? aspoň niekto ma pobavil... ten "opačne" namontovaný semafor nie je len tam, ale je aj inde po meste (napr. odbočka z Bajkalskej na Vajnorskú, alebo pod Lafranconi) a znamená že v križovatke sa na tento signál môžeš aj otočiť nielen odbočiť vľavo... chjo, keď niektorí vodičáky iba vyhrávajú ? (btw. na svetelne riadenej križovatke je ZAKÁZANÉ otáčanie, čo ale nerešpektuje veľa vodičov a tak vznikajú kolízne situácie s vozidlami aj chodcami)
Mimochodom včera som si všimol pri jazde linkou 212 z novej zastávky pri Voj. nemocnici smerom do mesta, tá lavička čo je pod prístreškom na novej zastávke pri múre má kompletne skorodované kovové nohy čo idú do zeme, to akože má byť niečo nové? Hanba! To kde zobrali také niečo? Zo skladu vyradených vecí??? A na križovatke Patrónka ako Tbus odbáča vľavo smer Pri Suchom mlyne je opačne namontovaný semafór, to znamená že šípka vľavo ukazuje do zeme a šípka čo má ukazovať rovno ukazuje vľavo, má to byť otočené celé o 90 stupňov, to sa niekto hral asi.....
A načo tam silou mocou potrebuješ tú Patrónku? Je to linka primárne pre Lamačanov (Lamač si za ňu aj pripláca, aj keď symbolicky, ale predsa) a oni ju využívajú na dopravu z domu k lekárom a za nákupmi do Tesca Lamač a Lidlu. Keď to bude brať dôchodcov od Krematória (aby nemuseli šlapať na tú zastávku Pri Krematóriu) tak z nej môžu prestúpiť na tú 37, na ktorú šlapú už dnes, alebo na 30/63 na Vrančovičke, prípadne na Mokrohájskej majú prestup aj na 21/34/83... celkom slušná ponuka. Na čo iné môžu prestúpiť na Patrónke?
Poviem to opačne: sú aj zbytočnejšie linky. Tá linka na jasnú cielovu skupinu. Neverím,že premávka 38 s kinderkom s hodinovým intervalom od 11:00 do 17:00 by dpb zruinovala.moja stará mama vám chodila a poznala naspamat cely interval.
Súhlasím s názorom, že pohyb moze dochodcom prospieť. Ale nech toto kritérium uplatní aj pri iných linkách a zastávkach a nie zrovna na dochodcovskej linke.
Celkom ma prekvapilo, ze len auta odklonili z nabrezia a MHD tam ako jedinej povolili vjazd (aj ked hornou trasou by sa asi neprepchali autobusy) A inak klasicke "samovznietenie Bratislavske"
"je potrebné zladiť potreby, ktoré aktuálne diktuje trh, s predstavami hlavného mesta" čítaj: nemáme teraz peniaze, inak by sme predsa stavali aj načierno...
Pavel Trenka z HB Reavis Group v rozhovore pre HN.
Na Slovensku vám dlho stojí projekt Twin City v okolí bratislavskej autobusovej stanice. V akom je stave?
Hoci to tak môže vyzerať, projekt v skutočnosti nestojí. Len je potrebné zladiť potreby, ktoré aktuálne diktuje trh, s predstavami hlavného mesta o urbanizácii takého veľkého územného celku. Dnes sme v záverečnej fáze vydania územného rozhodnutia. To by malo byť vydané v priebehu niekoľkých týždňov. Počas prvého kvartálu budúceho roka by sme mali mať vydané stavebné povolenia tak, aby sme budúci rok mohli začať stavať.
On si berie do úst predstavy mesta keď obrovskú časť potenciálu zrovnali bez povolenia so zemou, keď na miesto prišiel starosta Starého mesta vyzvať stavebníka na zastavenie búracích prác ? Zrazu sú predstavy mesta dôležité.
Verím tomu, že s ich expanziou na zahraničné trhy si dávajú pozor, určite je im jasné že v prípade, ak by sa podobné odohralo niekde inde, tak ich pokuta položí a s najväčšou pravdepodobnosťou by si aj posedeli v base..
ono sa to mozno nezda, ale pohyb staremu cloveku len pomoze ? dlhsie budu zit
na dedine chodia dochodcovia na cmiter ci do kostola cez celu dedinu castokrat a tu su!
Ako ja nie ze by som im to nedoprial, ale bol by to trochu drahy spas. Ked uz, tak nie je problem im tam v obdobi dusiciek zaviest nejaku mimoriadnu linku, tak ako tomu bolo aj po minule roky. Ale prevadzkovat tu linku celorocne, to nie. Keby tam bol realne taky dopyt, tak by tam mohli zachadzat nejake vybrane spoje L130, ako to tu uz niekto spominal. Od toho Lidlu je to asi 1Km.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK