S tym teda ze ak chces ten listok uz od BA tak ti ho budu vediet poslat len postou, ale zrejme najvyhodnejsie bude skombinovat jeden listok pre trasu Vieden-Gmunden (kupeny na bahn.de, pripadne mozno na oebb.at) a potom Wien Ticket pre trasu BA-Vieden (kupeny u ZSSK na pokladni), kedze bezna medzinarodna tarifa je podstatne vyssia ako cena Wien Ticketu.
Uplne hocijaky asi nie, ale ICE by nemalo byt problem - hoci pravdepodobne by bolo cenovo vyhodnejsie aj pohodlnejsie ak by si si to proste kupil na bahn.de.
ad Mostova:
rozchod 994mm to je nieco, co sa pocas stavby proste moze stat.
Co je vsak obrovsky problem je, ze DPB to preberie a nereklamuje. Toto je snad ten najvacsi dosledok korupcie v DPB. Kedze je vsetko podmaznute, tak odhodlanie prebrat stavby, vozidla, sluzby bez zavady neexistuje. A ak aj existuje na nizsich poziciach je vzdy zastavene vrchnostou. Lebo ved 10% uz je vo vacku.
Skoro ako v Karlovej Vsi, len ten rýchlostník návestí dvojnásobok. Asi by tam mali vyslať Ing. Tretie Skupenstvo Vody, aby im vysvetlil, že taká reťazovka je nesmierne škodlivá a vysoko poruchová. Navyše okolie trate trpí nedostatkom trakčných, osvetľovacích a ďalších nezmyselných stĺpov...
Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...
13:43 je vidno uzatváranie tunela Sitina. Celkom som prekvapený (milo) disciplinovanosťou vodičov. Našli sa aj polovodiči, ale väčšina zareagovala adekvátne.
Výjazd hasičov k požiaru autobusu 2825 od 5:28. Na videu je zachytených pár sekúnd požiaru vozidla ako k nemu prichádzajú. https://www.youtube.com/watch?v=WMmSSzuWD1o Samotný zásah nie je zachytený keďže tie videa monitorujú najmä cestu k zásahu a to ako vodiči nevidia záchranárske vozidlá a pchajú sa im do cesty. ? Možno to niekoho zaujme. ?
Ale veď ide o úplne iný typ: je ťažší o niekoľko stoviek kilogramov kvôli spevnenému rámu, má zamykacie okná, je klimatizované a má predsa kamery a moderný informačný systém a samozrejme toto vedenie spoločnosti tak obnovilo vozový park ako nikdy žiadne! ? ?
To len ja mám pocit, ako keby o tom buse písali ako o prvom buse svojho typu v BA? Ako keby tu nejazdilo 101 (takmer) rovnakých vozov.
Mimochodom, želám príjemné prežitie Vianoc. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
rozchod 994mm to je nieco, co sa pocas stavby proste moze stat.
Co je vsak obrovsky problem je, ze DPB to preberie a nereklamuje. Toto je snad ten najvacsi dosledok korupcie v DPB. Kedze je vsetko podmaznute, tak odhodlanie prebrat stavby, vozidla, sluzby bez zavady neexistuje. A ak aj existuje na nizsich poziciach je vzdy zastavene vrchnostou. Lebo ved 10% uz je vo vacku.