykol? Mediálne kocky sú hodené. Žiadny úspech štátnych nestačí na to, aby boli dobrí, žiadny fail žltých nepredstavuje problém.
Mali sme možnosť s kolegami pred týždňom cestovať do Prahy a späť. Tam zo Žiliny žltým, späť cez Bratislavu štátnym. Zhodli sme sa, že cesta štátnym bola príjemnejšia.
Nikomu svoj názor samozrejme nevnucujem, ale nemyslím si, že sú pozície také jednoznačné, ako sa niektorí urputne snažia dookola presviedčať.
Hlavne dávať na vrub dopravcovi nedostatky inherentné pre medzinárodný vlak, v ktorom sú vozne patriace dopravcovi z inej krajiny. Čudujem sa, že to pani redaktorke pri maďarskej posádke reštauračného vozňa nedošlo (predpokladám, že išlo o EC Hungária).
Ja tiež pridám jeden postreh k železničnej doprave. Dvakrát som šiel Os 4676 (Šaľa - BA-NM) a bolo v ňom minimum cestujúcich. V pohode by to myslím pobral aj šukafón. Je naozaj nutné viesť v tomto čase tento vlak? Viem, že ide kvôli hodinovému taktu na trati 130, ale v tom čase nie je atraktívny ani pre študentov, ani pre pracujúcich a ani pre dôchodcov, ktorí by mohli ísť do BA k lekárovi. Podľa radenia (http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/zssk-4676) daná súprava v daný deň už nejazdí. Nemohla by teda smer Bratislava ísť niekedy poobede, napr 15.21 alebo 16.21 zo Šale?
Po čase tu mám znova nejaké postrehy a otázky pre znalcov železničnej dopravy v okoli Bratislavy:
1; Ako je možné, že REx 860 mal dnes radený aj vozeň 1. triedy? Podľa CP nemal mať... To z ktorého vlaku sú tie vagóny? Takže aj tam bolo plno študentov. ?
2; Čiastočne zmodernizovaná 810-na ČD ma prekvapila automatickým akustickým hlásením. Mohol som si tak vypočuť "Příští stanice: Brodské". ? A aj keď tu o tom bola diskusia bez výsledku - to vážne môže ktokoľvek cestovať neoficiálne bezplatne v úseku Kúty - Brodské a späť keďže průvodčí ČD nevydáva lístky ani pokuty na vnútroštátny úsek na území SR? Po Brodské íšlo viacero študentov, ale on začal kontrolovať až keď vystúpili. ☺ A staršiemu Čechovi (tesne za stanicou Brodské), ktorý ukázal aj bezplatný lístok po Brodské povedal, že to ho nezaujíma a že či chcel cestovať len po Brodské keď ten lístok ukazuje. ?
3; Prekvapil ma aj Ex Devín. Aj keď na svojej pomerne krátkej trase stojí iba v tých staniciach ako vlaky EC a aj vozne ČD má tie isté ako niektoré ĚC, tak tam sa neplatí príplatok na EC. Keďže (minimálne) v smere do Bratislavy nebol nejako príliš využitý, nestálo by za zváženie jeho zastavovanie aj v Malackách?
4; Keďže z Bratislavy smer Břeclav a takisto aj smer Budapešť na žiadnom EC nie sú radené slovenské vozne, ako tam rieši ZSSK vyrovnávku výkonov s ČD a MÁV?
resp. v tom dokumente sa uvadza, ze este neexistuje casovy harmonogram prac. je mozne, ze uz niekde je...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
2. Vlakveduci Ceskych drah nie je opravnenou osobou dopravcu ZSSK a podla mojho nazoru nema pravo kontrolovat splnenie povinnosti, ktore cestujucemu vyplyvaju zo zmluvneho vztahu so ZSSK, kedze ide o vztah tretich subjektov. Vlakveduci CD navyse nie je skoleny na tarifu ZSSK, ani nema kontrolne zariadenia ktorymi by mohol zistit ci mas, alebo nemas platny cestovny listok (napr. na cipovej karte). Obdobne napr. vlakveduci ZSSK spravidla nekontroluju listky na EC medzi Kutmi a Breclavou.
3. Na zvazenie by bolo jeho zrusenie ? A pouzitie tych km na nieco uzitocnejsie, prikladov by sa naslo kopu).
4. Napriklad rusnami, dalej voznami na EC cez Puchov a Hidasnemethi a mozno aj nejakymi osobakmi medzi ZSSK a CD.