Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sheep221 #194864:
Este by som mohol spomenut ze v Louisiane jazdila jedna T6tka na skusobnej jazde, malo sa zakupit vela vozidiel ale upustili od toho po vyhlaseni konkurzu na CKD. Jednalo sa o model T6C5, co bola T6A5 ale mala kabiny a dvere po obidvoch stranach.
Reakcia na: t6a5iii #194863:
Viem akurat ze Ikarusy 280 jazdili aj v Portlande, no a Skoda 14Tr jazdi v SF tiez, co sa tyka kompletizacie, aspon u trolejbusov viem ze isli takmer cele, nielen surove karoserie, elektronicka vyzbroj atd vsetko co maju je tiez skodovacke, este aj v interieri su take iste sedadla a tlacitka na otvaranie dveri ako maju nase 14Tr, urcite sa s nimi dialo este nieco aj po prichode do statov, no neviem ktore komponenty su origos americke a ktore europske.
Co sa tyka samotneho problemu s koroziou, ktomu sa vyjadrit neviem.
Reakcia na: Sheep221 #194862:
Ikarus 280 sa v Amerike volal 'Orion III' - pouzivali ich v mestach ako Toronto a Ottawa a boli velmi probelmaticke - velmi hrdzaveli. Karoserie boli vyrobene v Ikaruse, a potom Orion v Mississauge instaloval sedadla, okna, motor, a podobne veci... mozno nieco urobili inak?

Neviem o mestach co maju Skodu 14 Tr v Amerike okrem Dayton, ale jedine mesto z 15 Tr je San Fransisco, a kedze tam vela nesnezi tak sa neda posudit. Okrem hrdzavenia, autobusy sa aj skrizuju, a smykaju sa na snehu.
Reakcia na: t6a5iii #194861:
To o tej amerike je nezmysel, maju tam take autobusy jak aj my tu, dokonca aj tie iste znacky, tj Ikarusy 280 tam jazdili kedysi, teraz uz len Ikarusy 415 a 435(u nich maju oznacenie 416 a 436) no a Skoda 14Tr a 15Tr tam jazdia tiez, cize ak by bol problem tam tak asi by sme to mali aj my.
1. Pocul som ze je 6628 vyradena - je to pravda?
2. V Severnej Amerike, klbove autobusy su strasne problemove ked snezi, a su nahradzane mensimi autobusmi. Plati to aj pre Bratislavskych klobovych autobusov? Zaujma mna hlavne Karosa B 741 a Skoda 15 Tr / 15 TrM.

Dakujem!
Reakcia na: MatejBA #194855:
Ja čakám že prespíme aj rekonštrukciu starého mosta, koniec septembra a starý most nevidel ani jednu "karbobrúsku" 😃
Toto mesto zaspalo asi vo všetkom, čo mu môže zvýšiť úroveň.
#1855 mala nieco s BUSEckom zast. krizna tocila sa tam zona linka ciel dookola
Reakcia na: dyspozytor #194857:
Diky, aj som si myslel, ze ide o pokracovanie rekonstrukcie z minuleho roku po devinske jazero.
Reakcia na: berny #194856:
Medzi Devinskym Jazerom a Zohorom sa buduje kompletna prelozka oboch tratovych kolaji, za ucelom zvysenia rychlosti v celom useku na 140 km/h.
Vie mi niekto povedat, co buduju za zeleznicnou zastavkou Devinske Jazero?

Vdaka.
http://bratislava.sme.sk/c/6952117/investor-hlavnej-stanice-chce-pozemky-uz-teraz.html ak niekto este necital.

Treba len dufat, ze nestihnu terminy a zacne sa s novym projektom 🙂
Cawte pozerám nejaké historické fotky. Sú tu fakt skvosty avšak chýba tam doplnenie vozidla. Vidím nové fotky napr. teraz 1 s električkou 38 http://imhd.sk/ba/galeria-media/418/stare-mesto.html?#3484-Hviezdoslavovo-nam-od-SND by sa mala priradiť električka 38

Tatra 27 tu http://imhd.sk/ba/galeria-media/418/stare-mesto.html?#20800-Kostol-sv-Trojice-s-novostavbou-farskej-budovy


8Trky http://imhd.sk/ba/galeria-media/418/stare-mesto.html?#21698-Pioniersky-Grassalkovichov-Prezidentsky-palac

Oerlikon http://imhd.sk/ba/galeria-media/418/stare-mesto.html?#21673-Obytny-komplex-Avion

Takýchto nepooznačovaných fotiek je veľmi veľa a je škoda, že sa na ne nedá jednoducho naraziť. Trebalo by to nanovo pooznačovať
Hej, len akosi sa neviem zmieriť s tým, že namiesto na pole a za ním lesík pri mohyle budem mať výhľad na diaľnicu, domy, letisko, a zas len domy.
S tým sa ale nič nespraví. Pokrok nezastavím. ?
Reakcia na: Gryzly65 #194850:
Tak nevidim inu cestu ako urobit D4 pri ivanke inak (a obchvat poza ivanku by bol zbytocne predlzenie). A ked prezijes lietadla, auta za protihlukovou urobia toho hluku vyrazne menej. 🙂
Reakcia na: MatejBA #194849:
Osobne som si myslel (a dúfal), že z toho plánu už zišlo, pretože v tom prípade nielenže by mi lietadlá lietali 500m nad hlavou na 2km vzdialený začiatok pristávacej dráhy, ale aj by bol značný hluk (a nikto mi nevysvetlí, že vďaka protihluk. stene a plastovým oknám nie). ?
Reakcia na: Andreas.Papak #194845:
http://www.vyvlastnenie.sk/fileadmin/Kauzy/Bratislava_dialnica_D4_obchvat/20071126_Mapa_dialnice_D4.png

R7 ma koncit na D4 (resp na obchvate) a dostanes 3 smery do BA (staru cestu (cez podunajske), D4/D1 (okolo letiska) a D4/D2 (cez petrzalku)), takze by som sa moc nebal 🙂 [i ked je pravda, zeby nebolo uplne zle spojit este D1 s R7 za Slovnaftom]
Reakcia na: Andreas.Papak #194845:
R7 má viesť od Bratislavy po Lučenec, čo tak použiť Google?
Reakcia na: Andreas.Papak #194845:
Cela R7 bude viest z Bratislavy az do Lucenca, s tym ze sa bude staviat postupne. Prvym usekom by mal byt usek Bratislava-Prievoz (Pristavny most) - Dunajska Luzna.. Dunajska Luzna - Holice je az dalsi usek.
Reakcia na: Andreas.Papak #194843:
Ved prave preto ze su tam zapchy sa tam ta cesta bude staviat. Keby tam zapchy neboli tak nie je dovod stavat tam RC 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.