Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inac co sa tyka novej linky 25, dufam, ze niekoho nenapadne, aby to stalo na Mokrohajskej.

Este nejake novinky:
- 6294 tiez nedostane digitalne transparenty podobne ako 6268 a je dost pravdepodobne, ze uz ziaden trolejbus. Nedali peniaze.
- 7116 od vcera v premavke - bola asi na linke 8
Reakcia na: Turbo #19308:
Ja som raz isiel s Petom P. na nejakej 7 a zastali sme na Racku. Uz pol kola sa vozili ozrani a rozlievali vino. Dosiel nejaky cestujuci, ze vyhodte ho. Takze Peto povedal, ze on to neurobi, ale ked budu cestujuci trpezlivi, tak zavola na dispecing. Takze zavolal, medzitym videl policajtov oproti cakat na semafore, tak ich zastavil, ze nech ich pridu vyhodit. Tak sa aj stalo, najprv ich vyzvali, ze nech vystupia. Neurobili to, tak potom ich chytili a odvliekli von 🙂 Zdrzanie asi 5-10 minut.

Co sa tyka bezpecnosti elektricka - autobus tak, podla mna:

Ked je vodic skuseny, tak v pripade, ze ide oproti autobusu kamion, tak to moze nejako zvladnut a uhnut, to elektricka nemoze. A to sa stava pomerne casto, ze na prejazdoch sa zrazi s autom. Autobus sa obvykle uhne prekazke. Proste autobusom sa da zabranit niekedy tazkym nehodam, ktore by sa s elektrickou jednoducho stali. Co sa tyka padania cestujucich, tak napriklad elektricka neide tak jemne do obluku, ako autobus. Ked som bol maly, tak som sa bal ist elektrickou, lebo som sa vzdy musel drzat pevne jak na nejakej horskej drahe(najviac si pamatam Mileticovu ulicu 🙂 ). Autobus sice tiez hadze, ale len ked su nerovnosti na ceste. Elektrickove trate su vsak horsie. Ale inak zas je pravda, ze elektricka ma masivnejsiu konstrukciu, tak pri kamionovej nehode mozno dopadne lepsie ako autobus. A este, v autobuse je vacsia sanca, ze sa nejako vaznejsie pokazi alebo vybuchne. Ale je to skoro jedno, chcelo by to nejaku statistiku.

Najviac by ma zaujimalo, aku logiku ma zvolenie moznosti "trolejbus". Kedze je to skoro to iste ako autobus co sa tyka bezpecnosti, akurat ze este ti hrozi napriklad ked si na bicykli, tak smrtelny pad botky na hlavu pri prejazde trolejbusu cez vyhybku a pod. A neraz sa stalo, ze potrhane vedenie a rozlietane botky donicili auta. Takisto jazda HROBUSTov nie je 3x bezpecna pre starsich cestujucich.
Reakcia na: Igorko #19330:
No neviem,ale na nasich tratiach sa mi to tak zda...Ved ked ide elektricka 30km/h a vykolaji sa???Alebo si zober,ze ked prejdes napriklad cez krizovatku a vpali do teba nejaky kamion???Ja viem je to nelogicke...Ale mam taky pocit,ze ta anketa sa vyplnuje preto,lebo niekomu sa velmi pacia elektricky,mne zase autobusy:-D
Reakcia na: Tomáš #19329:
Zdať sa Ti môže čo chce, dôležité budú čísla. Ja ich neviem, takže nehodnotím ale môj predpoklad je:
1) Električka je konštruovaná podstatne masívnejšie ako autobus.
2) Pohybuje sa zväčša po samostatnom telese.
3) Ostatným účastníkom dopravy, pokiaľ sú svojprávní (čo sa ale o niektorých s istototu tvrdiť nedá), je jasné, že električka neuhne, tak majú pred ňou o niečo väčší rešpekt.
4) Električka má výrazne nižšie pozdľžne aj priečne zrýchlenia než akýkoľvek gumokol, takže je podstatne menšie riziko napr. pádu cestujúceho.

Aké sú Tvoje predpoklady k názoru, že električka je najnebezpečnejšia?
Reakcia na: Turbo #19328:
No,ale tyka sa to nasej dopravy a tu urcite neni bezpecnejsia elektricka...Ja neviem zda sa mi,ze elektricka patri medzi najnebezpecnejsie..:-P...
Reakcia na: Tomáš #19327:

No neviem ako ty hodnotis bezpecnost, ale kolajove vozidla su vseobecne bezpecnejsie ako cestne. Staci si pozriet porovnanie vlak - bus. Ked sa vykolaji vlak taj byva menej mrtvych na celkovy pocet pasazierov ako ked sa niekde vykoti autobus... Samozrejme, elektricka je lahke kolajove vozidlo, ale podla mna je bezpecnejsie ako autobus. Samozrejme, zelezi to od trate, po ktorej prave ide... 🙂
Mam jednu pripomienku k ankete....Kto tam dava,ze elektricka je najbezpecnejsi dopravny prostriedok???Ja neviem podla coho to tam dava..Netvrdim,ze autobus je bezpecny,ale urcite bezpecnejsi ako elektricka:(
Reakcia na: condenzator #19325:
Bahn ,MSTS, trafic giant , Trainz Eisen BAhn ...
Nevie mi volakto poradit niaku hru z tematikou MHD.
Reakcia na: Z #19216:
Budiz. Ale neargumentuj mi oneskorenym odchodom, pretoze kym sa jedna osoba pyta, cez zadne dvere nastupuju a vystupuju davy, ktore si aj tak vynutia statie busu na zastavke. A ked sa niekto spyta, povedzme, Idete do Petrzalky? tak odpoved moze byt Ano alebo Nie, idem tam a tam - a to ten autobus na zastavke nezdrzi viac ako 1 sekundu.

A na zeleznici mas vypravcov, cielove tabule, atd., atd., takze k rusnovodicovi sa dobyjat nemusis. Takisto sa ti na zeleznici nestane, zeby ti z jednej stanice odchadzalo 60 a viac spojov za hodinu do piatich roznych cielov.
Reakcia na: Turbo #19320:
A to ho vyhodis osobne?
Reakcia na: Martin Fundárek #19299:
posledny dovetok,mal by si rozumient..ako sa vykotilo.. 65=26+4+1+25+4+3tech+2..viac mail
Tu je este nieco pre milownikov zberacovych vozidiel 🙂
http://www.lightrail.nl/nirov7/nirov7.htm

Pekny wikend vsetkym 🙂
Reakcia na: Vladimír #19317:

Ale ja nehovorim o extremnych pripadoch, ale o klasickom pachnucom ozranovi. Uz mi pripadate ako DPB. Nehladate riesenie ako ho vyhodit, nie, hladate dovody preco by sa takito ludia nemlai vyhadzovat... Strasne. Smradlavy ozran patri von a basta! O com chces diskutrovat? Ked je niekto normalny, vacsinou ani nesmrdi. Co som doteraz narazil na bezdomovcov a ozranov, tak vsetci smrdeli a casto boli v takom stave, ze by ich zvladol v pohode hocikto.
Reakcia na: Vladimír #19317:
Hlboky suhlas 😕
Reakcia na: Vladimír #19317:
No parada jeden normalny nazor,ktory sa tu uz pol dna snazim naznacit:-P
Reakcia na: Turbo #19316:
Ide len o to, že nie každý cestujúci, ktorý spĺňa podmienky na vylúčenie z prepravy je krotký a ožratý. Zapáchať môže aj agresívna osoba, ktorá po narážke na jej "pachové vybavenie" môže okamžite útočiť. Pár cestujúcich s nožom v chrbte sme tu už mali a mnoho vodičov nechce začať štatistiku vodičov - obetí násilia. Jednou z možností by bolo napr. volať alebo priamo na ulici osloviť policajnú hliadku...
Reakcia na: Z #19314:

Mozno to v 2400 cisti vodic, neviem. Ale je spravne, aby to musel robit vodic? Kazdopadne som rad, ked sa stara o vozidlo, casto vsak robi pracu, ze ktoru niekto iny pobera plat a kasle na nu.
Reakcia na: Z #19313:

No vidis, da sa to. Poznam pripady, kedy vodic fetakovi vytrhol flasu z ruky a povedal: "Von, inac ti ju rozbijem!". Fetak vystupil a nadaval na vodica. Vodic v tom povedal: "Tebe sa nieco nepaci?!" a smaril tu flasu o betonovy mur a rozbil ju a zatvoril dvere. Potom jedna babka vo vozidla zacala pindat. Vodic na to prehlasil do celeho vozidla: "Mieni tu este niekto fetovat? Nie? Tak mozeme pokracovat v jazde." Sadol do kabinky a islo sa dalej. Tak to ma byt!
Reakcia na: Turbo #19298:
To su vyhody aj nevyhody calunenych sedadiel, bohuzial 😕 Neviem presne, akym sposobom funguje tepovanie sedadiel, ale vacsinou mam skusenost, ze sedadla su "v pohode" :I
Mozno ta radost, do ktorej si polozil ruku, bola cerrrstva-faktom je vsak aj stav tambusovych "drevadiel" - ja som si zatrhla suknu nastastie len raz-ale nechcela by som pocut nadavky nejakej draho oblecenej damy, keby si zatrhla tisicovy kostym-pripadne ze by si sadla do niecoho podobneho, ako si opisal Ty 😕
Zda sa mi, ze najcistejsie calunene sedadla asi obsahuju SORy-ale su aj najmladsie... Ale stale dobre je na tom aj duhowy 2400 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement