Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan.miskove #193350:
Aj podla mňa je nezmysel obmedziť rannú špičku na L96 cez prázdniny na 20 min. Práveže cez prázdniny by som čakal na letisku väčšie vyťaženie tejto linky. Ako rozumné mi pripadá prehodiť výpravu z L196 čiže klbáky na L96.No nárazový nápor pri prílete nemusia zvládnuť ani tie podobne ako tomu je aj u L61,ktorá chodí preťažená už pár rokov.
Reakcia na: Mike #193364:
Resp. tá 107 bola zrušená v 1995 už aj na prázdniny ale to bolo ešte iba ako prázdninové obmedzenie:
http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky.html?#17276-Zmeny-v-MHD-od-1-7-1995
Reakcia na: david1 #193363:
107 bola zrušená 4.9.1995
http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky.html?#17290-Rusenie-liniek-od-4-9-1995

108 bola zrušená 18.4.1994
http://imhd.sk/ba/galeria-media/553/informacne-letaky.html?#17235-Obmedzenie-premavky-MHD-od-18-4-1994

71 (115) bola zrušená k 5.9.2005 a nahradená premávkou kĺbakov namiesto sól na 70 v prac. dni.
Reakcia na: Valec #193332:
Trolejbusy zacali premavat na D.Hony v novembri 88 a nahradili L 20 zo Šafka. Možno máš pravdu ,ale určite patrila medzi prvé zrušené expresné linky. V histórii to nie je uvedené iba jej prastará trasa.Trasa Čilizská -Šafko nie.
No naposledy im zobrali ex. L115 /71/ a nahradili jemným posilnením L70 ,ktorá však D.hony obchádza.
Reakcia na: MatejBA #193361:
Pravdu povediac aj čo poznám plno nešotoušov keď priletia do cudzieho mesta na letisko a majú batožinu tak neriešia aký typ autobusu im na to letisko príde či má 2 alebo 32 rokov, ide o to aby sa doňho dostali, netlačili tam, mali si kam položiť všetku batožinu a dostali sa do cieľa... teoreticky vo veľkej zime by sa malo v tom autobuse kúriť a vo veľkej horúčave by tam malo byť dobré vetranie...

Skúsenosť z Ba hovorí cca čo píše Valec, že ak teraz, počas sezóny priletí lietadlo a slušná časť cestujúcich sa naláduje do kĺbovej sorky na 61 (najmä s objemnou batožinou), ďalej po trase sa do tej 61 ľudia dostávajú už iba s veľkými problémami alebo aj vôbec... V prípade kĺbovej karosy sa tam vedia tak rozložiť, že až do konca trasy (resp. stačí po Trn. Mýto) tam môžu cestujúci stále pristupovať a zmestia sa..
Reakcia na: Valec #193360:
Uz ta vidim, ako prides o nejakeho hlavneho mesta a radsej tam uvitas 25 rocne stare vraky miesto celkom novych nizkopodlaznych modernych autobusov, lebo tam je viac miesta na batozinu ?
Reakcia na: Andreas.Papak #193358:
Nechápem prečo majú niektorí jedinci pocit, že ľudia čo prídu do BA lietadlom potrebujú aby ich do mesta odviezli autobusy so zlatými kľučkami... Obzvlášť, keď väčšina letov je buď low cost alebo charter.

Mimochodom, tej Karose je viac miesta na batožinu ako v SORke alebo Solarise. ?
Reakcia na: Andreas.Papak #193358:
..lebo turisti prilietajú na Letisko hlavne v špičke a idú prevažne na 96 do Ružinova a Petržalky..
Reakcia na: Valec #193357:
Áno na letiskovú linku staré karosy ?
Reakcia na: VLK #193356:
Šak ale x-krát sa tu už navrhovalo vymieňať na špičku vozidlá medzi linkami 96 a 196, to by bohate postačilo. ?
Reakcia na: milan.miskove #193350:
inak môj skromný názor je že Solarisy sú dostačujúce na 96tke, niekoľko odchodov je naplnených ale počas dňa je priemerná obsadenosť primeraná... vzhľadom na to že to vykonáva 2. DPA tak môžu tam byť iba staré Karosy, takto sú to aspoň nízkopodlažné vozidlá... problém je, že DPB tiež nezvesí autobusy z klinca a navyšovanie výkonov je akosi nepriechodné (už dnes ide do DPB 1/4 rozpočtu celého mesta)
Reakcia na: Tedomík #193351:
Zrejme si bol vtedy ešte malý, ale v rokoch 2004 až 2006 takáto tesco zastávka existovala. Nemam pocit, za by sa to osvedčilo.

Imho páni, mhd má beztak nie chvályhodnú povesť a preto rušenie a delenie bezchybných a frekventovaných liniek ako je 21 len pre to aby nám Eú zaplatila šoto sen mi príde jemne úchylné. Ak chceme trolejbus, urobme celú dlzku liniek 21 a 63.

V opačnom pripade si mozete byť istý ďalším poklesom cestujúcich a rastom iad. Cestujúci by to nepochopili a veru by som sa im ani nečudoval.

Potom sa dpb moze chváliť výstavbou tratí a prázdnymi autobusmi, ale toto víťazstvo bude mať skor trpkú príchuť.

Linka 41 a 64 je tomu svedkom. A potom keď vypadne trolejbus na 64 tak vznikajú take hlúposti ako že autobusová 64 vyloží luedi na vozovni, ide sa otočiť na lovinskeho, prepne na 41, príde na vozovnu, otočí sa, náloží ludi, ktorých predtým vyložila a pokračuje na budkovu. Radosť byť cestujúcim.
Reakcia na: milan.miskove #193350:
ak sa chceš niečo opýtať DPB, tak sa ich pýtaj na ich stránke a nie na stránke fanúšikov MHD ?
Reakcia na: Mike #193352:
Jaj ten prejazd som si neuvedomil. Tak ale zasa by bolo mať zbytočné zastávky TESCO Lamač a kúsok za ňou Mokrohájsku. Prip. ju používať iba 21tkou smer Patrónka a linkou 20 a 30
Reakcia na: Tedomík #193351:
Mokrohájska nemôže byť zrušená lebo obsluhuje celú sériu zariadení na Mokrohájskej ulici, ktorá je od Tesca Lamač prístupná horšie a komplikovanejšie a okrem toho obsluhuje aj školy na Dúbravskej ceste, ku ktorým by z Tebou navrhovanej zastávky Tesco Lamač museli byť dobudované chodníky..

A vôbec, ak by tam mala stáť aj 21 tak by to muselo byť po pripojení vetvy od D2 na Lamačskú cestu čiže v konečnom dôsledku by to bola dnešná Mokrohájska posunutá o pár metrov vyššie smerom k tescu...
Alebo keby sa zachádzky TESCO Lamač zrušili a namiesto toho by vznikli priamo na Lamačskej ceste. Tým pádom by sa zrušila zastávka Mokrohájska. K novým zastávkam TESCO Lamač by bol samozrejme nejaký prechod pre chodcov, prip. nadchod ako v Auparku. Potom by tam mohli zastavovať všetky linky. Na Patrónke by na voľnej plochce smer Lamač mohol vzniknúť ešte jeden obratiskový prúd alebo ako to nazvať. (Ako na Bosákovej sa plánuje) a tam by končili všetky linky zo západnej časti (aj 20 a 120) okrem 83 (34 by mohla byť zrušená, keďže po jej celej trase by išli 20+120) a k Vojenskej nemocnici by mohla byť predĺžená 84, prip. zlúčená s 83 veď aj tak z Jungmanovej na Ovsište idú spolu v závese 84+99 a obidve poloprázdne (aspoň v poobednej špičke)
Dobrý deň prajem.
Chcel by som sa opýtať dopravného podniku BA či nemá na pláne niečo s linkou 96. Pracujem na letisku a každý deň tým autobusom chodím do práce. Ráno býva strašne preplnený. Prijal by som aspoň to keby tam chodil väčší autobus, pretože teraz tam chodí ten Solaris Urbino 15 CNG. A tiež si myslím že keď príde nejaký turista na letisko a potom sa musí tlačiť v malom autobuse tak nieje veľmi nadšený. Minulý rok išiel aspoň raz za čas ten pekný veľký autobus Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity #4901 ale tento rok neviem čo sa stalo. Alebo keby ste aspoň interval zmenili z 20 minút na menej, stačilo by aj 15 minút veľmi by to podľa mňa pomohlo. Ďakujem za pouvažovanie nad tým.
Milan
Reakcia na: 810zssk #193344:
Ale zas presun toho najvýznamnejšieho terminálu z Patrónky k Tescu by nebol až tak od veci... aj prostredie je to lepšie (ponuka služieb sa nevzťahuje len na dva ošťaté stánky s alkoholom), aj miesta je tam viac (napr. na ukončovanie liniek) a ani by to nebola až taká veľká časová strata pri cestovaní. Nehovoriac o tom, že pri troche snahy by sa to dalo skombinovať aj s prestupom z vlaku...
Reakcia na: Mike #193347:
32tka v smere na DD
Z Hlavnej stanice siel na SAV na diesel. Manuálne nahadzoval sofer palice na vedenie bud na SAV niekedy az na Sokolskej. A na stahovanie palic je áno tlacitko ? . Striesky boli vzdy len na Molecke smer na DD a Pri suchom mlyne smer HS, tie 2.spominane sa potom rozpadli až ich zvesili - v čase ked už boli zrusene prejazdy 33/3 na 32/3.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.