Ajtak keď dojdú krátke SORduobusy by mohli od rannej špičky do 12:30 jazdiť na 33 a tom by sa vystriedali s 25Tr (mozno by to boli km navyse... ale pouzit by sa mohli na 201/202 v rannej špičke)
btw Niekde sa písalo o tom, že sa má TT z Rajskej predĺžiť na Nám. SNP
To by už bolo vhodné to natiahnuť cez Suché mýto a spojiť linky 201 a 202 do trasy Hlavná stanica - - Nám. SNP - Rajská - Dolné Hony
trasa by bola oproti 201tke (spojeniu so stanicou) dlhsia asi o 2-3 min. ale keď zoberieme do úvahy zápchy na Šancovej tak by to možno bolo aj rýchlejšie
Dolné hony by mali 1 pravidelnú nosnú linku (nie ten vláčik 202+201), ktorá by mohla mať častejší interval ako dnešná 201+202 keďže by sa ušetrilo na prestávkach. Ptm by mohla byť 208 presmerovaná cez Thrhovisko a Trnavské mýto na Kramáre prip. nejak inak
Na Dolnohonskej linke by mohol byť interval v rannej Špičke 3 min. a poobede 4 min,
No už je výprava iba 4, takže keby boli odstavené 2, je to ok.. ale oni sú odstavené 3 ?
Error 0x007: No sú odstavené, lebo zvyčajne čakajú na náhradné diely... alebo sem tam je to porucha, čo ani naši dielenskí nevedia opraviť a vtedy sa čaká na servisákov z Iveka (ČR)..
Všetko ak sa pokazia 2 tak to už musia robiť len busy alebo T-busy
Na tej linke by mohli zruŠiť výjazdy z vozovne po Molecovu a v rannej špičke na tú linku nasadzovať krátky autobus. Tam by stačil 12metrák. Poobede už tú 15Tr dotiahnuť
Napr. pri SL9 bolo na stranke MiU ZB explicitne uvedene ze ho moze pouzit ktokolvek a CP dodnes tusim vysi na Krcoch
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yzerman22