Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: matho285 #200056:
ad. 2.: Ide len o iniciatívu vodičov, chcú tým zabrániť aby spoza električky nevybehlo auto tej čo ide oproti. Takže zablokujú prejazd. Podbné sa deje napr. na Kamennom námestí smer Nám SNP. Kde električky zastavia v oblúku čím zablokujú autá aby električka idúca smer Kamenné alebo Jesenského od Nám SNP dokázala prejsť keďže ona tam prednosť nemá.
Reakcia na: Richard 15 #200067:
Tým pádom zapnutá nebola 😉
Reakcia na: luky133 #200066:
V 6006 včera bola zapnutá, ale aj napriek všetkým zatvorením oknám bola neúčinná.
Opäť tu máme teploty nad 30°C. Moja otázka znie využívajú sa teda klimatizácie v nových trolejbusoch a autobusoch? Včera boli tiež takto vysoké teploty a napr. čo som videl nové 30Tr všetky mali pootvárané okná takže tam klíma zrejme zapnutá nebola, dnes čo som narazil na dve SORky (busy) tak mali pozatvárané okná tak predpokladám, že klímu vodič pustil. Mal som len takú náhodu alebo sa vážne v nových trolejbusoch tá klíma nepoužíva vo veľkom, ale skôr je to výnimočné? ?
Reakcia na: matho285 #200056:
2. Niektorí vodiči zvyknú spomaliť, aby stihla na priecestie vojsť električka z druhého smeru. To preto, aby vodič auta hneď po prejazde prvej nevyštartoval rovno pod tú druhú, ktorú by nemusel vidieť.
Reakcia na: Ttom #200061:
Ak to boli predné dvere - polkrídlo vodiča, to áno, to je úplne samostatné a nezávislé od blokovania alebo jazdy.
Ak to bolo polkrídlo pre cestujúcich, ako som písal, na niektorých starších vozidlách to možno počas jazdy ostane otvorené, ale na väčšie už nie.
Reakcia na: S499.1023 #200058:
Tak asi/určite DPB niečo domontoval.
Hovorím len z poznania, na Trnávke takmer vôbec nejazdím, tam je väčší podiel starších 14 Tr, ale z vozidiel na Hroboňovej viem momentálne len o 6305, kde predné dvere možno otvárať počas jazdy (kedysi aj 6207, kde sa každé dvere ovládali samostatne a aj zvuková signalizácia samostatne ❤). Samozrejme možno je tých prípadov viac.
Reakcia na: ivanbuto #200051:
no zrovna vo stvrtok na Racku sa vodic 64 zacal zhovarat na cervenej s vodicom z 210 cez otvorene predne a zatvaral ich sam, uz ked bol poriadne rozbehnuty niekde pri prejazde kolaji, takze neviem, ci sa sami zatvaraju vo vsetkych vozoch
Reakcia na: Ike #200057:
1. O tom zákaze viem, preto som sa pýtal.
2. Mne sa to tiež nezdalo, ale tak opýtal som sa. Zjavne je to len na vodičovi.
Reakcia na: Kobenhavn #200052:
Jasné, už sú zlomené na tri kusy.
Reakcia na: ivanbuto #200051:
Chcel by som vidieť ako na klasickej 14/15Tr vo vyššej rýchlosti neotvoríš dvere a ako sa pri rozjazde s vypnutým blokovaním samy zatvoria. To jedine, že by tam DPB niečo dorobil a o tom dosť vážne pochybujem.
Reakcia na: matho285 #200056:
1. V konkretnom pripade moze. Je tam zakaz motorovych vozidiel, ale sanitka a policia su voxidla s pravom prednostnej jazdy.
2. Neviem ale nevidim v tom dovod
Mám zopár otázok:
1. Môže sanitka alebo polícia prejsť cez električkový tunel? Lebo včera večer nás na Kapucínskej obehla sanitka a zahla smerom k tunelu. Keď sme prichádzali do tunela, tak ju nebolo vidno ani na jednej strane.
2. Je nejaké obmedzenie pre električky, keď idú oproti sebe cez prejazd pre autá cez trať? Alebo je to len na vodičovi? Lebo párkrát sa mi cestou do Ružinova stalo, že vodič električky spomalil, keď prechádzala okolo druhá električka.
Inac, mam niekolko otazok o tabulach BUSE BS 310..

http://www.buse.cz/cz/bs_310.htm

Vie niekto ktore podniky ich pouzivaju? Da sa nahodit hocijaky BS 110/BS 210 program na 310?

http://www.buse.cz/cz/bs_170.htm

A pri tabulach BS 170, obojstranna BS 212 je len s BS 210, alebo aj 310? Velmi tomu nerozumiem.

Dik.
K môjmu príspevku http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/2/Dispecerske-forum.html?dfpi=148600#148600 z dispečerského fóra.
Vôbec nešlo o zastávku Einstenova - to som doplnil iba ako takú čerešničku. Išlo mi o to, že mnohí vodiči L88 zámerne zastavuju na zastávke Most SNP prvvými dverami za označníkom. Robia tak preto, že vlčáci stoja za označníkom a aby sa všetci nezačali tlačiť do predných dverí, tak zastaví vodič až pri mostnom pilieri.
Nikde som nepísal, že nastupujem prednými dverami. Práve naopak. Nastupujem poslednými a práve preto mi to vadí. Postavím sa presne tam, kde by mali byť posledné dvere a musím sa posúvať, lebo mi „ušli“ dvere.
A dnes sa mi to zase potrvdilo. Keď vlci nestáli za označníkom (doobeda), vodič zastavil normálne pri označníku. Poobede zase keď vlci stáli za označníkom, zastavil vodič za označníkom.
(Číšla vozov som si nepísal, ide o rôznych vodičov, no zastavujú tak vodiči so Solarismi - pri ostatných vozoch som si podobné „usmerňovanie“ vlkov nevšimol.
Je pravda, že tri nové t-busy už majú popraskané strechy? ?
Reakcia na: Error 0x007 #200022:
Je to rôzne u rôznych vozidiel, často je možné otvoriť dvere ešte predtým, ako vozidlo úplne zastane, pri nejakej minimálnej rýchlosti (možno 2-3 km/h?).
Avšak pri väčšej rýchlosti zajazdy nemožno otvoriť dvere, možno akurát tak predné dvere na 6305, o iných neviem.
Ak sa vozidlo rozbieha s vypnutím blokovania, dvere sa tak či tak samy zavrú po prekročení minimálnej rýchlosti.
Reakcia na: MatejBA #200047:
Este raz: predpis DPB je zly a postoj DPB je uplne svinstvo voci zamestnancovi ktory ochranoval seba, zakaznikov DPB a majetok DPB. O tom ziadna debata byt nemusi, tam sa zhodneme.

Ja sa ale pytam ze v rozpore a akym zakonom akoze je ten predpis DPB. Kedze tvrdis ze tam ten rozpor je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.