Dnes zaujímavá porucha na SOR 4229 kedže rám krásne pracuje a je vidno ako je cast za kĺbom je prehnutá,- spôsobuje vychýlenie dverí ktoré sa pri otvorení zadrhávajú vo vodiacej liste a nemôžu sa zatvoriť,bolo vidieť že už to aj opravovali, ale asi lehká konskrukce vozu SOR to nedovoluje. ? Takže SOR návarky asi nepomáhaju.
možno o pár milidecibelov ale určite nie o moc lebo tu najväčšiu hlučnosť spôsobujú trete neudržiavané.. tam kde je dobrá trať električka len tak svištíí.. možno sú nezakryté kvôli tomu aby sa k nim lepšie dostávalo v prípade údržby/poruchy
Ahojte! Preco u nas jazdia vsetky alebo velka vacsina elektriciek s nezakrytym podvozkom? V inych mestach bocne kryty na podvozkoch su myslim standardne namontovane. Nepomohlo by to napr. znizeniu hlucnosti?
Dopravný podnik Praha ich normálne predáva v múzeu MHD http://www.dpp.cz/muzeum-mhd/ a myslím, že cena jednej aj s podstavcom je okolo 3000 Kč. Odporúčam sa im ale vopred ozvať, či majú dostatočný počet.
Tie som tiež raz pozeral. V dákom českom dizajn shope s nábytkom ich ponúkali zrepasované za neuveriteľné prachy. Ak sa to aj predáva tak Dopravný podnik by si mohol spraviť biznis.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus
http://bratislava.sme.sk/c/7164044/pozrite-sa-ako-vyzeraju-nove-trolejbusy-v-bratislave.html
a dobra foto
http://i.sme.sk/s/sme/data/kudal/3406/trolejbusy-gabk8455_r3545-r453-st.ir2-_s900.jpg