Reakcia na: Ttom #203923:
Dakovala za odpoved.. Cize uz len mimosietove obluky. Fajn. A k prepojkam tunel? Inak take bokovne OT: ak som po polozeni T3 spravne ratal, tak deponovacia kapacita juraku je na stojanke 3x60T cize 180 vozov. Navyse je este srotovna kolaj, skusobna, dielne a hala denneho. Pri lepsej sebakazni sa da polozit medzi kazdu stojanku zvlast kolaj s deponovacou kapacitou 15xT cize 30T. To je uz 210T. Mam pocit, alebo je jurak kapacitne predimenzovany? Ak by veskere linky zacinali a koncili v meste, tak je prakticky mozne veskere kolajove vozitka schovat a vypravovat z JRD... Je to nahoda? ci nejaky byvaly tajny umysel?
fanatikmhd
Kedy bola odpojená koľajová trať vedúca na obratisku Hanulova?
http://imhd.sk/ba/galeria-media/2679/dubravsko-karloveska-radiala.html?#21882-Vjazd-do-byvaleho-triangloveho-obratiska-Hanulova
http://imhd.sk/ba/galeria-media/2679/dubravsko-karloveska-radiala.html?#21883-Priebeh-jednej-z-mnohych-ciastkovych-rekonstrukcii-elektrickovej-trate-do-Dubravky
Toto su foto z 2006, a vacsina z toho stala. Ide mi najma o rok 2001 - okrem oblukov, bolo aj prekrizenie cesty a slepa v trave? ci nebodaj este nejako vyhybkovo zapojena? Nejak sa neviem dopatrat odpojenia od siete. Rovnako vyhybky v tuneli a na kapucinskej. Davnejsie som sa to snazil zmapovat, no postupne o.i. vznika aj virtualna verzia celej siete z roku 2001 (najzaujimavejsie obdobie siete). Tak nech to mam kolajovo spravne.