Predná strana centrálnej tabule má veľké písmená, takže sa nevypisujú časy od tretieho riadku, ani nástupištia.
Prevádzkuje to zatiaľ Slovak Lines, takže preto. Čaká sa na Disp. riadiaci systém BID. To oni budú kontrolova tie tabule.
ad Prestupný terminál Senec
tabule krásne, nepríjemne hučiace a najma ukazujuce spoje premávajúce aj cez víkend, aj cez školské vyučovanie...
ad linka 34 tak som rozmýšľal komu vadila, ja by som ju trošku pokľukatil, ale by som ju zanechal, ale hold rozhodnutie DPB je iné a zatiaľ nemenné, kazdopadne odporucam dubravcanom podat peticiu ?
Závery nerobím, školy sa otvárajú až len budúci týždeň, ale tie štatistiky hovoria za všetko. Darmo, páni čakali, že všetci sa nahrnú do VHD, lebo spustili nejaké torzo IDS.
Ale pobavili ma tie výroky hovorkyne. Síce hovorkyne väčšinou ma vždy bavia svojimi výplodmi. ☺
z fb dpb : Skoda, ze ste dnes nenasadili revizorov aj na linku 37, nestacil som sa divit ked mi asi 17rocna slecna povedala ze je ta linka zadarmo! nuz ale by si chalani zarobili aj do vianoc Pekný večer aj tak
ja ako poznam situaciu za klbom, tak takto blbo rieseni interier nema ani SOR. Takze si myslim, ze tieto vozy budu kapacitou na tom rovnako. Uz len z dovodu, ze SOR je o vyse meter dlhsi a tam naberie tu stratenu kapacitu na tom nestastne riesenom klbe.
viem ze sa kratasi maju nahradzovat klbakmi ale myslim si ze do 15TrM sa nacpe viac ludi ako do SORu 31Tr a ziadne cisla na papieri tento nazor nezmenia
je rozdiel ked mas nieco na papieri a v skutocnosti 15TrM maju papierovo mensiu kapacitu ako 31Tr ale urcite nenacpes 300 ludi z IK280 do NB18 a tyka sa to DH
neviem odkial sa to nabralo ale SKODA SpOR nebude mat nizsiu kapacitu ako 15Trm.
Okrem toho klbaky idu nahradzovat sola, takze nerozumiem tejto pripomienke.
Mozno by namiesto toho aby dvihali ceny listkov mali zvysit pokutu na 50-60 ojr. V Autoslave by to urcite bolo na nieco dobre ked tu je tak vela ciernych pasazierov
3 mil su odhad podla zahranicnej analýzy ze 2 - 3 % cestujucich chodia na cierno lenze u nas je to sport takze cca 5. s tou vytazenostou by sa malo nieco robit po dodavke Skodo Sporov to bude len horsie a chapem tvoju poslednu vetu aj predtym som chapal
Bolo to uvedene ako riešenie, ktore ma z mnohych dovodov daleko od reality, ale o tvojich číslach mám pochybnosti - minimálne 1000 - nemuseli by byt non-stop v každom spoji (nastupovanie prednými dverami a preukazovanie sa tarifnym vybavením u vodiča by nebolo na niektorých linkách a zastávkach na škodu uz dnes); rovnako ako tie 3 milióny - to bolo za použitia krištáľovej gule predpokladám. Keby sa chcelo tak by to šlo, len je potrebné prestať uvažovať v extremoch. A v prvom rade by bolo potrebné odstrániť preplnenost vozidiel v špickách tak, aby sa niekto ako sprievodca mohol po vozidle pohybovať - stav vytrvalo mestom ignorovany. A ešte raz - bolo to uvedené ako protipol zákonne ťažko priechodnych rieseni, nie ako reálny návrh.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007