Všetkým slušným priateľom dopravy prajem pekného Silvestra a Šťastný Nový rok 2015. A vodičom, ktorým pripadli služby na tento deň/noc hlavne príjemnú službu bez incidentov a v Novom roku čo najviac kilometrov bez nehody. PF 2015.
Budeš sa čudovať, ale jeden taký už skutočne v Nitre primátorom bol, čo verejne prezentoval názor, že príčinou dopravných kolapsov v meste je zbytočne hustá MHD a jej obmedzením by sa mesto spriechodnilo.
ten bod konkretne ano, je mozne, ze si to zjednodusili, lebo v dalsom odseku sa odvolavali na to, ze vraj dopravna obsluznost je postacujuca, ze neeviduju podnety od dopravcov atd..
Ako osobne som bol v Nitre popoludni par razy, ale jediny taky pomalsi a prepchatejsi usek, ked sa bavime o linke NR-BA resp BA-NR je cintorinska x Sturova, zvysok bol plynuly, aspon podla mna. A presne, ked uz tak, tak sa da zliezt dole na Nitra juh a tam je to v pohode
Inak, by ma zaujímalo, koľko vozdiel po tej ceste za deň prejde, ak dva autobusy za hodinu prispejú k podstatnej zaťaženosti a nepriepustnosti. Naviac, mohli mu určiť trasu cez R1 a Cabajskú, ten kúsok Novozámockej by to zniesol.
Pisal som sudruhovi Dvoncovi, ohladom neudelenia licencie pre bus linky BA-NR-(BB), uvediem len jeden z argumentov, a nech si kazdy spravi nazor sam:
"...Mesto Nitra svoje neodporúčacie stanovisko k udeleniu predmetnej licencie opiera s odkazom na § 10 ods. 3 písm. c) zákona č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave o nasledovné:
- z pohľadu dopravnej zaťaženosti Mesto Nitra nemá žiaden záujem na zvýšení zaťaženosti hlavných dopravných trás a uzlov mesta (hlavne ale nie výhradne na komunikáciách Štúrova ul., Cintorínska ul., Staničná ul., Novozámocká ul., Trieda A.Hlinku a pod.), ktorých súvislosť s napojením na hlavnú autobusovú stanicu je daná, čím uvedené prispeje k podstatnej zaťaženosti a nepriepustnosti hlavných dopravných komunikačných trás v meste Nitra, a to najmä v čase dopravnej špičky..."
Ak ma niekto zaujem, tak mu cele stanovisko forwardnem mailom
Valec: investor mohol takú tabuľu namontovať nielen pri svojej stavbe aj aj v Gaštanovom a na Peknej ceste. Človek aby si všetky "kontrakty" DPB stále musel pýtať cez 211tku.
Hádam si nemyslíš, že investor by súhlasil s umiestnením tabule niekde inde ako pri svojej budúcej stavbe. Myslím, že je to stále lepšie, ako keby za to skasírovali tradičných 3000 € ktoré by sa utopili kto vie kde.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
gejza