Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #191895:
tak ne. Vyrobcom klimy je Eberspacher Sutrak typ AC515
Reakcia na: luky133 #191894:
tie dva fonty v zmluve a teda hlavne vykreslovanie č a ľ posobia velmi neprofesionalne ?
Reakcia na: Roberto #191891:
to je urcite len JPP, je prilis skoro na taketo vyjadrenia. SKODA pravdepodobne este len zacina rokovania s potencionalnymi dodavatelmi subdodavok.
Ak náhodou ešte niekto nepostrehol tak samozrejme, že je už zverejnená aj zmluva: http://www.dpb.sk/o-podniku/verejne-informacie/povinne-zverejnovanie/?inst=4480 Má dokopy 285 strán tak príjemné pár dňové študovanie.

Zatiaľ zaujímavý text:
"Zhotoviteľ garantuje a nesie zodpovednosť, že na základe koncepcie a kvality výroby nedôjde v priebehu 12 rokov od schválenia technickej spôsobilosti trolejbusu na prevádzku k žiadnym škodám vo forme prasklín materiálu, trhlín v ráme, uvoľnenia zvarov a spojov ani netesností." ?
Reakcia na: luky133 #191892:
vzhladom na to, ze nase klimaticke podmienky su v sucasnosti take ako pre 20 rokmi pri Zadare, malo by to byt OK.
Reakcia na: Roberto #191891:
DPB nadefinoval požiadavky na klimatizáciu tak, že musí byť vhodná pre naše klimatické podmienky takže o5 si tam môže dať výrobca čokoľvek. Resp. možno, že v opakovanom tendri tie podmienky upravili, ale to pochybujem. ?
Reakcia na: Ámos #191890:
len niekto mi hovoril ze by sa mali kupovat klimy do nich take tie co ma veolia v sorkach kratkych ale to je len JPP
Reakcia na: Roberto #191888:
ale problem je, ze tu klimu si neobjednali nikde inde. Keby ju neodobrali od SORu a zaroven kupili od hocikoho ineho bola by naplnena podstata. Takto je to len zle rozhodnutie, no financna strata nevznikla.
Reakcia na: Roberto #191888:
prvy rok
Reakcia na: Ámos #191887:
1 cent to neni cca 7000€ za solo / rok trestne oznamenie podaj za centove klimy vdaka tomu vyhrali tender.
Reakcia na: Mike #191886:
ak by si manazment neuplatnil udrzbu za 1 cent (popripade inu smiesnu sumu) na 8 rokov alebo 560.000km tak sam pojdem podat trestne oznamenie. Kedze na toto, uz je paragraf. nejak sa to vola "nehospodárne, neefektívne a neúčelne nakladanie s verejnými prostriedkami"
Reakcia na: Jezo #191874:
Údržba tomôže byť:
opis zákazky alebo nákupu (nákupov)

Dodanie 15 ks nových sólo trolejbusov s APU, 15 ks nových sólo trolejbusov bez APU a 50 ks nových kĺbových trolejbusov (ďalej len jednotlivo „trolejbus“ alebo aj „vozidlo“ a spoločne „trolejbusy“ alebo aj „vozidlá“) za stanovených podmienok v tejto zmluve a poskytnutie údržby uchádzačom pre každý trolejbus počas 8 rokov alebo do najazdenia 560 000 km každého trolejbusu od schválenia technickej spôsobilosti každého trolejbusu na prevádzku, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, ak si ju obstarávateľská organizácia uplatní do 6 mesiacov od schválenia technickej spôsobilosti prvého trolejbusu na prevádzku.

Čiže teoreticky mohol vyhrať aj vďaka údržbe za 1cent, ktorú si následne DPB neuplatní .. a uplatní si ju napri pri firme teknoplast, aby sa p. Kondrlíkovi zalepili oči.. (a vačky).
Reakcia na: Ámos #191880:
Akého charakteru? Že si dodatočne objednáva/neobjednáva "poskytnutie údržby uchádzačom pre každý trolejbus počas 8 rokov alebo do najazdenia 560 000 km " za 1 cent?
Reakcia na: Mike #191883:
Zaujímavé bude ešte kde ju namontujú. Viď. : http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17f.jpg ?
Reakcia na: luky133 #191877:
Ako píše Vladimír: buď sú to české technické predpisy, alebo sa medzičasom zmenili,
prípadne budú aj trolejbusy po pár mesiacoch premávky dodatočne chodiť na vystužovanie rámu (ako busy)
A zvýšené zaťaženie ciest a robenie koľají v asfalte nás predsauž v Ba nemôže prekvapiť ☺
Reakcia na: Vladimír #191879:
Problém je to Škodovky a tá ho bude musieť vyriešiť keďže ona dodáva el. výzbroj + montuje APU jednotku. Ten problém s montážou klimatizácie sa vravel aj o SORkách. Takže predpokladám, že buď ešte viac odľahčia karosériu alebo použijú zase dáku pseudoklimatizáciu resp. tie malé čo máme na Citare. A ak si správne pamätám tak APU jednotka zasahovala aj do priestoru na streche kde býva umiestnená klimatizácia bežných rozmerov.
Reakcia na: Vladimír #191879:
dieselagregat bude v pripade troflov spolocnosti SOR/SKODA rieseny pomocou http://www.zdroje-energie.cz/files/wiki-image/43.jpeg ziadne zvysene zatazenie naprav teda nehrozi. ?
Reakcia na: Mike #191866:
kedy mozme ocakavat prve dodatky k zmluve?
Reakcia na: luky133 #191877:
http://www.dszo.cz/?section=spolecnost&file=tiskovky&id=405

"Oba nové trolejbusy 26Tr a 27Tr Solaris jsou vybaveny klimatizací, ale nemají dieselagregát, takže nemohou jezdit mimo trolejové vedení nebo při výpadku proudu. Technické předpisy totiž neumožňují, aby měl trolejbus současně dieselagregát i klimatizaci, protože by dosahoval příliš velkého zatížení náprav."

Zjavne to nie je problém SORu.
Reakcia na: luky133 #191877:
A kedy u soru nieco nebolo mozne? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement