Viem síce že to nie je stránka DPB, ale je to blízka stránka, tak som dúfal v zázrak... a tak či tak, na DPB by som odpoveď tiež nedostal, bohužial a dopredu viem že tie akustické hlásiče aj tak nezapnú. WELCOME TO BRATISLAVA
Prave preto odprucam tu rocnu karieru nezamestnaneho. Taketo kecy o toceni sa hned prejdu. Aky malo vyznam to zhasnutie salona ked o dve minuty naberal ludi na Molecke?
Nikto nie je povinný robiť vodiča MHD. Som si niečo odkrútil na linke 13 a nebol som z toho psychicky na dne. Vodiči na linke 33 si navyše túto linku väčšinou sami vybrali s vidinou nových 25Tr. Okrem toho s tým "bez prestávky" klameš.
Mam otázku pre DPB ... Prečo v autobusoch SOR NB 18 kde majú k dispozícii obrazovku s reproduktorom nepustia akustické hlásenie zastávok? Pomohlo by to, pretože v niektorých autobusoch je len úbohá jedna DOT-LED obrazovka v predu, na ktorú pri väčšej obsadenosti autobusu len ťažko dovidieť. Navyše neviem na čo je potrebný zvuk pre tie reklamy čo tam púšťate. Takisto by sa hodilo dať akustické hlásiče aj do ostatných autobusov, ale to už je zrejme nemožné. ĎAKUJEM
Uzasny vodic na 6702 L33 prave teraz. Nielen ze to zvlada na Tomankovej uz s 2 minutovym meskanim, na Molecke otvara dvere zaroven s vypnutim osvetlenia salona vozidla a tak sa vsetci predierame tmavym vozidlom. Gratulujem k tuposti a odporucam rocny trening nezamestnanosti. Mozno by to polepsilo mozgove pochody.
Ako náhradu za IK415 by som si vedel predstaviť 12m Urbina, podľa mňa je to ideálny kandidát. Dobre riešený a priestranný interiér, priamo stvorené na linky, 91,191,99,80. Ani Citara by nemohli na škodu, no cena nepustí.
s tym zvyhodnovanim piatich dveri od Ja a Ty mas uplnu pravdu, ale tie Urbina 15 CNG sa teda prilis nevydarili, z 21ks ich denne jazdi okolo desiatky, mozno by sa mohli k nim vyjadrit Kosicania, tam ich je okolo 40 naftakov, ako su s nimi spokojni, pripadne este Presovcania, ti ich maju dostat v kratkej dobe 20ks... ale teoreticky by mali vydrzat dost, ani hrdzaviet by nemali tak ako Vrakosy ?
Osobne si myslím že pre bratislavu sú najvhodnejšie solaris busy priestranný interiér nízka cena a relatívne kvalitná konštrukcia len to by sa tu nesmeli zvýhodniť 5dverove busy
ano, v starych Ikarusoch 280 som prezil celu svoju studentsku mladost, narvate 39-iny mi cosi hovoria ? ten autobus bol uzasny, je az neuveritelne, kolko toho vydrzal... ale za totaca kazdy voz po siestich rokoch isiel do srotu, nie ako dnes, ked sa to lepi, ako sa len da a jazdia pomaly 15 rocne vraky, o splynofikovanych Vrakosiach ani nehovorim ?
Zeby sem nieco stylu Ikarus 280/283? ? Je zaujimave ze IK283 ma o dost vyssiu kapacitu oproti medvedom ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Michal111