Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #195246:
Zeby tie davy co kazdu sobotu cestuju nocakmi? Ano, mozno je jeden z najmensich, ale zaroven uzasne lahko a lacno riesitelny.
Reakcia na: VLK #195241:
? som zvedavy ako to bude fungovat.
Reakcia na: 810zssk #195244:
Myslíš, že si vôbec niekto všimne, že bol nejaký odchod vynechaný? 🙂 Toto je asi najmenší problém súvisiaci s MHD v Bratislave.
Reakcia na: ivanbuto #195242:
Tak ale co by sme chceli ked mame transparentneho primatora. Ako niekto niekde napisal: inde ku podobnym projektom maju samostatne web stranky, ale u nas by asi po jej obstarani uz nezostali peniaze na most.
Zda sa ze BA bude jedine mesto v SR kde bude pocas posunu casu obmedzena nocna doprava, inde podanvsetkeho bude bezny rezim (dotknute odchody vykonane podla oboch casov). Dakujeme, DPB.
Reakcia na: VLK #195239:
A pre obsluhu lokality by nestačil ten (dnes parkovací) pruh?
Reakcia na: VLK #195239:
Kde si môže verejnosť pozrieť informácie, vizualizácie, atď...?
Nemôže.
Reakcia na: Ámos #195240:
cez Muzejnú na nábrežie a potom sa niekde otočiť alebo na Štúrovu, Špitálsku, Rajskú, Dunajskú...
Reakcia na: VLK #195239:
Ok, ako sa z Medenej dostanem na Dostojevskeho?
Reakcia na: Ámos #195237:
cesta ostáva na obsluhu lokality, avšak pred UK bude po novom zastávka, čiže cestná komunikácia bude slúžiť výhradne lokálnej obsluhe bez tranzitu... či aj v Rači by bolo treba na Čachtickej zjednosmerniť len preto, že trať je zároveň cestnou komunikáciou❓
Reakcia na: Ámos #195237:
musí sa predsa dodrživať koncepcia "preferovania" MHD, aby nová električková trať zapadla do súčasného "nosného" systému ?
http://bratislava.sme.sk/c/6979770/pre-stary-most-prehradia-dunaj.html
"Pre električku do Petržalky bude po novom na celej Štúrovej ulici dvojo koľajníc, teraz sú len po odbočku na Jesenského ulicu. Počet pruhov pre autá sa však nezmení. „Električková trať bude zároveň aj pre autá,“ hovorí Šinály. " ? ? ?
na co to vlastne stavaju?
Reakcia na: VLK #195233:
Čo sa zmení na Hlavnej stanici v Bratislave
Už tento mesiac sa začína s výstavbou podzemnej trate električky.
Najneskôr do novembra 2014 sa začne s výstavbou obchodných priestorov, nových parkovacích zón a ciest.
Do polovice roka 2017 má investor zrekonštruovať historickú budovu stanice.

? ? ? ? ?
keby dokašlali rekonštrukciu dlhého TAM.u tak toto môžu potom prerobiť ? http://galerie-autobusu.cz/Fotka~Graf_a_Stift~GE_112_M16~1~1/
Reakcia na: dyspozytor #195229:
verejna mienka v pochybnych tendroch je velmi dolezita. ludia maju potom vacsiu tendenciu mavnut rukou, aspon su kvalitne.
Môžem sa opýtať, od ktorého roku sa v bratislavskej električkovej používa diaľkové ovládanie výhybiek? A dovtedy sa výhybky prehadzovali ručne? Ďakujem.
Reakcia na: Ámos #195228:
Tiez so pocuval ze cooo??? Na Radiu FM? Ci aj niekde inde? V zivote som nevidel/nepocul reklamu na a-busy v TV alebo rozhlase... Naco toto potrebuje Sor na Slovensku...?! Ma tu vari slaby odbyt?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.