Aj odbočka Kúty Marchegg Neviem kedy sa začala stavať trať HLST - (dnešné) Nové Mesto - ÚNS a v akých etapách a možno je to len optický klam, no zdá sa mi, ako keby pred Vinohradmi od HLST prebiehali zemné úpravy na spojku HLST-(dnešné Nové Mesto), konkrétne ten oblúk. Každopádne, 30 rokov pred spojazdnením mi to príde príliš skoro, no neviem v akých etapách sa "bratislavský železničný obchvat" budoval.
Pekne som sa okašľal. V domnení, že linka č. 51 dnes už chodí na Trnavské mýto, som tam čakal od 12:19 do 12:26 (odchod 12:21) a nič. Volám na infolinku a tam mi teta povedala, že autobus ešte nechodí na Trnavské mýto. Ja ja vravím, že odkiaľ to mám vedieť, keď na ich stránke (dpb.sk) a ani na zastávke nie je žiadna informácia? Teta na to nič, a to bol koniec hovoru.
Vidím, že informovanosť cestujúcich je na 1. mieste.
V tych dlzkach co popisujes sa podla oficialnych zdrojov vyraba Alpino, nie Urbino. Netusim preco to niekde predavaju, resp. prevadzkuju pod nazvom Urbino, ale realne by to malo byt Alpino.
offtopic - http://mapy.tuzvo.sk/HOFM/ Myslím že nádherne spracovaná fotomapa SVK, pričom pri max priblížení ide krásne vidieť aj koľajové trate (taktiež BA MHD!). A komu to smrdí novotou, je to mapa okolo roku 1950 . Akurát mi nejak nejde vidieť obratisko v KV. Niečo sa mi marí v oblasti dnešnej polikliniky, ale nie som istý Avšak lepšie chuťovky pre železničiarov sú BA Nivy, vlečky v okolí, stará trať na DS popred dnešný zimák etc.
13 obrázok MHD v Berne nie je Volvo ale Mercedes Citaro Facelift CNG
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mark178