Majú, ale možno sa medzičasom ukázalo lepšie najprv vyrobiť všetky krátke, a ak ich vvyrobia skôr než ostatné, a zároveň dodržia termíny tých ostatných (to zatiaľ plnia), tak v tom žiaden problém nie je.
Tak opciu by DPB najradšej uplatnil celú (prečo by aj nie), ale má to dve podmienky. Jedna sú peniaze - na opciu zatiaľ isté nie sú, ale je vôľa použiť peniaze z určitých fondov. Takže musí to ešte prejsť byrokratickými procesmi na ministerstve, meste a podobne. A čo sa druhej podmienky, tak tou je výrobná kapacita. Výrobca by to musel stihnúť vyrobiť do konca roku 2015. U trolejbusov s tým problém nie je, takže by malo byť možné vyrobiť všetky opčné trolejbusy, ale u električiek sa povráva len o polovici opčných kusov, pretože Škoda má veľa zákaziek. Na druhej strane, nedávno prehrala súťaž v Budapešti, takže možno predsalen kapacita bude.
Predpokladám, že ak by to do konca roka 2015 celé vyrobiť nestihli, tak opciu na zvyšok môže DPB uplatiť neskôr, ale už na to nebudú môcť byť použité peniaze z EU fondov z aktuálneho obdobia.
6703 sa vyradí alebo nie?... už pol rka nebola vonku a jeden človek minule hovoril že sa z nej rabuje, 6702 je dneska schovaná odviedla teraz pár dní roboty, ináč akosika často sa stráva že 2 troleje na týždeň zdrhnú do gáraže, mali by ich šetriť viacej že nie furt ten istí nasadzovať napríklad po týždni jazdenia nejakému oddýchnuť lebo tie 25TR je des
Ak nemajú externý displej, obsah kamery je možné zobraziť v palubnom displeji vodiča. (Aspoň v PO to tak funguje/fungovalo, že v prípade, že je vozidlo v zastávke, ukáže záber z niektorej z kamier v interiéri.)
Ako je to s opciami na nové vozidlá? Trolejbusy boli už potvrdené Belfim, električky nedávno spomínal v počte 45ks a pred pár dňami písal DPB prostredníctvom svojej hovorkyne o 60ks na FB ... Tak sa nakoniec uplatňuje celá opcia?
Áha, no tak to asi do toho rohu navydalo. Obsahuje výbava v kabíne aj displej na ktorom sa budú dať zobraziť to čo snímajú kamery ? Zadná externá pri cúvaní a (ak vnútorná pokrýva) priestor zadných dverí v bežnej premávke ? Aj keď to nie je nevyhnutné, trochu by sa to mohlo vodičom a cestujúcim hodiť, keďže tá APU (úplne) bráni výhľadu do priestoru posledných dverí.
Re Petto: veď áno, rozdielna obsaditelnost na meter a hneď sme inde, ono tak ako to vyzerá to zobralo 4 na sedenie a imho aj niečo (malo) z priestoru pre stojacich pasažierov..
V katalógu som si všimol (zrejme veľmi predbežné) údaje o obsaditeľnosti vozov s a bez APU - 60 a 94, pričom sa s APU stráca 6 miest na sedenie a 30 na státie.. Vo verzii s APU pôjde predpokladám o vnútorné obloženie zhodné s autobusom - tj motorová veža (?) takže za skutočnú stratu možno považovať ani tých 6 na sedenie - 4 ? A možno niečo málo na státie k tomu ?
Hm, tak už novým trolejbusom nalepili čísla. Vpredu ich nedali miesto ŠPZ a ešte aj na opačnú stranu ako na NB busoch...
Inak neviete či sa vrámci novej zastávky na Radlinského spraví aj nový povrch chodníka pred daňovým úradom? Lebo vyzerá že to nechajú také zničené, dnes to rezali kúsok za obrubníkom.
Zrejme to stále súvisí s jedným úradom, ktorý sa snaží vnášať byrokraciu tam kde netreba... Mňa skôr zaujíma kedy namontujú nový palubák + označovače nech konečne zistím čo to bude zač. ?
v žiline na trolejoch amjú označovače aj na otváranie dverí bo obch stranách... takže a tiež so si zvykol na otváranie dverí hentak
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy