Teoreticky, ak by sa vyargumentovalo, že v prípade výluky sa miesto na Kollárku budú vozidlá otáčať na stanici... možno by to aj šlo. I keď najvhodnejšia náhrada by bola stopa v dolnej časti Kollárka.
Ono jedna vec je ak to tak zvykovo "vacsinou" robia, druha vec je keby do toho boli tlaceni aj pocas tej najvacsej spicky, kedy by to mohol byt problem a navyse by blokovali ostatne linky.
V smere na Zochovu autobusy v prípade, že je červená, zväčša idú hneď do ľavého odbočovacieho pruhu, ktorý vlastne pokračuje rovno aj odbočuje vpravo. Čiže technicky by to problém nebol ani v jednom smere.
V zmysle toho co tu bolo publikovane, na Hodzku stat nema. V smere do mesta sa to este da chapat (problematicke vychadzanie zo zastavky), v smere na stanicu je to totalny nezmysel.
Je to takzvaná stopa Ing. Kajdiho. Keď sa likvidovali manipulačné stopy na parkovisku na Kollárovom námestí, mal investor ako náhradu postaviť "niečo" (vyvolaná investícia). Tak sa niekoľko hláv na DPB zamyslelo a Ing. Karol Kajdi si spomenul, že by si chcel vyfotiť trolejbus, idúci touto stopou. Stopa sa postavil, Ing. Kajdi si vyfotil a od tých čias tam hádam nič neprešlo.
Mala stát na oboch pokiaľ viem. VClanku chyba aj zastavka SAV, cize berem s rezervou SMEtiarov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1