V rámcovej investičnej zmluve DPB s mestom sa počíta, že to bude financované z eurofondov (operačný program integrovaná infraštruktúra z obdobia 2014-2020) a odhadom podľa uvedených súm vychádza, že ich bude cca 30 ks, ak by bol rovnaký pomer krátkych a kĺbových. V samotnom dokumente operačného programu sa ich počet neuvádza, takže ťažko to overiť.
s vozmi, ktoré sú podľa Teba naviac, sa počíta na nové linky(Avion - Lamač, Petržalka) a kde chceš zobrať prachy na ďalšie vozy? máme v zálohe ešte jednu Filiálku, z ktorej ich presunieme? ?
Načo by si nechávali staré trolejbusy, keď má prísť o cca 15 vozidiel viac, než je dnešný stav? Na nové linky sa plánuje ďalšia dodávka trolejbusov v ďalších rokoch, a keď sa pokazia SORy tak ako to popisujú paranoici tu na fóre, tak sa pokazia všetky naraz, a to nás 10 starých z biedy nevytrhne. A údržba 10 vozidiel úplne inej generácie by bola asi zbytočne nákladná, najmä keby ich vyťahovali raz za čas... No a ak by niekomu napadlo, že sa môžu nejak vo veľkom posilniť intervaly, tak netreba zabúdať, že to by muselo mesto navýšiť objednávku vozokilometrov, čo je žiaľ u nás fantasmagória.
Ako, nie som fanúšik J&T korporácie a ich rozpínavosti. Ale mám pocit, že tým trolíkom ax ante nedôverujete. Podľa mňa vôbec nie sú také zlé, ako ich všetci opisujú. Rozhodne lepšie ako obstarožné 14Trky, ktoré by rozhodne väčšinu vozového parku trolejbusov tvoriť nemali. Tým nehovorím, že si BA nezaslúži niečo lepšie, ale ani toto nie je zlé.
A ako obyvateľ pri trati skutočne oceňujem tichosť, ktorá je oproti Tr-kám unikátna. A o tom prdnutí Triek pri odstavení ani nehovorím. To mi na SORkách rozhodne nechýba.
Diferenciál, to v Zlineri nie moc kvalitne porobili. 6621 boli aj opravovať kvôli tomu, ale spravili to tak, aby sa prestali sťažovať vodiči, vo vlčinci je hluk furt.
Viem načo narážaš, nerobí to motor a nedá sa to vydržať. 6633 so 6634 sú extrém, potom to robia 6620, 6621, 6624, 6626, 6627, 6629, 6636 a 6637. Som rád, že si to postrehol a myslím, že sa treba sťažovať.
Nesprávne som sa vyjadril, pri TrM som narážal na hlučnosť konštrukcie, pri 6639 som narážal na to, že voz síce hrkoce, ale má tichý motor a že tak nereve, ako niektoré TrM, ako 6634. Nehovorím, že 6639 je v dobrom stave, opak vidieť hneď na prvý pohľad...
Prečo by Ukrajina kupovala olietané 15TrM, keď majú LAZ a Bohdan?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
t6a5iii
A nemysleli nahodou aj 25Tr?
To by nechalo 4 15 TrMky. Dufam ze 6617/II je jedna z nich...