Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mark178 #199786:
Časté nehody ani nechcem komentovať, lebo to, aby električka dávala prednosť IGK, idúc po vlastnom telese, by ma nútilo použiť slová exministra vnútra Hudeka - však vieš, policajti, momoti, oni to zosumarizovávali...
Reakcia na: anbis #199789:
No veď práve preto, že račianske sídliská už dávno stáli, nebolo veľmi možné si vyberať, kade predĺženie povedie. V čase výstavby trate do Rače nikto neuvažoval s predĺžením, tak ako s ním nikto nikdy v Bratislave neuvažoval ani na ostatných radiálach s výnimkou karloveskej. Bohužiaľ v Bratislave nebolo, na rozdiel od Prahy, zvykom postaviť trať do pustatiny a potom počkať, až sa výstavba za ňou dotiahne - tento pekný zvyk už vykapal, bohužiaľ, aj v Prahe.
Reakcia na: mark178 #199788:
V tom 1988 už račianske sídliská dávno stáli, ale počas výstavby pôvodnej trate po Detviansku bolo iba sídlisko v Krasňanoch a Experimentálka pri Hečkovej (detaily sú napr. v Atlase sídlisk). V ňom sa uvádza, že výstavba Záhumeníc sa realizovala na základe zmeny územného plánu, ktorá prebehla v 1965 (vtedy bola stará trať už takmer dokončená), takže nepredpokladám, že by v čase jej projektovania niekto uvažoval s predlžovaním.
Pokiaľ by to niekto vedel potvrdiť/objasniť, budem rád. ?
Reakcia na: anbis #199787:
trz som pozeral v článku bolo uvedené rok sprevádzkovania 21.5.1988... vtedy už asi bola rača zastavaná... takže asi tvoja teoria bude pravdivá... len ma to veľmi zaujalo.. lebo v iných častiach mesta na žiadnej radiále takéto prudké stočenie nie je... 🙂 dík za vysvetlenie všetkým 🙂
Reakcia na: S499.1023 #199783:
Ja si to kvôli veku tiež nemôžem pamätať, takže z čisto osobného záujmu sa pýtam: bolo to tak, že v čase, keď sa vyberala poloha pre pôvodnú trať Gaštanový hájik - Detvianska sa nepočítalo s ďalším predlžovaním, trať sa teda natiahla logicky cez "centrum" starej Rače a tak dnešné pokračovanie v úseku Detvianska - Záhumenice bolo akési čiastočné zúfalstvo, ako ju predĺžiť? Dávalo by to zmysel, lebo pokiaľ mám správne info, za dnešnou Detvianskou až do výstavby sídlisk Záhumenice a Komisárky (myslím prvá polovica 70. rokov, resp. tuším ukončené 1977 ) nebolo takmer nič, možno pár rodinných domov a vinohrady...
Reakcia na: S499.1023 #199783:
videl som len fotky čo sú tu v galérii... časté nehody a podobne..
Reakcia na: S499.1023 #199783:
pýtam sa ... len ma to zaujíma... ako pozeral som sa, lenže okolitá zastávba zmeny nedovolí moc... takže..
Reakcia na: Tedomík #199777:
Pred dvoma týždňami teda neboli veľmi milí a ani pred mesiacom. A tých ultra-inteligentných "SBS"-károv už ani nekomentujem. Taktiež vizitka DPB. ?
Reakcia na: Gryzly65 #199775:
No veď kvôli veku nepozná históriu trate ? . Ja som tam jazdil práve vtedy, keď sa trať predlžovala z Detvianskej na Komisárky, takže viem, aký bol problém to predlženie na Komisárky vôbec niekam vopchať a napojiť, aký bol problém s otočkou (neviem, či si tu niekto pamätá pôvodný triangel, kde boli krátke kolaje, kde sa cúvalo do kopca etc.
Reakcia na: Max #199776:
ŽSR majú nejakých sprievodcov? A čo sprevádzajú? Podbíjačky, mandelinky a tak ? ?
Reakcia na: Ike #199779:
v MHD je (podla mna) ovela viac ciernych pasazierov ako vo vlakoch, ktori sa navyse spravaju drzo, tak casom sa im prisposobili aj revizori natolko, ze su neoblomni aby ich kazdy, kto nema listok neukecal
Reakcia na: Roberto #199778:
To je ale uplne ina problematika, ktora sa netyka zamestnancov dopravcu, ale technickych zariadeni.
Reakcia na: Tedomík #199777:
Ono pravdou je, že keď za Tebou príde upravená sprievodkyňa, oblečená v súlade s dress-code firmy a komunikuje s tebou ako seberovným a dokonca sa na Teba aj usmeje, je to trocha rozdiel, ako keď nastúpi strapatá pupkatá gorila v khaki veste a v lepšom prípade ťa ani neosloví. Žiaľ, je to vlastná skúsenosť. Ale nechcem hádzať všetkých do jedného vreca, zažil som aj zlých revízorov vo vlakoch a dobrých a slušných v MHD. Len podiel pozitívnych prípadov zo všetkých pozorovaní je výrazne v neprospech Dpb v mojom prípade.

Ale dúfam, že ak túto stránku čítajú, neberú to demotivačne, ale ako dobre mienenú radu.
Reakcia na: Joyki #199774:
na sprievodcov ZSSK nedáva sťažnosť no minimálne EM-TEST už riešil sprievodcov vo vozidlách keď mi minulý rok vyhadzovalo CL neplatí pre ZSSK
Reakcia na: Joyki #199774:
Teda neviem aký máš problém s revízormi. Gorily som už dávno nevidel a dúfam že už ani neuvidím. Terajší revízory sú úplne v pohode
Reakcia na: Joyki #199774:
Ci to nebude nejako suvisiet s oblubenostou danych podnikov... hoc zsr, no, neviem
Reakcia na: S499.1023 #199760:
Nie, mýliš sa 🙂 Je to spôsobené jeho vekom ?
Reakcia na: Max #199768:
Zaujímavé, že na sprievodcov ZSSK nikto nedáva sťažnosť, ale na revízorov DPB každý deň. Kebyže sa nechovajú, ako poslední z posledných, tak by ich nikto nehádzal do jedného vreca.
Reakcia na: tbus #199772:
Sranda, vsak?
Reakcia na: Error 0x007 #199767:
výber charakteristiky postáv z článku (alebo skôr telenovely):
1. vodic: "desivú zrážku", "Hrozivo vyzerajúca zrážka", "Bezočivo však cez priechod pre chodcov prešiel na oranžovú", "Po desivom náraze", "bezohľadný vodič", "napálil vo vysokej rýchlosti", "agresívny vodič"
2. chodec: "Martina videli na chodníku poctivo čakať na zelenú"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.