Chyba/nečinnosť odborov.. môže byť.. resp. v prípade nočákov to už prvé ovocie prinieslo.. po rokoch sa pridávali minúty do jazdnej doby nevyjazditeľných liniek. A to preto až teraz, lebo kým dpb nezačal kontrolovať rýchlosti (a brať prémie za ich prekračovanie), za cenu prekročenia MPR boli vyjazditeľné všetky nočáky s ich pôvodnými chronometrážami.
Neviem o veľa prípadoch, kde by sa nehody stali skrz prekročenie MPR.
Ono sa toto jeden čas riešilo aj u trolejbusov, že "cestujúci sa sťažujú na rýchlu jazdu" a potom každý, kto prekročil 55, bol upozorňovaný... ale v skutočnosti sa ľudia väčšinou sťažujú na zlú techniku jazdy (prudké brzdenie, rozjazdy), pochybujem, že nejaký cestujúci si kontroluje, či ide vodič 50 alebo 57.
Je to môj subjektívny názor. Nič som nestanovil a nikto sa tým nemusí riadiť ? Vychádzam z vlastných vodičských skúseností: nie je priestupok ako priestupok: je rozdiel ísť drzo na červenú, alebo ísť 80 kmh okolo základnej školy a je rozdiel, keď máš v poli značku "začiatok obce" a o 10 metrov za ňou zrýchlenie na 70 kmh. Ak prejdeš tých 10 m rýchlosťou 70 kmh, spáchal si priestupok, no zhodneme sa, že závažný rozhodne nebol. Kde je hranica, to ti povedať neviem.
A kto stanovil, že práve ty alebo vodič MHD určuje, kde je hranica medzi bagatelným a nebezpečným priestupkom? A DPB trestá vodičov za meškanie spôsobené vyššou mocou? Ak áno, tak je to opäť zlyhanie odborov.
1) Tak napadnite alebo použite proti DPB - ad akcia: To je ale problém chronometráže a na to majú vodiči také organizácie, zvané odbory, ktoré by to mali riešiť.
V nasledujúcich minútach treba počítať s vylákali dopravy v okolí Hodzoveho námestia...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023