Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mark178 #204830:
Kvoli IDS nic precislovavat netreba. Ani kvoli nicomu inemu.
Reakcia na: trolejbus6207 #204831:
áno ale ak by mohlo dojsť k prečíslovaniu navrhol som toto, a všetci to zhejtovali
Reakcia na: mark178 #204830:
pretože v dobe, keď rada 2XX vznikla ako rozlíšenie trolejbusov od električiek(tuším v roku 1980), bola rada 101-119 obsadená expresnými autobusovými linkami
Reakcia na: 810zssk #204795:
kvôli IDS, enchápem prečo sú trooleje aj tak 2XX a prečo enmohli byť vždy 101-119, IDS by malo pokoj, podľa mňa zubytočne je to 2XX, chápeš?
Viem, že sa pýtam už niekoľký krát, ale nemáte niekto fotky alebo inú dokumentáciu obratiska Nová doba? Budem veľmi vďačný .
Reakcia na: Mike #204826:
Ďakujem. ? Snáď im to pôjde rýchlejšie ako Eurovii so Starým mostom. ?
Reakcia na: Mike #204826:
a stihnu dodat vsetky aspon do decembra? ?
Reakcia na: luky133 #204821:
Škodováci po dodaní prvej 30T povedali že nasledovať bude druhá 30T (mala v decembri, teraz sa hovorí o januári) a po nej 29T (mala v januári, teraz sa hovorí vraj február..)
Reakcia na: Salomon #204811:
Racionálne argumenty sú tu minimálne dva: Aby sa linka nemusela prečíslovávať pri zatrolejovení a preto, že pre vlčiaka nie je žiaden rozdiel medzi trolejbusom a autobusom.
Reakcia na: MatejBA #204807:
Toto je pomerne špinavý a nechutný spôsob diskusie - vymyslieť si niečo, čo nikto nepovedal, podsunúť mu to a potom o tom horúčkovite diskutovať. Tu NIKTO nechce náhodne prečíslovať žiadne trolejbusové linky. Ak máš problém porozumieť napísanému, diskutuj len ústne.
Reakcia na: MatejBA #204799:
OMG!!!
Reakcia na: luky133 #204821:
Zjavne nestihaju, ale pri Skodovke nic neobvykle.
Ako sme na tom s dodávkami ďalších električiek? Krátko po dodaní sa spomínalo, že čoskoro má prísť ďalšia (tuším 29T?) a odvtedy je akosi ticho.
Reakcia na: 810zssk #204818:
Tak napríklad v meste, kde sa nevykonáva náhradná doprava za trolejbusy pri výpadku kratšom ako hodinu, je dobré vedieť, či je linka trolejbusová alebo autobusová, aby si nemusel čakať na ten trolejbus hodinu, ale radšej za kratší čas prešiel do cieľa iným spôsobom, napríklad nejakou autobusovou linkou alebo peši. ?
Reakcia na: Salomon #204817:
Aké číslo linky navrhuješ pre tú, ktorá nahradí L63 po zatrolejovaní Brnianskej a Lamačskej?
Reakcia na: Salomon #204817:
"Preto by mali byť oddelené" - WTF? Ako sa cestujuceho dotyka to ze trolejbus taha prud z vedenia? Stoji na tej istej zastavke kde autobus, cestujuci teda nepotrebuje vopred vediet ci mu pride autobus, alebo trolejbus.
Reakcia na: Ámos #204812:
Ja viem kvôli čomu to vzniklo alebo len vznikne. Určite nechcem 263,to som ani nenapísal ale nie je to pádny dôvod. Ale ok nechajme to tak lebo tu sa nepohneme. Ďalej tu niekto spomínal, že električka jazdí po samostatnej radiále a preto je aj v samostnatnom č. rade. Tbus jazdi tiež v samostatnej radiále, má Trolej i keď po ceste ale predsa. Nemôže ísť tam kam bus pokiaľ nie je duobus. Preto by mali byť oddelené. Salzburg má tiež oddelene tbusove linky, Mníchov mal kedysi tbus a boli v 40 rade nemiešali to hala bala. Ako som spomínal nechajme to tak už mi to je jedno lebo to nechcete niektorý pochopiť. Ja som písal menšie zlo ako to čo príde.
Reakcia na: Ámos #204812:
Nariadeni asi nie, ale je to vzdy lepsie riesenie ak vyrazne zmenena linka ma nove cislo.
Reakcia na: Ike #204808:
Presne tak. Ja som za to nech to co sa nemeni je v 200kovom rade. Ale precislovat tam zatrolejovane linky je nezmyselne a pridavat tam nove linky je zbytocne.

Treba tiez dodat ze 200kovy rad je volny len po cislo 214. Vyssie cisla su uz pouzite (hoci precislovanie lajnistickych liniek by v tejto faze este problem nebol, kedze to ich cislovanie je na mizernej urovni a nikto ho nepouziva).
Reakcia na: MatejBA #204807:
Preco ti ja mam davat argumenty pre neexistenciu niecoho (samostatneho autobusoveho radu) ked ty nedokazes uviest argumenty pre jeho existenciu? Vzdy ma prvy argumenty predkladat ten kto je ZA nieco.

Inak navrh precislovania trolejbusov (o ktorom by si vedel ze som proti nemu, keby si poriadne cital moje prispevky na ktore reagujes) nerata s rozbitim oblastneho cislovania, prave naopak, ma sa vztahovat aj na trolejbusy (t.j. tie podla teba "nahodne" cisla tbusov maju respektovat oblastne znacenie).

Na vyuziti desiatkoveho radu je zle to ze absolutne znemoznujes pridanie co i len jedinej dalsej elektrickovej linky (dnes je uz plny rad 1-9, ktory bude postacovat pre Petrzalku ak tam bude jedina linka). Ono je ale stlae mozne ze raz tu niekto postavi novu elektrickovu trat a potom co? Budes znova precislovavat trolejbusy? Len preto aby si mal samostatny ciselny rad ktory nebude mat ziaden ucel?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.