Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Roberto #199611:
buď som ja debil alebo čo, ale naozaj 36 ich iba vidím 😑
Reakcia na: mark178 #199610:
nech ratám ako rátam rátam 52
Reakcia na: nooopyn #199607:
nech chcem ako rátam počty sedadiel pri 30t nesedia moc.. narátal som ich iba 36 😑
Reakcia na: TeBeCe #199599:
mne sa páči obratisko molecova, ak to tak chápem bude to malé električkové obratisko či sa mýlim?. konkrétne strana čísl 6, bod 5
a presne viem v ktorých meistach 🙂 by to mohlo byť som sa nad týmto cez týždeňzamýšlal, keď som čakal na 139 🙂
Reakcia na: nooopyn #199607:
Uz grafik v Skode mohol zohladnit 1000 mm rozchod a isto budú aj iné kryty podvozkov, takze vyzualizacia je zavádzajúca..
Reakcia na: Max #199604:
Ale ako predĺženie 63 po trase Galvaniho - Ivanská - Letisko.. Určite nie trolejovať súčasné žel. priecestie.
Reakcia na: Max #199604:
Sidliska Lamač asi najskôr v ďalšom storočí, Letisko by teoreticky malo šancu...
Reakcia na: Mike #199603:
Mna by zaujimalo, kedy sa dockame zatrolejovania sidliska Lamac a letiska a trolejbusovej 61 a 63
Reakcia na: MatejBA #199601:
O čom presne je ten materiál? Podľa mňa iba nejaký orientačne koncepčný.. Až bude nejaká reálna projektová dokumentácia potom sa budem tešiť že "konečne" 🙂
(Btw. aj na trolejovanie 63ky bola projektová dokumentácia a tiež sa ten proces vraj pozastavil..)
Reakcia na: MatejBA #199601:
Dá sa vôbec v našej dimenzii vybudovať tak zložitá a náročná vec ako odbočka na HLST?
Reakcia na: TeBeCe #199599:
bod 4 ďalší rozvoj trolejbusových tratí doplniť:
• TT Mlynská dolina - Karlova Ves, ako prepojenie systému trolejbusových tratí
s možnosťou priameho prepojenia mesta s Kramármi a Karlovou Vsou s napojením na
súčasnú samostatnú trať Molecova – Kuklovská (nahradenie autobusovej linky 32
trolejbusmi). Uvedené riešenie zabezpečí dopravu s trolejbusmi bez pomocného
dieselového pohonu na linke 33. Podľa realizácie predstaničného priestoru (námestie
F. Liszta), riešiť aj možnosť odbočenia na Hlavnú stanicu v smere od Pražskej ulice.

Zeby konecne? 🙂
Reakcia na: TeBeCe #199599:
Dost by ma zaujimalo preco Vajnory zahrnaju medzi priority, uprimne nerozumiem naco ta trat vlastne bude dobra a komu ma sluzit. Pritom penazi bude stat celkom dost.
Návrh koncepcie rozvoja mestskej hromadnej dopravy v Bratislave na roky 2013-2025 časť : Rozvoj a modernizácia technickej infraštruktúry dopravnej siete električkových a trolejbusových tratí
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_14_05_22/04_Koncepcia_MHD.pdf
Reakcia na: borisko #199596:
Kde konkretne sa stazujete ? ci len šomrete vo vozidle ? Tie 2-3 vozidla Karosy CNG by sa mozno nasli na Juraku, ale kto zaplati tu vyssiu spotrebu poh.latok ?
Reakcia na: borisko #199596:
Máš od tých "všetkých" nejakú plnú moč alebo si sa len tak rozhodol, že budeš hovorcom?
Tak nech daju velky autobus nech daco s tym robia.Hovorim za vsetkych co sa stazuju na 23.
Reakcia na: borisko #199592:
Nie, nemoze tam v com case jazdit maly bus, pretoze ten prejazd je z 26ky kde je bus pochopitelne klbovy.
Reakcia na: Petto #199593:
samozrejme ak tam ta L23 bude zachadzat ?
Reakcia na: borisko #199592:
Momentalne nie su vozidla, no ked sa otvoria BORY MALL v novembri , co by mali prist aj nove vozidla 12metrove ,tak je vysoky predpoklad,ze sa nasadia aj na L23. Bo iba samovrah by nechal kinderko resp. kinderko XL do shoping centra.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.