Čo by ste povedali na to, keby sa v MHD počas večerov a nocí nesvietilo, respektíve svietilo menej? Lebo osobne by som v električke okolo takej 22h privítal tmu alebo šero určite radšej ako studené svetlo ? . Napríklad v časti prvého vozňa by sa nemuselo svietiť... alebo by sa aspoň mohol zredukovať počet lámp...
Na vnútornom displeji sa zmenili veci. Nasledujúca zastávka je trochu užšia (medzeri medzi písmenami sú minimálne) Pásma sa zmenili na ZÓNY. Zóny s časom už iba neprebliknú, ale majú "decentný" príchod z dola hore sa to vysunie. Čo je super a konečne sa spravilo, že sa to zobrazuje aj počas jazdy
Takže teraz po zatvorení dverí sa zobrazí doteraz pásmo (po novom ZÓNA) a čas a o chvílu to zobrazí zastávku (ďalej ako doteraz zastávka na znamenie a ďalšie významné zastávky na trase) Potom sa zobrazí konečná a za tým sa znova vysunie ZÓNA a čas
Inač už premenovali zastávky. Dnes na 32 písalo aj hlásilo Bárdošova. Neviem či sú už aj iné a či je na 28 už aj cieľ Nové SND....
Takže teraz je to BUSE spravené super ?
Neviem, či si to už niekto všimol, ale včera sa v minimálne v 2 T3 roloval displej tak, že zastávka, konečná zastávka, a zo spodu "prišlo" : Zóna: 100 22:30 ... a potom niekoľkokrát dokola.
"Energia, ktorú vydáva neraz ledva počuteľný nízkofrekvenčný zvuk, môže podľa Žiarana spôsobiť napríklad bolesti hlavy, nespavosť, únavu, nechuť do jedla, závraty.
Nebudem cakat ze "senior manager" bude stavat trat, ale mam pocit ze odkedy sa kazdy druhy clovek nazyva "manager of X" tak sa jedna o trubu ktora tam vie len postavat. Je "kriza" platy su mizive, ceny rekordne, niet ale jednu firmu v ktorej aspon polka nadriadenych su ludia absolutne neschopny, alebo aspon sa od nich nevyzaduje ziadna praca.
"Nákup 36 kloubových autobusů - v rámci toho tendru jsou hodnocena tři kritéria: cena vozidel, cena vybraných náhradních dílů a dveřní kritérium."
..."Pro účely hodnocení tohoto kritéria zadavatel definuje pojem nástupní proud. Nástupní proud je prostor mezi otevřenými křídly vstupních dveří do autobusu ve výšce 1200 mm o velikosti 600 mm. Jednotlivé nástupní proudy se nesmí vzájemně překrývat. Dveře o průchozí šířce 1200 mm tak mají dva nástupní proudy, dveře o průchozí šířce menší než 1200 mm mají jeden dveřní proud."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
Nízkofrekvenčný zvuk, ktorý spôsobuje tieto problémy, podľa odborníka vydávajú napríklad stojace autobusy značky SOR, ktorých dieselový motor produkuje stojaté vlnenie s frekvenciou okolo 30 Hertzov."
http://www.sme.sk/c/6867514/infrazvuk-z-otvorenych-okien-v-aute-nam-skodi-meriame-ho-zle.html
A "hateri" SORov sa mozu opat realizovat ?