Vymenoval si pekne veci co su na Trnku, problem je ze ani jeden z tych objektov dnes nie je najlepsie dosiahnutelny z Vinohradov - vsetkym co ide na Trnko sa dnes viac oplati ist na hlavnu stanicu, teda nijak neodlahcis raciansku radialu.
REXy existuju aj inde ako na Zahorie a nemaju nic s BID.
pokiaľ by vozidlá na takúto trať mal vyrobiť renomovaný výrobca poľnohospodárskej techniky, tak by to bolo realizovateľné bez ohľadu na finančné náklady ....
63 smerom z Avionu ma zrusenu zastavku Stara Ivanska? Aj ked si dam tu zastavku vyhladat na imhd tak mi na tej zastavke ukazuje 63ojku iba v smere do Avionu
Tym, co cestuju do prace v meste? Okrem toho ak by tam koncili niektore regionalne vlaky (od Pezinka, od Novych Zamkov, od Dunajskej stredy), tak by to vobec nebolo na skodu. Vsak na Trnavskom myte mas trznicu, OC Central, kusok mas Zimak, je tam aj Istropolis, mas tam velky prestupny uzol v BA (hadam aj najvacsi). A ak by sa zaviedli REXy v ramci BID aj inde ako na Zahorie, dost by to pomohlo Hlavnej Stanici.
#193090
Pekny vecer.
Neviem pochopit, preco v Bratislave ma elina rozchod 1000 mm, ked v inych mestach je 1435 mm.
Mozny rozvoz tovaru po meste priamo zo zel. stanice ako v Kosiciach. Uz sa tu zrekonsrtuovalo dost kilometrov kolaji a rozchod ostal po starom. V Ruzinove boli polozene panely, ktore pocitali z moznostou rozchodu 1435 mm pridany dalsi zliabok na kolajnicu. V Bratislave je stale doprava akoby spiaca princezna, zastarale semafory a vela aut v meste.
Jozef
Že ľudia už nebudú vystupovať až tak húfne na Vinohradoch, ale časť už na filiálke, (druhá časť ostáva pri vystupovaní na predmestí).
Cez vyučovanie ráno sú po príchodoch vlakov z Galanty ale aj Trnavy na Vinohradoch obrovské návaly.
Cestujuci co chcu prestupit na smery Vieden, Praha, Budapest, Zilina, Malacky sa ti urcite podakuju za to ukoncenie, urcite tym neuveritelne odbremenis trat na Racianskej (inak ako vazne - wut??).
Mimochodom, od DS ma byt nejaka spojka na Filialku?
Technicky by zrejme bolo mozne take vozidlo vyrobit (ostatne, vozidla schopne menit rozchod uz myslim aj existuju), ale bolo by to zrejme neuveritelne drahe a este neuveritelnejsie zbytocne.
Bolo by teoreticky možné (napríklad, ak by sa u nás zrealizoval tram-train) upraviť (napríklad 29T a 30T), tak aby boli schopné jazdiť po dvoch rôznych rozchodoch? (1000 a 1435mm) Mám na mysli riešenie, pri ktorom by každá náprava mala miesto dvoch tri, respektíve štyri kolesá a pred koncom jedného a začiatkom druhého úseku s odlišným rozchodom, by bol nejaký úsek (napr. 10m), kde by boli tri, respektíve štyri koľajnice - ako je dnes na Starom moste. Ďakujem
Seruste. Pred 2 rokmi som bol v Bratislave a chcel by som poslať 4 fotky električiek na imhd BA. Na akú adresu môžem tie fotky poslať?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jozefzba
Pekny vecer.
Neviem pochopit, preco v Bratislave ma elina rozchod 1000 mm, ked v inych mestach je 1435 mm.
Mozny rozvoz tovaru po meste priamo zo zel. stanice ako v Kosiciach. Uz sa tu zrekonsrtuovalo dost kilometrov kolaji a rozchod ostal po starom. V Ruzinove boli polozene panely, ktore pocitali z moznostou rozchodu 1435 mm pridany dalsi zliabok na kolajnicu. V Bratislave je stale doprava akoby spiaca princezna, zastarale semafory a vela aut v meste.
Jozef