Na Vazovovej padlo vedenie. električky z ruzinova a vajnorskejkoncili pred trnavskym mytom. po skonceni tohto obmedzenia museli 2ky na trnavskom myte prist este na sturak a s5. 8cka isla spravne kedze 3 z race nebola obmedzena
"Vzhľadom na summit prezidentov strednej a východnej Európy, ktorý sa uskutoční 12. až 13. júna 2013 v Bratislave, DPB upozorňuje cestujúcu verejnosť na možné zdržania, obchádzkové trasy, prípadne obmedzenia v doprave."
A henten pseudocitat si nasiel kde v prepravnom poriadku? ? Existuju take veci ako prevadzkova povinnost a prepravna povinnost a tieto su dane priamo zakonom. Predpokladam ze v pripade vynechania danych spojov sa sice uplatnit nedali (zrejme existovala prekazka ktora dopravcovi branila spoje vykonat), ale to co tu tvrdis je blbost.
Na druhej strane vzhľadom na tech. stav ik280 tých vodičov, čo si trúfli ísť dolu Pražskou s vyradenou rýchlosťou, až tak veľa nebolo...
Reakcia na #191552 od 810zssk: ono by vodičov aj potrebovali, ale u trolejbusov nemajú služby (keďuž pracovné dni obsadzujú ZV pri Mamute a občas aj na Hrobonke :-D)
A u autobusov zasa nemajú vozy do výpravy ?
Nápodobne. SORy nejako negatívne nevnímam. Pamätám si časy Ikarusov 280 ?. Pekne hore Brnianskou v L21 na poslednom hrdzavom dvere, čuchajúc smradľavú gumu z tých skladacích dverí, keď sme sa zrazu prehupli na Pražskú, vodič vyhodil rýchlosť a zrazu nastalo hrobové ticho. A v tom tichu začali drnčať asi všetky šróby, výplne, dvere a záplaty čo autobus mal. Potom dole pri Sokolskej zaradil, bus myklo a všetci leteli dopredu ?
hovoril som o dizajne interieru, mal som to upresnit. exterier je podareny okrem zadnej casti. Je tam odskok v liniach. ale to uz ma posledna seria doriesene a je to celistve. takze ok
ja uz busmi jazdim velmi malo, takze praktickost toho interieru objektivne posudit neviem, ale zatial mi nikdy nevadil
O dizajn nejde, podla mna inak SOR nema nejaky extra zly dizajn (BNkova rada bola velmi podarena, aj ked sotoverejnost ju neznasa), skor ide o spracovanie interieru. SORka je proste vnutri riesena velmi neprakticky a to sa tyka tak radu BN aj NB (Bcko este bolo relativne v pohode).
Ináč teraz ma napadla ešte jedna vec ohľadom tendrovaných vozidiel. Ak ma pamäť neklame pri električkách DPB požadoval výhradne predsuvné dvere (tuším som to čítal v tých odpovediach pre výrobcov, taktiež tam zakázal dodanie vozidla s hliníkovou karosériou chcel výhradne karosériu - skriňu z bežnej ocele) avšak vie niekto aký typ dverí požadoval pri trolejbusoch? V podkladom som našiel len formulku, že bližšie podrobnosti musí výherca konzultovať s DPB...
tak jedine ak tak posledna seria SORov sa uz zacina priblizovat k Solarisu. Inak je rozdiel v dizajne markantny aj ked uzitkovo nepodstatny.
Samozrejme, otazne je ako by trofl Solaris bol pozapajany po skusenostiach s nasimi SU15 ?
No tak som zvedavý či tá prestavba pomôže tej rýchlosti trolejbusov a či už budú jazdiť vo svojom jazdnom pruhu pohodlne ? Osobne som si myslel, že budú upravovať aj zákrutu medzi zastávkou Pri Podchode - Janotova keďže tá mi pripadala skôr zle navrhnutá ako tá pri Hany Meličkovej.
Staznost sa neoznamuje, ale podava. Nerobi sa tak na neoficialnych strankach prevadzkovanych nadsencami, ale na Dopravnom podniku, ktoreho stranka je prekvapivo dpb.sk. Aj tak ti nic nepreplatia?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk