Tie vypnuté semafory na Molecke celkom urýchlili dopravu aspoň mimo špičky. Ani by ich nemuseli opravovať teda ak sú naozaj pokazené keďže ani neblikaju ?
Nevie sa o tomto projekte zatiaľ nič bližšie? Napr. či rieši aj iné potreby P+R parkovania, ako samotnú existenciu parkovacích miest v areáli, či bude jeho súčasťou aj odstavná plocha a zázemie pre SL busy, resp. či tam vôbec bude možné nejaké prímestské linky ukončiť (čo by asi vyžadovalo aj viac, ako jedno súčasné nástupište v smere von z mesta), atď atď?
DPB bol vždy posratý zo súprav kvôli neschopnosti niektorých vodičov (zákaz súprav na Komisárkach po tom, čo tam niekoľko rokov rutinne jazdili). Na Hanulovej som sa osobne otáčal so súpravou v čase, keď sa už nesmela používať vôbec. A podstatne väčšiu obavu som mal z vykoľajenia na výhybke proti hrotu z hlavnej, než z toho, že by som sa tam nezmestil
Jeden chlapík z Cyklokoalície kdesi vyhrabal súdne rozhodnutia, podľa ktorých toto ani nemožno žalovať, pretože nejde o rozhodnutie (ktoré je súdom preskúmateľné), ale URČENIE dopravného značenia. Takže je dosť pravdepodobné, že by súd žalobu s poukázaním na príslušný judikát odmietol.
Súprava??? Pokiaľ viem, na Hanulovu sa súprava nevošla, len sóla - preto po tom, čo sa dostavala trať KV - Hanulova, bola okrem linky 1 (obsluhovanej sólami - neviem, či tam boli nasadené sóla až po predĺžení trasy, alebo aj predtým, a nechce sa mi to teraz hľadať) zavedená ďalšia linka 15 sólo (cez Špitálsku na Vazovovu) namiesto predĺženia niektorej ďalšej linky (4, 5, 9).
Ani nie tak absencia komunikácie a zapájania verejnosti, ako skôr príšerné výsledky všetkých projektov, ktoré mesto v ostatnom čase odovzdalo, príp. ani nestihlo odovzdať (Trenčianska, Blumentál, Dúbravka...).
? DPMK sa pritom pri ich pondelkovom predstavovaní chválil, že majú „vysokú úroveň samodiagnostikovania prípadných porúch, čo urýchľuje ich identifikáciu. V prípade poruchy dokáže električka dôjsť do vozovne bez pomoci iného vozidla s použitím iba jedného podvozku“.?
Nechcem cely svoj zivot riadit normami (hoci ano, pravne zavazne veci by mali mat jednoznacny vyklad!), ale absolutne nerozumiem tomu preco linky jedneho dopravcu povazujes za MHD a druheho nie, ked ide naozaj o taky isty typ linky, akurat jednu prevadzkuje DPB a druhu Slovak Lines. Este aj jednotne PCL maju.
A teda uznavas ze Slovak Lines so svojimi linkami nemoze jazdit do Marianky? ?
"Ja si osobne myslím, že ak je linka zaradená v sieti MHD, tak je MHD je."
Aha, takze ked to ma na transparente cislo 37 tak to je MHD lebo ani neviem preco, ale ked to ma za oknom tabulku 215 tak uz to MHD nie je, lebo...? O co menej je linka 215 "zaradena do siete MHD" ako linka 37?
Podla mna jedine co vyklada pojem MHD je prislusna norma (niekde ju mam doma zahrabanu, mozem ju pripadne pohladat), inak v nicom inom oficialnom to nie je. Preto podla mna ak vodic chce dokazat ze pre neho plati vynimka, tak jedine na co sa moze odvolat je prave ta STN.
To ci je nieco MHD nesuvisi nijak priamo s tym kto to financuje a uz vobec nie pre ucely vykladu dopravneho znacenia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
? DPMK sa pritom pri ich pondelkovom predstavovaní chválil, že majú „vysokú úroveň samodiagnostikovania prípadných porúch, čo urýchľuje ich identifikáciu. V prípade poruchy dokáže električka dôjsť do vozovne bez pomoci iného vozidla s použitím iba jedného podvozku“.?