Akosi nedokážem v citovanom texte nájsť tvoje tvrdenie. Keby si to bol schopný dokázať, rád by som ťa za veľmi lukratívnych podmienok zamestnal, keďže stále platíme ťažké peniaze za schvaľovanie dráhových vozidiel, ktoré už v iných štátoch schválené sú.
To je upgrade standartnej odpovede RJ...onehda tvrdili, ze programovanie displejov nezvladla firma, ktorej to zadali a hladaju riesenie...a teraz napisu... lebo to tam neni. Blud a la obcerstvenie. Fail.?
Keďže ohľadom toho informačného systému to zaujíma aj mňa, tak som sa Regiojetu spýtal na facebooku:
-Dobrý deň, rád by som sa opýtal, z akého dôvodu nepoužívate optický inf. systém (displeje - interné aj externé) na trati 131 (BA-KN) vo Vašich vlakoch.
-Dobrý den, tento typ systému nepoužíváme. Děkujeme za pochopení, přejeme pěkný den.
-Pri všetkej úcte, to som si všimol aj sám, ale ja sa pýtam prečo.
-Dobrý den. Systém ve vlaku není, protože se nejedná o standardní vybavení vlaků. Pěkný den
§ 22
Schvaľovanie ostatných typov dráhových vozidiel
(1) Typy električiek, trolejbusov a koľajových vozidiel pre špeciálne dráhy schvaľuje schvaľovací orgán podľa § 102 ods. 1 písm. s) na žiadosť výrobcu alebo splno- mocneného zástupcu so sídlom v Európskom spolo- čenstve a ak ide o vozidlo z tretieho štátu, na žiadosť do- vozcu. Schvaľovací orgán schvaľuje aj podstatné zmeny, ktoré sú odchýlkou od schváleného typu dráho- vého vozidla.
Čiže podľa zákona 513/2009 stačí ze je to schválené v EU, čiže u nás sa to bude schvaľovať zbytočne ešte raz ak to bude schválené v CZ u Škoda Transportation..
Su to urcite dva procesy, ale homologizacia v SR zrejme prebehnut musi aj ked je vozidlo schvalene inde - preto napr. prva banskobystricka 30Tr (BB bola prvym slovenskym mestom s 30Tr) mala pomerne dlhe skusobne jazdy v Bratislave, nesla rovno do BB.
drážne vozidlá by sa mali schvaľovať u nás zvlášť podľa DPB preto sme si nemohli prenajať hocičo ale "modré šípy a nim podobné vozy" (aj keď to môže byť len výhovorka dpb ? ) ale skúsim to pozrieť
No neviem, napr. niektore rakuske masiny sa len nedavno schvalovali na prevadzku na sieti ZSR, pritom v AT jazdia uz pomerne dlho. Akurat neviem ci islo o kompletne, alebo len nejake "zjednodusenie" schvalovanie. Kazdopadne je potrebne preverit ako sa vozidla spravaju na konkretnej drahe.
udajne Bratislava je nad 80% co sa tyka kvality miest, a UDAJNE si polepsial hlave rozvojom infrastruktury... prosim mozemi niekto pripomenut akym rozvojom infrastruktury?
Peon: vlaky zo včera 19.8.2014, tie mimoriadne odklony cez DNV vozil herkules OBB radu 2016 od alebo do Rakúska. Na Slovensku sa dala tak po prvý krát a zrejme aj nadlho už nie vidieť ČD Railjet súprava aj s taurusom radu 1216. Prieťahy nákladných vlakov robí do Rakúska rad 756, mimoriadne obćas aj 751 alebo aj stále vzácnejšÍ rad 770 alebo 771, včera to bol čmeliak 770 021 ZSSK CaRGO....? Dôvodom výluky bola nehoda na sieti OBB - vykoľajenie posunujúceho dielu v úseku Hohenau-Bernhardsthal, trať Viedeň-Břeclav.
"ukáž mi podnikateľa, ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia"
Ukáž mi podnikateľa, ktorý si kúpi vozidlo za desaťtisíce € aby ho najskôr nechal dva-tri roky postávať na dvore a až keď nie je fungl, tak ho pošle na stavbu.
predpokladam, ze ked "mechanical project" je s scope tohto IRIS cert, tak vyrbaju podla platne EU normy, t.j. nieco ako COC v pripade dovozu auta/motorky vyrobenej mimo EU.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
diwi