Reakcia na: Vladimír #204944:
Amsterdamská parkovacia spoločnosť CITION nevyvíja mobilné aplikácie, ale má to ošetrené tak, že poskytuje "licencie" na pripojenie, ak splní uchádzač podmienky, získa prístup a ako dobre urobí appku je iba na ňom (aktuálne ich je vraj 5). V každom prípade ak niekto poruší podmienky (napr. poskytuje nesprávne dáta alebo neúplné), tak mu licenciu "odoberú" a hotovo. Majú tak trochu aj dohľad nad tým čo sa používa a zároveň nikoho nediskriminujú. Podľa mňa toto je dobrá cesta...
Vladimír
Nie, priemerný slovenský jedinec, keď narazí na webe na zlú informáciu, tak nebude nadávať na ten web, ale na dopravcu. Ostatne, pre príklady netreba chodiť ďaleko. Priamo na tejto diskusii bolo x-krát dokázané, že väčšinový substrát nie je schopný rozlíšiť DPB a iMHD.
Čo s tým má RegioJet už vôbec nechápem. Riešim tu len a len to, aby používateľ verejnej dopravy mal k dispozícii údaje, ktorým môže veriť.
Nechcem sa nikoho dotknúť, ale začínam mať taký dojem, že sa to zvrháva na klasický slovenský scenár. Strojovo spracovateľné dáta CP nie sú automaticky zverejňované, tak to kritizujeme. Keď zverejnené budú, budeme kritizovať zase to, že sú zverejnené