Prípadne ešte http://www.szshaba.edu.sk/cestovny-poriadok.pdf
totižto na š. spoji 1- sor BN10.5
2- 1033
4- 1031 a
5 -1032 sú pridelené extra vozidlá, všetky ostatné školské spoje sú až na jednu - dve výnimky prejazdom z iných liniek a premávajú zväčša iba jediným spojom ráno...
Ježišikriste, čo sa to tu deje? Zase sa tu objavil nedocenený tĺčik z Fosterovej 14, čo by chcel byť poradcom primátora a ak nie, tak nám zbúra domček?
V ostatných DP je pri školských spojoch často poznámka, že nastúpiť môže ľubovolný cestujúci, ale primárne slúžia pre žiakov konkrétnych škôl.
U nás majú skôr neverejný charakter a vždy slúžia iba pre žiakov/učiteľov konkrétnych škôl... TREba gúgliť a niektoré školy majú cp zverejnené.. už sa to v minulosti riešilo aj na tomto alebo vedľajšom fóre...
nuž prezraď, ako blízko k nemu máš? kdeže bývaš? aká je tvoja profesia? (spočíva prekliatie tohto projektu práve v tom, že máš k nemu (aj) ty vraj blízko?)
keď hovoríme o parkovacom systéme pre BA, ja som do neho tiež trochu rýpal, avšak niečo aj reálne spravil, roky to funguje.
ale asi si myslel nie parkovací systém, ale len projekt platenia parkovného cez SMS. Lenže terz neviem či v zruenom MePaSyse alebo sa angažuješ teraz za vytvorenie tohoto nového systému,ktorý má byť ďalším tunelom len ďalším zdaňením bratislavčanov?
to Marcelllooo neviem kt. príspevok to bol ale smsku spraviť že ti prišla z určitého tel čísla problém nie je je to 10 sekúnd v obchode nájdeš kopec app na to.
pobavil si ma ? nuž pracoval som, t.zn. minulý čas, aktuálne mám k NS MHD prekliato blízko... btw. mohla ti napovedať tá stať, kde som spomínal, že s NFC sa uvažovalo pri návrhu parkovacieho systému pre BA
k NFC - nuž a ak ho nemá každý, znamená to, že to nie je rozšírená technológia... aspoň vieš v akej percentuálnej úrovni sa pohybuje počet telefónov na SK vybavených touto technológiou Ja to číslo poznám a pochádza priamo od operátorov SK mobilných sietí...
Priatelia, aké sú v súčasnosti trasy školských spojov? Ostatné DP majú tieto trasy aj zverejnené, ale DPB ani iMHD tieto trasy neuvádza. Svojho času boli v časti História MHD boli uvedené trasy všetkých liniek v ich postupnom vývoji, ale odkedy je stránka v novom dizajne, tieto informácie sa akosi stratili. Vďaka.
Takže si zamestnanec DPMK a dovoluješ si hodnotiť a posudzovať bratislavskú MHD a nosný systém MHD z pozície inštalatéra tarifného systému, resp. kontrolného systému? fíha. tak to som ťa ozaj precenil, predpokladal som u teba aspoň znalosť miestnych pomerov a zainteresovanosť na úrovni minimálne bratislavcana.
P.S. ty čítaš rovnako nepozorne, nepovedal som, že NFC nie je rozšírené, len to, že ho nemá každý.
nuž vidím ako čítaš... napísal som, že som sa podieľal na implementácii pre DPMK a nie DPB - sú to dve rozličné organizácie a aj ich systém je rozdielny. Predpokladám však, že tým že obe spoločnosti majú rovnakého poskytovateľa služby SMS lístkov, tak budú na tom technicky rovnako. Pre DPMK som to robil ako zamestnanec, takže môžem ešte raz zopakovať vetu o tom vyciciavaní...
priznávaš, že NFC nie je ešte rozšírená technológia (prekvapivo, s NFC sa uvažovalo pri návrhu parkovacieho systému, ale percentá od mobilných operátorov nám povedali ako to s ním je), ale už to chceš implementovať, ja som za implementáciu keď ňou bude vybavených cez 70% telefónov...
a čo sa týka kontroly - treba to vyskúšať, chodil som s revízormi na kontroly a viem o čom hovorím...
heh, dobry napad
DPB by mal zamestnat dvoch ludi na plny pracovny uvazok co nebudu cele dni nic ine robit ako davat falosne listky a falosne info o pohybe revizorov...
alebo ma napadla ešte jedna inovácia. Po nastúpení revízora a zavretí dverí stlačí tlačidlo a automaticky sa rozzvonia všetky telefony v buse s platným SMS listkom. a tak revizor uz len skontroluje zvysnych ludi.
• a akým spôsobom skontroluje, či tá-ktorá SMS je platná a korektná? jedine vizuálne, či má predpísaný formát, či je odosielateľ 1100 atď. ak by mal skontrolovat listok poriadne porovanim, musel by opísať kontrolný kód a porovnať so zoznamom alebo mrk ockom na SMS mrk do zoznamu, jedno aj druhe je casovo narocne, druhe aj fyzicky.
ak sa pýtame, kto čo myslí vážne, tak ja musím teraz pochybovať o tvojej vážnosti v tejto odpovedi.
• ty si spomínal, že si jeden z implementačného tímu SMS lístkov v DPB. nepredpokladam ze by si robil zadarmo. ak áno, rád by som si objednal taketo tvoje sluzby aj ja.
• NFC nemá každý, ale časom sa to zlepší. a ten čas je rádovo rok až dva. to ubehne ako voda.
a ja skončím od začiatku, ktorý sa stal koncom, no to je koniec už teraz....
4. ak mi skopíruješ celý článok z Wikipedie, budem prevelice šťastný, rozšíriš moje obzory a ja sa naučím niečo nové. Rovnako ty sa môžeš napríklad dozvedieť, že dnes GPS je celosvetovým štandardom a je ním vybavený priemerný smartfón, ktorého rozšírenosť na Slovensku je veľmi dobrá.
Argumentácia, že je potreba smartfon a aplikáciu sa podobá tým, že treba mať mobilný telefón, keď chceš SMS lístok. hej noa? keď nemáš, stále máš možnosť klasického papierového lístka.
presne tak, môže si tam dať čokoľvek. otázka je prínos a efektivita takéhoto "čokoľvek".
pôvodne som GPS a IMEI hodil len ako súčasť brainstromingu, teraz už ironizujem celú debatu, nakoľko sa ukazuje, že je to kontraproduktívne.
3. nie je to také jednoduché, na to aby si mal odosielatela 1100 a príslušný text potrebujes mat iste zrucnosti a zrejme aj dalsie technicke vybavenie. skusal som aj tu apku co davali na sme a neumoznuje preposielat listky ako standardnu fukciu. puberťáci sú určite šikovní a zruční, ale toto je ďaleko zložitejšie. nezabúdaj, že musí sedieť aj čas a nie vždy vieš dopredu povedať kedy ho potrebujes. ano, mozes pouzit denny listok. vsetko sa da ked sa chce. otazka je umernosti namahy a nakladov. ako na strane porusovatelov tak i na strane kontroly.
dovolim si tvrdit, ze drviva vacsina cestujucich nema potrebne zrucnosti.
2. nuž pravdupovediac, podľa vystupovania a príspevkov viacerých tunajších som už takýto pocit aj nadobúdal. okrem ekonoma a veštca som očakával dopravného inžiniera, matematika, manažera, HR, IT inžiniera, a mnohé ďalšie odborné vedomosti.
1. myliš sa. ja mu ukažem SMS. vizuálna kontrola dajme tomu trvá 5 sekund a môže postúpiť k ďalšiemu cestujúcemu. Medzi dvomi zástavkami (čo je podľa grafikonu zväčša 1 až 2 minúty) tak môže skontrolovať cca 12 až 24 cestujúcich, tento počet sa znásobuje počtom revízorov nasadených na danú linku. niekedy je jeden, niekdy dvaja a niekedy traja plus SBS.
avšak ak ma má prezvoniť, tak dodatočný čas zaberie prepísanie kontrolného kódu do prístroja (dajme tomu 5 sekund - 11miestny kod), vytacanie a skontrolovanie ci je to spravne cislo dajme tomu 3 sekundy. tak vykon kontroly sa predlzi na cca 13 sekund, cim sa vykonnost jedneho revizora znizi na tretinu až štvrtinu. miesto 12 skontrolovaných len 4.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Roberto