Reakcia na: on-line #194917:
Môžem povedať, že tvoju/vašu reakciu som očakával, v našej krajine ma neprekvapuje (nebrať osobne, mne tu nejde o žiadny flame a ani na neho nebudem reagovať). Preto dodávam, že vo svojej "sťažnosti" som okrem opisu problému poukázal aj na inak veľmi profesionálny prístup daného vodiča, ktorý mal veľmi slušné, ochotné a pokojné vystupovanie, iba jednoducho nemal pravdu a neovládal jeden zo základných úkonov, ktoré ovládať má (viď. môj pôvodný príspevok). Za to som ho pochválil jednak na mieste a jednak som o odovzdanie tej pochvaly žiadal aj vo svojej "sťažnosti", lebo to nebol žiadny traktorista za volantom a nepotrebujem mu tú prácu znepríjemňovať. Na druhej strane nebudem tolerovať nefunkčnosť toho torza IDS, ktoré tu máme a mám záujem na tom, aby aspoň to málo, čo tu máme, fungovalo poriadne. Toľko na vysvetlenie (viď. aj pôvodný príspevok) a tým na danú tému končím. ?
anbis
Dobrý deň Vážený pán
ďakujeme Vám za podnet na zlepšenie našich služieb.
Veľmi nás mrzí, že ešte v súčasnosti sa nájdu vodiči, ktorí majú problém s výdajom cestovných lístkov pokiaľ má cestujúci zakúpený PCL na dopravnú kartu, kde nie je povolená peňaženka na plnenie kreditu. Uisťujeme Vás, že sme opakovane vykonávali školenia vodičov, obdržali materiál s podrobným vysvetlením postupu výdaja cestovných lístkov a tiež prebehli praktické ukážky a mohli si sami vyskúšať výdaj cestovných lístkov. Taktiež môžu prísť kedykoľvek za pracovníčkou, ktorá má testovací strojček k dispozícii na tieto účely. Vodiča sme si zavolali a opätovne ho poučili aby už nenastala situácia o ktorej píšete, pretože ako cestujúci viete ako sa má vydávať cestovný lístok a vodič, ktorý to má v pracovnej náplni to nevie. Je to neprijateľné a preto sme prijali interné opatrenie s tým, že v prípade ak vodič nebude vedieť vydať cestovný lístok, jeho konanie budeme považovať za porušenie pracovnej disciplíny.
Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté problémy a ďakujeme za využívanie služieb našej dopravnej spoločnosti.