Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/1888852_557664711010160_9054538461862943279_o.jpg

Dúfam, že vodič zavolal dispečing, SBSkárov, hasičov, policajtov a vyšetrovateľov tak ako to chce vedenie DPB keď mu skočil do cesty bicykel a neriešil situáciu sám! ? ?
Reakcia na: S499.1023 #200192:
ved ja som to tak aj pochopil. Preto k tej poznamke o 400mil za buracie prace bol pridany => ?
Reakcia na: MatejBA #200195:
to moc o Rimskej risi nevies. V kazdom pripade Rimska risa v roznych svojich podoboach v AD trvala cez 1000 rokov.
Reakcia na: tbus #200190:
To by inak bola najlepsia forma strajku. zacat do bodky splnat vsetky nariadenia a s kazdou kontaktovat dispecink. Uz len zastavenie vozidla, pri kazdom bezdakovi a zavolanie dispecingu by spravilo totalny chaos. Take odstavenie elektricky na trati v rannej spicke. ?
Reakcia na: gejza #200197:
Upozorni ich na chybu... mne sa ich podarilo (v článku o nových trolejbusoch) na druhý raz presvedčiť, že na Trenčiansku jazdí linka 209 a nie 204 a ani 201.
Reakcia na: Marek1978 #200196:
"Vodič šoféroval nočný spoj číslo 70, ktorý má konečnú pod Mostom SNP."


... text pod fotkou je úchvatný ... konečne viem, že 70 je nočný spoj ....

Reakcia na: S499.1023 #200193:
Vsak vies ako to je - Unia nieco zakaze, potom sa zisti ze to bola chyba, a nato sa to povoli a zacne dotovat.

Cela unia (mne osobne) zacina pripominat Rimsku risu a bojim sa, ze tu, ktora bola v A.D.
Ako to je tento rok s linkou 10? Bude jazdiť a bude mať konečne zverejnený cestovný poriadok?
Reakcia na: Valec #200187:
Ja som ho napríklad čítal. Lobby taxikárov sa sťažuje a štát ňuchá "daňové úniky". Táto Únia speje k záhube.
Reakcia na: Ámos #200170:
Ja som NEchcel povedať, že Dúbravka alebo železničný korytor NIE sú predražené (podľa mňa sú predražené obe stavby) ale že obe stavby sú podľa mňa stavebne rovnako náročné.
Reakcia na: toms #200189:
1. Žiadna preferencia MHD
2. Z Ulice pri Habánskom mlyne mohli spraviť jednosmerku a vybudovať chodník, aby rovnakomenovaná zastávka nebola zbytočná
3. Spravili svetelnú križovatku v mieste, kde sú každé ráno kolóny a maximálne nedisciplonovaný vodiči. Hneď Ti poviem, čo sa bude diať
3a. Vodiči v smere od Lafranconi upchajú tú dolnú (severnú) križoavku s Hýrošovou
3b. Vodiči odbočujúci z Patrónky na Hýrošovu (sem patrím často aj ja), sa nedostanú na Hýrošovu, pretože neprejdú cez kolónu
3c. Vodiči idúci od Kauflandu smerom na Patrónku sa nedostanú do jazdných pruhov, lebo budú zavadzať vodiči z bodov 3a a 3b a sami zapchajú Mlynskú dolinu v smere od Patrónky na Lafranconi.

To isté som spomínal aj pri stavbe kruhového objazdu pri Hornbachu na II/505, kde v najfrekventovanejšom smere postavili v krátkej vzdialenosti za výjazdom semafor. Jasné, ako mohol otitulovaný architekt a projektant vôbec tušiť, že každé ráno sa kruhový objazd upchá a stoja aj nekolízne smery. ?

Táto Mlynská dolina bude katastrofa.

Aby som len nebásnil, moje laické riešenie by spočívalo v nasledovných úpravách:
1. Ten severný (dolný) výjazd by som zrušil úplne. Zriadil by som svetelnú križovatku s prechodom pre chodcov tak, aby bol z pohľadu Patrónky za križovatkou. Semafor by sa týkal relácií:
Mlynská dolina - Hýrošova, Mlynská dolina - Patrónka, Patrónka - Mlynská dolina, Patrónka - Hýrošova. Smer Hýrošova - Patrónka by mal len žlté blikajúce svetlo. Svetelná križovatka v takejto podobe by aspoň trocha prinútila vodičov disciplíne a zlepšila by dostupnosť peších do Kauflandu. Absentujúce napojenie na Kaufland by bolo zabezpečením že smer Patrónka - Mlynská dolina nebude zbytočne zablokovaný.
2. Pri Habánskom mlyne by som zjednosmernil v smere od Lovinského. Voľný jazdný trištvrtepruh by mohol byť chodník, cyklochodník. Križovatky by som upravil tak, aby mala čo najbližšie k tvaru X. Tu by bolo hlavné napojenie na Kaufland. Kolóny od Patrónky sem siahaju o čosi zriedkavejšie a smer Patrónka - Mlynská dolina by nebol tak ohrozený. Teoreticky by sa dal spraviť krátky pripájací pruh zľava (pri relácii Kaufland - Patrónka). V smere z Patrónky by pokojne mohol byť Buspruh a mohol by ísť až križovatku s Botanickou. Tým by sa mohli zrušiť zastávkové niky Pri Habánskom mlyne a ZOO, rozšírilo by sa nástupisko a nedochádzalo by ku kolíziám cyklisti vs. čakajúci cestujúci ?
Reakcia na: Roberto #200181:
Akonáhle niekto vo vozidle skríkne, alebo niečo spadne alebo sa rozsype taška s nákupom na zem, treba okamžite odstaviť službu, zmobilizovať dispečing a SBS, oni to už preveria, čo sa stalo. Vodič to nemá čo zisťovať.
Reakcia na: Ike #200188:
Co je na tom zle? resp ako lepsie by si to vyriesil? ❓
ACH JAJ.... (dopravné riešenie Kaufland - Mlynská dolina)
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/103031
Reakcia na: zakaznik #200186:
Si ten článok aj čítal?
Reakcia na: AAA #200179:
nemusia vykupovať nové pozeky akov iných tratiach, a podobne, to myslím, sme s abavili o zmene polohy trate 😃
Reakcia na: Roberto #200181:
Zaistit proti pohybu:-) "pockaj s tou kudlou, este podlozim kolesa:-D "
Reakcia na: endrucio #200176:
To ale nefunguje ak mas elektricenku kupenu u ineho dopravcu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.