Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #200519:
Čo si povedal?
Reakcia na: Solider #200521:
Síce som napočítal dnešnú výpravu Juráku 44 vlakov vrátane ZV (3/8 - 16; 4 - 17; 6/9 - 8; ZV - 3) a pákových T3 13 súprav vrátane súpravy 7303+04, ktorá je zatiaľ skôr želaním než realitou; ale nechcel som mojim príspevkom povedať že by to bolo zlé, skôr naopak - súhlasím že do budúcna by sa mala vďaka nákupu tých 60 el situácia zlepšiť a že aj pri zabezpečení dostatočnej rezervy priemerný vek vozového parku el. klesne ?
Reakcia na: Mike #200520:
A do čoho chceš „lákať“ nových cestujúcich, do tých starých plesnivých vrakov? Ak správne počítam, k dispozícii je 77 vlakov T3, v dennej výprave okolo 51. Ak si zoberieme, že 20 nových električiek zo šesťdesiatich vyčleníme pre Petržalku a ponecháme iba 14 pákových T3, tak to máme 54 vlakov, čiže ešte s rezervou k dnešnému stavu (dnes je rezerva T3 očividne až 26 vlakov). Okrem toho je ešte rezerva pri T6 aj pri K2. Nevidel by som to preto tak čierno.
Reakcia na: luky133 #200519:
Petržalka a aj Hlavná stanica a do budúcna treba uvažovať aj o zvyšovaní kapacity na súčasných radiálach, ak chceme lákať nových cestujúcich do MHD napríklad z áut, ktoré nechajú na okraji na záchytných parkoviskách(Rača/Zlaté Piesky). A tu sú názory či už zahustiť interval na radiále v rannej špičke zo 4 na 3,5 (alebo 3 min.), alebo ostať pri 4 min a spraviť 3 vozňové súpravy (príp. K2+T3?), oboje si bude vyžadovať ďalšie vozy do výpravy naviac.

Čo sa týka zvyšku nemodernizovaných T3, potom ostáva už iba 6 súprav z roku 1989 (s výzbrojou TV8). Odborníci ma opravia, ale ja si odniekiaľ matne pamätám životnosť T3ky ako 30 rokov - to by tých 12 vozov vydržalo do 2019 teoreticky. Potom tu máme 4 ks T3S, AS, Mod - 7301-04; GO z rokov 1998-2001, po GO dajme tomu životnosť 15? rokov, takže tu už aj bude čas ich nahrádzať a pomaly bude prichádzať čas podľa ekonomickej životnosti vyraďovať prvé K2Sky, GO z rokov 1998, 1999, 2000..
Reakcia na: Mike #200518:
Aha s Petržalkou som nerátal. Tak dúfam, že pomocou ďalšieho programového obdobia sa podarí vyradiť aj zvyšok T3, až na tie modernizované. ?
Reakcia na: luky133 #200517:
Vzhľadom na to, že do Petržalky už aj pre prvú etapu bude nejaký nárast výpravy, tak by sa malo vyradiť menej ako 60 súprav.. Ak som dobre počítal zrýchlovačových súprav je prevádzkových 44 a súprav s TV1 sú 3, takže tieto by sa všetky potom mohli vyradiť. (alebo by ostalo z nich iba pár).
Reakcia na: Valec #200516:
Takže do konca roka 2016 sa vyradí 60 súprav električiek (t.j. 120 kusov) alebo ako plánuje DPB organizovať výmenu električiek? ?
Reakcia na: S499.1023 #200514:
S rôznymi = viacerými...
Reakcia na: Mike #200511:
S jedným a tým istým alebo ich bolo viac?
Reakcia na: AAA #200509:
ano, Juraj21 stale na mna mieri s tym ovladacom (ma tusim 6 tlacidiel) , aby som sa zahlasil, co som zac, aj ked to sam dobre vie podla zvuku/hlasu 😃 ale bola tam chyba, ze sa to hlasenie dalo kedykolvek spustit, napr. ked trofl stal na cervenej na krizovatke.
Reakcia na: Ike #200506:
Ako ktorí. Ja som už viac krát išiel s vodičom čo s tým jazdil ako s bežnou 14 Trkou (alebo vzhľadom na možnosti ešte o ničo dynamickejšie), zvýšenú opatrnosť venoval akurát pri vchádzaní do zastávok (k obrubníku, čo je úplne logické..)
Reakcia na: AAA #200509:
Okej, to som nevedel ? vďaka
Reakcia na: Ike #200508:
Nevidiaci nosí so sebou čosi podobné ako diaľkový ovládač a tým si to hlásenie vyvolá.
Reakcia na: 810zssk #200507:
A ako si ho spustí? Je tam na to tlačítko? Nie je to trocha nebezpečné aby nevidiaci obchytkával celý trolejbus?
Reakcia na: Ike #200506:
A co by si chcel hlasit v exterieri? 🙂 Exterierove hlasenie si spusti nevidiaci podla potreby.
Tak som sa zviezol dnes novym TrolloSorom ? Pocity sú celkom pozitívne, len zopár postrehov:
- Exteriérové hlásenie sa nepoužíva. Prečo?
- Trolejbus je navonok dosť tichý, no vo vnútri ticho nie je. Pískanie bolo celkom rušivé a nepríjemné. Ale dalo sa na to zvyknúť.
- Vŕzganie plastov je síce nepríjemné, ale dá sa na to zvyknúť skôr ako na pískanie.
- Vodiči s nimi jazdia, osobne si myslím, až moc opatrne. Netvrdím, že to majú rozbehnúť ako 14Trku na 203 z Koliby o deviatej večer, ale ísť rýchlosťou chôdze sa mi zdá trocha pomaly.
Reakcia na: gejza #200500:
To je v poriadku ze tam byvat nechces, ale nenanucuj svoje preferencie ostatnym. Ja tiez byvam na krizovatke, tiez tu je trochu hluk z dopravy, ale nemenil by som.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.