Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: diwi #201664:
Čo má IRIS so schvaľovaním vozidla? Je to len obyčajný certifikát na procesy vo firme ako je ISO.
Reakcia na: Solider #201639:
861? Takt? Neviem, kto o tom uvažoval, ale pochybujem, že ZSSK. O 861 na cigánskej nepadla nikdy zmienka.
Reakcia na: Gryzly65 #201661:
suhlas pre SK podmienky zo zvyky, ale neplati o efektivite prace, tot v Rakusoch bezne vidiet stroje ktore obsluhuje 1 clovek, a u na by ttam bol cely mikrobus obchendovacov.
Reakcia na: Dispecer #201662:
Ak ma Skoda Transportation stale platny IRIS certifikat, tak by to nemal byt problem uznas v ramci EU, vratane Slovenska,

http://www.skoda.cz/cs/o-spolecnosti/spolecnosti-skoda/skoda-transportation-as/Contents.2/0/8C23A2F56FDEEADAB8AD900847483F18/resource.pdf

podla mna lokalne testovanie je HOAX ako zplatit 50 ludi fulltime zbytocne
Reakcia na: Ámos #201657:
Zial, zmluva je postavena zle. RJ to obchadza tym ze v zmluve sa iba pise ze vozidla infosystemom musia byt vybavene (co su), nie ze sa musi aj pouzivat. Rovnako obchadza povinnost prevadzkovat prvu triedu - formalne tam je, ale v praxi nie je tarifne nijak odlisena.
Reakcia na: diwi #201646:
Toto tuším platí tak pre autobusy, nie pre dráhové vozidlá (t. j. trolejbus, električka, rušeň, železničná elektrická jednotka,...). Tie si schvaľuje každý štát EÚ sám.
Reakcia na: diwi #201654:
Kým to funguje tak, ako má, tak prečo nie. Spotrebu nemajú o toľko vyššiu ako vozy nové, sú jednoduché na opravy (rozumej=kopec opráv je jednoduchších, menej elektroniky v systéme znamená menšiu pravdepodobnosť že stroj niečo vyradí z prevádzky) a v neposlednom rade.... ukáž mi podnikateľa (okrem toho, čo rekonštruuje Dúbravku), ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia. ?
Reakcia na: TheFiftik107 #201643:
osobne si myslim, ze budeme velmi neprijemne prekvapeny aka hlucna bude 29T a 30T napr. oproti skusanemu Bombardieru. Ale nadej umiera posledna a dufam, ze sa mylim.
Reakcia na: diwi #201646:
presne preto mame drazny urad, aby mali ludia pracu ?
Reakcia na: Solider #201639:
a ze taky pozitivny pocin statnej spolocnosti neprisiel na inych tratiach, kde jazia uz aj s novymi vozidlami aj s taktom. Regionalnej doprave je to zatial kontinualny pokles prepravenych osob.
Reakcia na: Andreas.Papak #201636:
raz maju zmluvu, ze to maju mat tak to maju mat. To v akom stave prevadzkoval vlaky predosli dopravca je irelevantne.
Reakcia na: Mikimaus #201631:
treba sa stazovat na MD, mali by dostat pokutu.
Reakcia na: AAA #201651:
Tie zmeny sa nerobili pre RJ.
Marek1978: zábery ako z 80tych rokov. , LIAZ a V3S v plnom pracovnom nasadení ☺
Reakcia na: AAA #201651:

Ved nikde netvrdim opak.
Reakcia na: 810zssk #201641:
Lenže ten interval umožnili určité zmeny na infraštruktúre vykonané ŽSR.
Reakcia na: Marek1978 #201649:
v eteri uz boli min 6801, 02, 03, 04 a 06.
Reakcia na: Palco #201648:
ano, dosli zatial tusim 3ks
Mimochodom,písalo sa ,že prichádzajú nové kl´baky SOR 31,videl ich už niekto?Nikde nevidím žiadne fotky,sú už vo vozovni???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.