1. som videl X3 na pionierskej od priecestia už prázdna ked sa obnovili prvé električky
2.NAD bola až od pionierskej a pritom kolóna siahala až k Ursinyho
3.NAD bola zavedená okolo 7:50 a už o 8:05 išli prvé električky do rače
Náhradná doprava nebola, je to klamstvo☠ od 7:20 som čakal na Vinohradoch smer Rača o 7:49 prišla dvojica vozov linky 59 ktoré zastavovali na všetkých zastávkach x5 na trase no a na Trávnej o 8:02 ich dobehla tretia 59? takže počas celej výluky 7:18 - 7:58 nešiel ani jeden spoj :ND no a na potvoru nešiel načas (7:41) ani spoj 102429/11 prišiel o 7:49 No a podľa službukonajúceho dispečera na tel. xxxx 7777 o 7:27 ešte nebola vyhodnotená potreba ND no a o 8:03 vraj ,,vo vozovni krasňany,, dispečer zabezpečuje ND a informovanie cestujúcich?
Co sa tyka TT pri Slavine: na google maps to vyzeralo byt dost uzke. Ma tam byt trat obojsmerna? Ak ano je cesta do siroka aby sa trofle navzajom vyhli?
Mozme predpokladat, ze 204 bude ukoncena na Vojenskej, 207 a N47 na Lovinskeho a NAD nebude ziadna (efektivny pesi presun Lovinskeho Dubova pre tych, co by sa nahodou odvazili prestupovat na Patronke)
Lazaretská je tam z čias, keď sa uvažovalo s jej prepojením cez vojenský objekt na Kollárko. Vzniklo by ďalšie prepojenie Dostojevského radu a Nám. 1 Mája cez 29. augusta/Lazaretskú, čo by boli jednosmerky... od tohto sa upustilo lebo tranzitná doprava cez širšie centrum je nežiaduca... je dosť možné že to z veľkého územného plánu vypadne
Popradská - Krajinská - s ukončením v lokalite Lesný Hon.. je viazaná na väčší rozvoj lokality Lesný Hon. Tam sa výhľadovo (ako je robený celý územný plán) počíta s takou zástavbou, že sa tam tá tbus trať oplatí a trolejbusy naplnia. Samozrejme, pokiaľ by ľudia mali stáť 30 min v kolóne poobede na Gagarinke (ako dnes )tak tým nikto nepôjde... ale pre ten výhľadový rok počíta územný plán aj s inou komunikačnou sieťou, ako je dnes.
TT pri Slavíne tiež počíta s nejakým osídlením a nejakou potrebnou dopravnou obsluhou. Ako podklad pre jednotlivé trate slúži aj koncept linkového vedenia, ktorý tiež existuje. Tu sa asi vsadilo skôr na ekologickú trakciu v kopcoch a nepočítalo sa až tak úplne s efektivitou prevádzky a minimálnym potrebným intervalom aby sa tbus oplatil. Každopádne územný plán nepočíta s tým, že ľudia v niektorých štvrtiach nebudú nikdy využívať MHD, lebo sú vyššia smotánka...
Plne súhlasím a otvorene si dovolím tvrdiť, že je to majoritný názor obyvateľov danej lokality.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA