Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #193377:
Presne, 90% turistov ide na L61.
Reakcia na: Mike #193416:
Plati to este stale.
Reakcia na: 810zssk #193414:
Snáď vzidalenosťou a možno aj časovo.. ale 50 aj 202 chodia častejšie ako 205 v princípe v každom období dňa... a keďže máme rozidelne intervaly u všetkých menovaných liniek tak môžebyť dôležité aj koľko budú zo 61/96 čakať na ten nadväzujúci spoj... aj keď do hodinového lístka by sa mali garantovane zmestiť aj prac. deň, nehovoriac o víkende (keď platí tušim 90 min? platí to ešte stále?)

Btw. zo 61 niektorí cestujúci iniciatívne chodia na Nivy aj s prestupom pri Zimáku na 78...
Reakcia na: TomJ #193411:
Krátke je tam napr. kvôli 41 a 139, teoreticky 51..
Kĺbové Pri kríži je primárne pre hradenie kĺbových 34, 83 prípadne ak vypadne "nosný systém" (eliny do Dúbravky) aby ich vedel ihneď nahradiť.. alev princípe vie nahradiť akúkoľvek linku aj v širšej oblasti (okrem 128).

Kĺbové Čiližská najviac a najčastejšie hradí 201 202 78, a potom ešte sem tam 65, 75, 87, prípadne hocijaké iné linky v okolí. Problém má akurát so 79, kde by sa neotočil v Lieskovci, výpadky 79 sa riešia najčastejšie stiahnutím vozu zo 65 a poslaním ZV Čiližská na dané poradie 65...
Reakcia na: Mike #193413:
Vidis, ale 205 je asi naozaj najlepsia moznost 🙂
Reakcia na: 810zssk #193412:
Možností je plno, ja ich posielam na Slovinskej na 205 a zo 61 na Trnavskej na 205.. nech vystúpia z busu čo najskôr ?
Reakcia na: VLK #193407:
Instruuj ich na Hranicnej na 202, to je ovela lepsie ako vykrucat sa 50kou 😉
Reakcia na: MatejBA #193410:
Lenže náhoda je blbec a akurát v čase návalu cestujúcich by tam to ZV nebolo, lebo by hradilo inú linku. Skôr by sa malo dať dlhé ZV na stanicu... nechápem prečo tam je krátke a na okraji mesta (Čiližská a Pri kríži) je dlhé.
Reakcia na: VLK #193409:
1.) Hej, strasne naklady musi mat jedno ZV, uplne znicujuce, lebo by vobec nemohol tam byt aj pre dalsie linky.
2.) Ak by sa zdvojil spoj, ktory je preplneny, vobec by si nikto necvakol listok pre seba a so stastim aj pre batozinu a DPB by neziskal ani cent spat 🙂
Reakcia na: MatejBA #193408:
a náklady budeš hradiť zo svojho... v tom prípade súhlasím ?
myslím, že je nutné zlepšovať iné veci a účelnejšie používať verejné financie
Reakcia na: 810zssk #193405:
Ale vsak nic nebrani DPB tak, ako na hlavnej stanici, dat na letisko 1 ZV, dispecera a v pripade narazoveho poctu cestujucich zdvojit odchod 🙂 Lenze "Nikdysatotaknerobilo" a "Cestujucibytonepochopili"
Reakcia na: david1 #193404:
ale však o 61 nehovorím, ja som hovoril o 96 ktorú jazdím... 61 má trasu, ktorá je pre nich zaujímavá, ale 96 moc zaujímavá nie je (okrem tých, ktorí chcú ísť na ASMN, tak ich inštruujem na prestup na Max. HELLA na L50)
Reakcia na: 810zssk #193405:
ved hej ja som netvrdil opak... podobne ako na Hl.St.
Je pravda ,že po skončení charterových letov chodí z letiska skoro prázdna. no to je vďaka "širokej"ponuky odletov a príletov z BA letiska.
Reakcia na: david1 #193404:
Ano, pretoze po prilete sa ta 61 narazovo narve 😉 vacsinu dna je to opacne..
Reakcia na: VLK #193377:
Ja som zase zažíval situácie ,keď sa na Avione nedalo dostať do L61 lebo prišla narvatá už z letiska. Kam si sa pozrel bol kufor. Ešte frflali ,že prečo linka z letiska nejde priamo na Hl.St. bez zastavenia. Na to im niekto zakričal na to v BA slúžia taxíky. ☺
Reakcia na: milan.miskove #193350:
Ak spomínate, že kedysi sa na linke 96 vyskytoval autobus 4901 a teraz nie, problém je v jej vypravovní. Dopravný podnik má 3 vozovne. Predtým platilo, že jedno poradie vypravovala Petržalka a v ne je tento autobus a aj ďalších 40 rovnakého druhu. ďalšie 3-4 autobusy vypravovala vozovňa Jurajov dvor, ktorí má zase spomínané SOLARISY. Potom sa rozhodlo, že už Petržalka na túto linku nebude vypravovať nič a už všetko preto dáva vozovňa Jurajov dvor. Tu však veľa alternatív na kapacitnejšie autobusy nie je. Táto vozovňa má približne 60 vysokopodlažných KAROS (ktoré navyše majú viac ako 20 rokov) a len 12 nízkopodlažných vozidiel SOR. Tento druh autobusov môžete vidieť na letisku na linke 61. Takže problém je v nedostatku 18m nízkopodlažnýchj autobusov vo vozovni, ktorá túto linku vypravuje. Zmena je možná najskôr možno o 2-3 roky, pretože DP chce vyhlásiť tender na jeseň na asi 100 autobusov, ktoré by okrem iných nahradili aj spomínané KAROSY. Potom bude väčšia šanca na kapacitnejšie nízkopodlažné autobusy na linke 96. Ak si zase najaké neuchmatne vozovňa Trnávka, ako sa to už viackrát stalo.
Reakcia na: jozefzba #193395:
V dnešnej ekonomike je kopa ľudí čo pracujú v zahraničí ak si pán nevšimol. Nehovoriac o tom že letecké zájazdy, zvlášť tie z odletom z BA nie sú ani zďaleka také drahé, aby si ich priemerne zarábajúca rodina nemohla dovoliť...
Reakcia na: Ike #193398:
Ale my tu nediskutujeme o cenach turistickych listkov 🙂
Reakcia na: Ike #193399:
Tak ja som tam bol so skupinou ľudí a keď si pýtal už asi 8my ten celodenný lístok slovami doslova citujem" Jeden ten za tisícšesťstopäťdesiat si prosím".. tak presne vedela čo má dať, aj napriek zjavnej jazykovej bariére.. ? ? ?
Reakcia na: Ike #193398:
Išli načas a boli čisté. Mne to ako turistovi stacilo. Nemam pocit že by to bolo vela. Taxík by bol drahý, autom sa pokojne zaparkovať nedá a je to drahé a jednorazové lístky by som preplatil. To vsetko na mna zanechalo dobrý dojem. Negatívom bola žiadna znalosť svetového jazyka

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.