Je za to platený mestom, ale mesto nezaujíma, či je výkon podľa zmluvy riadne zabezpečovaný. Dlhé roky je známe, že DPB stále funguje systémom „štát v štáte“. Navyše tomu neprispieva ani zložitá organizačná štruktúra a nevyvodzovanie akejkoľvek zodpovednosti. Je síce logické, že sa musia prečerpať dovolenky z minulého roka, ale hádam nie v chrípkovom období, kedy je množstvo vodičov PN. Toto bohužiaľ nikoho nezaujíma.
Vozov by aj bolo dosť, ale treba sa pozrieť na prácu výpravcov. Sólo vozy na 208, ale celá kĺbová 212. Stavil by som sa, že výpravca ani netuší, že niekto od neho chce, aby 208 bola vždy prioritne kĺbová. V tejto situácii by sa na 33/4 určite našiel skôr voz ako vodič.
Cize to je dovod na nevypravovanie spojov? Podme rovno zakazat vyjazdy autobusov z vozovni na linky, vsak predsa to zbytocne zere PHM ... ?
Ak DPB nevie riadne zabezpecit´pojazdny trolejbusovy samojazd, je jeho povinnostou dovliect iny trolejbus trakkerom! Je predsa za to plateny mestom! To by sa tiez fasa podnikalo, kebyze mi zakaznik zaplati za sluzbu a ja ju vykonam iba na 3/4 aby som zarobil viac...
Nepochybujem ze vies, ze prednostne sa davali na 33/3 a 2 s 31Tr, ked boli pojazdne 2-3 25ky, no dnes (ak neratam poruchu) dali vsetko 3 ks 25ky na celodenky a 33/4 zase nic. Mali ked tak dotiahnut na 33/3 31tr a tu spicku by uz mozno nejako uhrala 25tka
to je otázka na dodávateľa, možné je že zmenu z dennej linky na nočák to ešte zvládne, ale u 630/1 je pomaly každé kolo iná linka... jednoducho nesmie tam byť SU10 kvôli novému systému (blbli tabule)
Ale 33/4 je jednoduchšie nevypraviť lebo sa tam ťahá tbus trakkerom alebo dieľňou, navyše ak sedlo netrávi na Kuklovskej ale vo vozovni tak je tam oďťah 4 krát za deň.. takže jej nevypravením sa šetria ďalšie náklady na PHM, plat atď.. resp. dané servisné vozidlo môže odťahovať iné pokazené vozy po meste, ktoré by naňho čakali o to dlhšie..
Teraz je to horšie kvôli chrípke ale ináč nedostatok vodičov u tbusov je dlhoročný problém, ktorý bol naposledy zažehnaný za Záhradníkovcov ktorí mali rozsiahle programy na motivovanie vodičov..
Ak by som mal podla toho, ako dlho upozornuje Petto na vypadky 33/4, hodnotit stav chripok, tak polovica Hrobustova ma mat potom smrtelnu verziu chripky ...
alebo uplne zrusit niektoru z nepotrebnych liniek.
Nie je sucasny stav sposobeny aj chripkovou epidemiou, alebo sa bavime o stave dlhsom ako posledne tri tyzdne?
Primarne to bolo venovane na 206,7 a nie som zastanca toho riesenia. ALe ked "nejsou" lidi tak uz mohla ist 206 na CP prazdniny, jednak uz chodi aj klbak tam a 208 +212 detto.
Nevidim dovod permanentne nevypravovat len 33/4 , delene z Hrobustova su aj 206/5, 201/13, 202/11 ,tusim aj nejaka 207. Ked sa vynecha nieco z 200tkovych liniek urcite to nerobi efekt,ze nepobere ludi z 1 zastavky ako na L33.
Este hodte komentar niekto "rozmaznane Dlhe diely" alebo "ved tam ide spoj casto" ?
Chcela by som vedieť, aký konkurz sa robí na vodičov X13! Sorry, možno je to stále ten istý človek (dnes nevrlý starší pán s okuliarmi a tenkým hlasom)... minule mi šofér ráno na SAV pred nosom zavrel predné dvere, hoci tam bolo prázdno, a až sekundu čakal, že sa vtesnám do 10 cm v stredných dverách (čo som ani neskúšala), dnes 24.2. o 7:50 pre zmenu vôbec neotvoril dvere na Suchom mýte, aby sa dalo vystúpiť, hoci svietilo všetko zeleno aj červeno, pretože sa neunúval počkať, kým dvere zareagujú. Jeho reakcia na SNP, keď som sa ho spýtala, prečo neotvoril, hovorí za všetko... vraj to najprv treba zapnúť otváranie, aby sa dvere otvorili (ironicky)!, keď som sa ohradila, tak ľahostajne zahlásil, že dvere sú asi pokazené (na SNP sa otvorili)! Keby to aj bola pravda, čo nie je, môžem za pokazené dvere ja? Načo sa takýto človek vozí ako šofér v MHD, keď sú mu ľudia ukradnutí?!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider
Vozov by aj bolo dosť, ale treba sa pozrieť na prácu výpravcov. Sólo vozy na 208, ale celá kĺbová 212. Stavil by som sa, že výpravca ani netuší, že niekto od neho chce, aby 208 bola vždy prioritne kĺbová. V tejto situácii by sa na 33/4 určite našiel skôr voz ako vodič.