Tým že sa zhoršil interval zo 7 na 10 minút sú 12m vozidlá hlavne v rannej špičke nepostačujúce. Takže L91 a L191 kĺby pri 10minútovom intervale v pracovných dňoch potrebuje. Inak to už asi ani nebude, Čunovo, Rusovce, Jarovce a juh Petržalky sa majú rozrastať, čiže o pár rokov sa bude musieť aj pri kĺbových vozidlách interval zahustiť.
Žilinské 671 ide iba jeden či dva tuším do BA potom ide späť do ZA.
Ostatné tj 671.011-671.015 sú NZ majú lepšie sedačky a obrazovku.
minulé GDV na 4604 chodila 671 /teraz Push-Pull tuším o 60 miest viac ako 671/ a chodil riadne plný.
ono síce by s ahodili inde možno, ale keďže tie obehy sú divné dakedy, tak dakedy ide preplnená súprava a občas totálny opak
minule nadávlai že prečo zo žiliny jazdí CityElephant v okolí Bratslavy ale ako som videl nebol nikdy preplnený...
Chcem sa spýtať znalcov železničnej dopravy: To je bežné, že Os 4626 idúci z Galanty 14:32 h smer Bratislava je celý zložený z vozňov s kupé? Ešte viac ma prekvapilo, že minimálne posledné dva vozne boli takmer celú cestu prázdne! ? Žeby tých vlakov jazdilo v pracovné dni viac ako je potrebné?
Mali by byť aj na iných linkách, momentálne však prvé nové vozy budú nasadené prioritne na linky, ktoré majú byť obsadené kĺbovými vozidlami. Pre ich nedostatok najviac trpí v Petržalke práve L91 a L191.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TTV01
http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=ZSSK&cislo=4626&rok=2015
konkretne tento neviem, ale ostatné čo som chodil sedeli na 100%