Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Som zvedavý, akú signalizáciu zatvárania dverí budú mať nové eliny. Neviete niekto? Pôjde o tú klasickú, alebo sa to unifikuje s ostatnými novododanými vozidlami a budú tam pípače (ako v Sorkách, novom Solarise....)
Reakcia na: S499.1023 #203551:
Viem, čo to je. Len je otázne, či to vedia aj iní, ktorí nemajú dôvod čítať starý zákon o dráhach, resp. český zákon o dráhách.
Reakcia na: AAA #203548:
Ale vo veci povolenia skúšobnej prevádzky je ním ministerstvo. A pojmy d.c. a d.r. síce zákon nepozná ale vieš, čo si pod tým predstaviť, však?
Reakcia na: matus7532 #203524:
Počas státia na hl.st. mal priamo od DÚ povolené kúriť. Najskôr si subjektívne pocity treba overiť. Ľudia zo ŽSR, čo tam boli, by si to nevšimli?
Reakcia na: volod #203547:
Nerozumel som ani slovo ☺ ☺

Pekná práca len na našom Dunaji je to viac komplikované a podstatne dlhšie
Reakcia na: S499.1023 #203544:
Pre ED je správnym orgánom aj ministerstvo, ale je ním aj VÚC. A pojmy celoštátne a regionálne dráhy zákon č. 513/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov nepozná.
http://iho.hu/hir/igy-toltak-be-a-szolnoki-hidat-a-helyere-141022

Ako v Maďarsku "vymenili" most za most, železničný cez rieku Tisza.
Reakcia na: fanatikmhd #203539:
V koľkých a ktorých mestách si takto sledoval uvádzanie električiek do prevádzky?
Reakcia na: mark178 #203538:
Terazky ste akú rečú hovorili, Kefalín? Amerikánsky?
Reakcia na: matus7532 #203524:
A len tak mimochodom - nie je to rovnaký úrad. Dráhovým správnym úradom pre dráhy električkové je priamo ministerstvo dopravy, pre dráhy celoštátne a regionálne je to Dopravný úrad.
Reakcia na: matus7532 #203523:
DPB kedysi vlastnil svoju "Plasserku", o kus väčšiu, bola pre ňu na Juráku aj postavená plechová búda. Tá je už neprevádzková?
Reakcia na: matus7532 #203524:
Len pre upresnenie, v čele predvádzacieho vlaku RegioJetu nebol TRAXX ale Siemens ES64F4, BR189 DB. Okrem toho, ako vieš, či RJ nepožiadal o výnimočné schválenie napájania vlakovej zbernice? Mmch., v rozhodnutí o povolení skúšobnej prevádzky nie je ani u jedného zo zmieňovaných rušňov NIČ o tom ,že by sa nesmel kúriť. Samozrejme, DÚ na priamy dotaz odpovedal, že schválenie je bez kúrenia.
Reakcia na: fanatikmhd #203539:
po vozovni to dala hneď od prvého kontaktu ? predpokladám že do štvrtka nejaké kilometre na BA koľajách ešte najazdí a na Štúra to bude iba krátka zastávka
Reakcia na: fanatikmhd #203539:
Na 100 percent fungovať nemusí, ale snáď si nemyslíš, že po nebude schopná ísť pár kilometrov dopredu alebo brzdiť. Zase netreba z toho robiť kozmickú loď, je to len električka. ?
Reakcia na: VLK #203537:
v ramci skúšok prosím, nerieši nikto. hýbať sa hýbe, to netvrdím že nie, avšak, ako dlho. Zatiaľ si nepamätám situáciu, kedy by nová električka v akomkoľvek meste prišla, a od prvého dotyku ptg s miestnou trolejou by fungovala na 100%.... Preto vravím, či riskovať toľkú možnú hanbu že sa dačo pototo po trase na štúra. Samozrejme jej nič také neprajem, bodaj by fungovala bezchybne....aspoň niečo....
Reakcia na: VLK #203537:
niektorí si myslia že električka je rovnaká ako tbus ... 😕 a to ma serie škodovka nepotrebuje trápne recenzie od slovenska na trolosory, eliny to je iná vec 🙂
Reakcia na: fanatikmhd #203517:
každá jazda v rámci procesu homologizácie je skúšobná (či už sa testujú rôzne skupiny komponentov alebo iba behajú predpísané kilometre), tak nerozumiem čo sa v tomto chce riešiť...
a skapať neskape, BA koľajnice už okúsila a hýbe sa sama
Reakcia na: gejza #203518:
Treba skôr dať podnet na BSK ako správny orgán vo veciach električkových dráh. Ale zas takáto jazda by DPB stála len od 1000 do 15 000 €.
Reakcia na: MatejBA #203526:
Aby ťa vo štvrtok neprekvapilo vyjadrenie PDB na mítingu, ja očakávam niečo ako:

"Nová bezbariérová električka po 3-dňovom zaškolovacom procese vodičov, nainštalovaní nefungujúcich označovačov a zdvíhacej plošiny bude uvedená do premávky na prívese, prioritne na linku 212, aby sme zvýhodnili hendikepovaných cestujúcich. Tí si však už teraz pochvaľujú klimatizáciu, kúrenie a príjemné osvetlenie interiéru." ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.