Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #201970:
Už sa vie aké asi bude linkové vedenie po otvorení trate na hl. st.?
Reakcia na: Tedomík #201968:
Ale mesto tam chvíľami spomína až 3 linky. ?
Reakcia na: Bubulak #201963:
ja som len videl sanitku, vodica s vysielackou, asi nejaka MU...
Reakcia na: pressburger #201966:
Na dve linky stačí
Reakcia na: pressburger #201966:
podla vsetkeho ano.
Reakcia na: TeBeCe #201965:
Ináč - neviem či som to len zle pochopil - v obratisku na Hlavnej sa budú rekonštruovať len dve koľaje? Tá tretia vnútorná ostane tak?
Reakcia na: S499.1023 #201962:
podla zmluvy by mali byt betonove podvaly, zliabky a asfaltobeton. v obratisku zrejme tie second-hand panely namiesto podvalov.
Reakcia na: Bubulak #201963:
zajtra si istotne precitame do posledneho detailu co a ako sa dialo ?
Reakcia na: Mike #201960:
Najpozoruhodnejšie je ale vidieť, že BA musela byť skoro tri roky bez električiek na hlavnú stanicu kvôli takejto bagateľnej oprave len preto, aby si mohli politici pripísať body až práve pred voľbami.
Mmch., aká bude konštrukcia telesa na rekonštruovanom úseku? Podľa navážaného kameniva klasika - štrkové lôžko, pražce (drevo? betón?), žliabkové koľajnice a panelový zákryt?
Reakcia na: Valec #201959:
Zatiaľ prebiehajú práce za verejné peniaze, Ballo podľa zmluvy prispeje obrazne povedané len na koľajnice a výhybky. S klauzulou v zmluve, že ak do konca roka 2016 neskolauduje všetky potrebné objekty, tak si bude môcť svoj príspevok 500-tísíc eur nárokovať od DPB. Jasný kauf, lebo žiadne objekty sa stavať nebudú.

Čo sa týka tempa, spodný úsek robí Železničné stavebníctvo Bratislava, ktoré bolo najaté, pretože by to zrejme Rail Ways so svojimi kapacitami do novembra nestihol. Preto aj ten harmonogram v Dúbravke, pretože pôvodne to mal robiť Rail Ways, tak ako všetky DPB rekonštrukcie.
Reakcia na: Valec #201959:
No tam je 500.000 súkromných a 700.000 kvázi verejných ale v skutočnosti bohvie akých 😃
Reakcia na: TeBeCe #201958:
Pozerám, že týmto tempom to stihnú spraviť do konca mesiaca. Na rozdiel do takej Dúbravky - ale aspoň vidno, ako prebiehajú práce za súkromné a ako za verejné peniaze.
Reakcia na: Ike #201954:
Ale pravdou je, že keď som tadiaľ šiel 29.8., tak pred MF boli vykreslené parkovacie miesta (vyzerali novo) a 2.9. tam už bola jama. Ale ak si dobre pamätám, tak parkovacie miesta sú vyznačené aj pred MDVRR.
Reakcia na: Mike #201955:
Ďakujem za vysvetlenie. Neprečítal som si v články jednotlivé úseky ?
Reakcia na: Ike #201954:
"Na opravu koľajníc v úseku od Radlinského po Kýčerského ulicu práve prebieha výberové konanie"
DPB to rekonštruuje (za finančného prispenia Balla) na pozemkoch, ktoré ma Ballo prenajaté (= Kýčerského - Hl. Stanica, okrem prejazdu cez Šancovú, ktorý sa robil na jar 2011).
Zhotoviteľ sa hľadá na úsek Radlinského - Kýčerského. To by mali byť mestské pozemky, to sa opraví za eurofondy.
http://bratislava.sme.sk/c/7365350/ministerstvu-financii-povolili-namalovat-si-parkovisko-na-trati.html
??? ?

Skôr narážam na diskusiu a jeden príspevok s ktorým sa stotožňujem. Skutočne tam jeden deň vyznačovali parkovacie miesta a o dva dni na to tam bola už jama ? Tiež nerozumiem tomu, že sa hľadá zhotoviteľ - veď koľajnice sa už demontujú, či to nie je súčasťou diela a robí to iná firma?
Reakcia na: chewro #201948:
Tak stazujes sa tam na "vase autobusy". Ak chces pisat dopravnemu podniku tak to nema zmysel pisat sem.
Reakcia na: Ike #201850:
Návod na použitie v podobnom štýle tam pribudol:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/839896/MHD/20140903_180634.jpg

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.