Reakcia na: Martyk #20517:
Re #20520 Igorko:
Martyk, v úvodnej stati si len potvrdil to, čo som celý čas tvrdil. Ja som totiž neobhajoval, že dispečer BY NEMAL jazdiť s cestujúcimi, ale že súčasný predpis platný v SR hovorí, že dispečer NESMIE jazdiť s cestujúcimi. Keď sa na predpis pozrieme lepšie, zistíme, že sa tu v preklade do zrozumiteľnej reči nachádza, že dispečer NESMIE jazdiť s cestujúcimi, AK...
Lenže... Ozvalo sa tu pár diskutujúcich (nebudem konkretizovať), ktorí o práci dispečerov nemajú znalosti a ktorí začali tvrdiť, však to sa spraví tak a tak a hotovo. Neuvedomujete si však, že ja som týmto diskutujúcim v podstate iba objasňoval, aké právomoci dispečer má a dokonca som si dal aj námahu zistiť si na oficiálnych miestach, ako to naozaj je a že moje tvrdenia (ktoré boli vyvracané problematiky neznalých diskutujúcich) sa zakladajú na pravde. Ešte raz opakujem, treba si uvedomiť, resp. prečítať staršie príspevky, že som neobhajoval to, že dispečer NEMÁ a NESMIE jazdiť s cestujúcimi, ale že NEMÔŽE! Neuviedol som ani žiaden návrh, ako to zmeniť, nakoľko som sa zapojil do diskusie len v rámci obhajovania koľajových spojok, nie však ich organizácie. V tomto smere som iba naznačil, ako by to vyzeralo, ak by sa postupovalo podľa platných predpisov.
Igorko, čo sa týka Tvojej výtky, že nehľadám spôsoby, s tým súhlasím. Avšak nie preto, aby som diskusiu nejakým spôsobom sabotoval, ale jednoducho preto, že som sa do hľadania vhodných spôsobov jednoducho nezapojil. Jednak je to dôkaz nestrannosti, ale v mojom prípade je to skôr z časových dôvodov. Toto by si mohol pochopiť, že ak niečo neobjahujem, ale len doplním potrebné informácie, že to ešte neznamená, že tvrdím, ŽE SA NIEČO NEDÁ!
Igorko
Ty proste nehľadáš spôsoby, ako to urobiť, ale dôvody, prečo sa to či ono nedá. To sú železničiarske metódy. Mojich, resp. mnou prevzatých 7 pravidiel železnice iste poznáš.
I.