viem ze sa kratasi maju nahradzovat klbakmi ale myslim si ze do 15TrM sa nacpe viac ludi ako do SORu 31Tr a ziadne cisla na papieri tento nazor nezmenia
je rozdiel ked mas nieco na papieri a v skutocnosti 15TrM maju papierovo mensiu kapacitu ako 31Tr ale urcite nenacpes 300 ludi z IK280 do NB18 a tyka sa to DH
neviem odkial sa to nabralo ale SKODA SpOR nebude mat nizsiu kapacitu ako 15Trm.
Okrem toho klbaky idu nahradzovat sola, takze nerozumiem tejto pripomienke.
Mozno by namiesto toho aby dvihali ceny listkov mali zvysit pokutu na 50-60 ojr. V Autoslave by to urcite bolo na nieco dobre ked tu je tak vela ciernych pasazierov
3 mil su odhad podla zahranicnej analýzy ze 2 - 3 % cestujucich chodia na cierno lenze u nas je to sport takze cca 5. s tou vytazenostou by sa malo nieco robit po dodavke Skodo Sporov to bude len horsie a chapem tvoju poslednu vetu aj predtym som chapal
Bolo to uvedene ako riešenie, ktore ma z mnohych dovodov daleko od reality, ale o tvojich číslach mám pochybnosti - minimálne 1000 - nemuseli by byt non-stop v každom spoji (nastupovanie prednými dverami a preukazovanie sa tarifnym vybavením u vodiča by nebolo na niektorých linkách a zastávkach na škodu uz dnes); rovnako ako tie 3 milióny - to bolo za použitia krištáľovej gule predpokladám. Keby sa chcelo tak by to šlo, len je potrebné prestať uvažovať v extremoch. A v prvom rade by bolo potrebné odstrániť preplnenost vozidiel v špickách tak, aby sa niekto ako sprievodca mohol po vozidle pohybovať - stav vytrvalo mestom ignorovany. A ešte raz - bolo to uvedené ako protipol zákonne ťažko priechodnych rieseni, nie ako reálny návrh.
Robiť závery na základe článku na pluske, kde sa pýtali ľudí nastupujúcich do skalického autobusu, ktorý na území BID stojí 2x v Bratislave, raz v Malackách a raz Studienke....
Navyše, aj napriek tomu sa dvaja z piatich vyjadrili, že si lístok kúpia. ?
sedieť tie čísla ani nemôžu... ak je v zmluve aj servis, to je podľa príručky neoprávnená položka a táto nie je hradená z prostriedkov EU... poprípade iné položky... ak sa obstaráva, neplatí že všetko je na 100% hradené s prostriedkov EU
Rozšírenie na oblasť PK, SC a Dun. Lužná sa plánuje k 14. decembru vraj, ale možno, že z toho bude aj 1.januára 2014 .
Ale tým, že v smere Senca rozšíria IDS, paradoxne ešte viac pokazia verejnú dopravu, keďže budú opäť zoškrtané priame autobusové linky do BA, ale vlaky sa nepridajú vôbec, akurát tak len sa vrátia niektoré z Nového mesta na Hlavnú stanicu.
A viem si predstaviť, ako "veľa" spojov bude nadväzovať v Senci na vlaky... asi len tak akurátne, "aby sa nepovedalo".
Tipujem, že skôr ubudne cestujúcich vo VHD... ?
co mi vadi na IDS je to, ze Slovak Lines maju stale hrozne neprehladne CP, pokial nebudu v style MHD, tak je to na nic, ja to budem stale povazovat za dezintegrovanu dopravu.
takisto tie vlaky nic moc, dalo by sa s tym lepsie pohrat a informovat.
Nezáujem zo strany Záhorákov o IDS BK...
Samozrejme nie je to nezáujem, ale sk§r taká zbytočnosť. Nie bohvie aké nadväžnosti, informácie, spoločné veci, len akurát vytvorené zóny, zmenené prepravné poriadky a aj kombinované PCL. To ale nikoho nevytiahne z biedy.
Obrovské argumenty:
"Zatiaľ čo v prvom mesiaci boli predané 3 ročné predplatné cestovné lístky, ktoré platili aj v niektorých regionálnych zónach, v tomto mesiaci je takýchto lístkov až 11." ... „Máme tiež pravidelného cestujúceho, ktorý si zakaždým kúpi mesačný lístok do Bratislavy a 8 regionálnych zón,“
Je tam aj štatistika predaja PCL: 1046 kombinované, 38 regionálne.
2. Na zľavu na jednotlivú cestu majú nárok:
c) študenti vysokých škôl a fakúlt zriadených podľa Zákona č. 131/2002 Z. z. o vysokých
školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v dennej
forme štúdia do získania vysokoškolského vzdelania druhého stupňa, najneskôr do
dovŕšenia 26. roku veku,
d) žiaci a študenti – občania SR, ktorí študujú v zahraničí, ktorých štúdium sa považuje za
ekvivalent štúdia na školách zriadených v SR v dennej forme štúdia do získania
vysokoškolského vzdelania druhého stupňa, najneskôr do dovŕšenia 26. roku veku,
dobrý deň. chcem sa spýtať, má slovenský študent študujúci na českej VŠ nárok na zľavnené cestovné v Bratislave? pretože tu na stránke je o tom informácia, že môže takto cestovať, ale na oficiálnej stránke DPB som nič také nenašiel. ďakujem.
najucinnejsi sposob su sprievodcovia lenze v BA je to nerealizovatelne je to minimalne 1 000 - 1300 pracovnych miest a rocne naklady cca 10 - 14 Milionov EUR no príjem z cestovneho by bol mozno na urovni 3 Milionov EUR
inak ten sprievodca čo mu napísalo lístok neplatí pre ZSSK mal nejaky divny FW v tej citacke bezne to pise taku tabulku s listkami no nemu to otvorilo na celej strane az teraz som si to uvedomil
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki
Samozrejme nie je to nezáujem, ale sk§r taká zbytočnosť. Nie bohvie aké nadväžnosti, informácie, spoločné veci, len akurát vytvorené zóny, zmenené prepravné poriadky a aj kombinované PCL. To ale nikoho nevytiahne z biedy.
Obrovské argumenty:
"Zatiaľ čo v prvom mesiaci boli predané 3 ročné predplatné cestovné lístky, ktoré platili aj v niektorých regionálnych zónach, v tomto mesiaci je takýchto lístkov až 11." ... „Máme tiež pravidelného cestujúceho, ktorý si zakaždým kúpi mesačný lístok do Bratislavy a 8 regionálnych zón,“
Je tam aj štatistika predaja PCL: 1046 kombinované, 38 regionálne.
http://www.pluska.sk/regiony/bratislava/bratislavska-integrovana-doprava-takmer-po-troch-mesiacoch-fungovania-zahorakov-nenadchla.html