Ja nie som odborník, ale cestujúci. A nebudem chváliť niečo, čo mi nevyhovuje. 100 km za 2 hodiny a 15 minút je jednoducho veľa. A sedieť viac ako dve hodiny v preplnenom vlaku s minimálnym miestom na nohy vôbec nie je príjemné. A keď idem cez Maďarsko, tak nemusím stáť ani v zápche.
Vidno aký si odborník. Po prvé, zato, že je na trati 80tka a úsekovo ešte menej (rekonštrukcia a la žsr), RJSK nemôže, ich jednotka vytiahne 120. Po druhé pojem zápcha ti nič nehovorí? A ukáž mi koľko ľudí chodí denne BA-KN. A v pondelok ráno a v piatok večer ten vlak nie je o nič pomalší. Nehovoriac o tom, že vieš sa 2 hodiny vlakom je príjemnejšie ako 2 hodiny sa ***ať v zápche.
Na infolinke mi povedia, ze nie je zalozne vozidlo. Ja im na to - to za 2 tyzdne ste ho nevedeli najst co nepremava 33/4 or 5. A bolo ticho a o 5 minut telefonat od nich nazad, ze napiste mail na vnutornu kontrolu.
Este ze po trase byva tolko debilov co po tom ako tam RJ zacal jazdit presadli do vlakov ? Ale inak ano, RJ SK je REGIONALNY dopravca, nie je urceny na dlhe vzdialenost.
V roku 2012 osobný vlak, ktorý tiež stál všade: odchod z BA-Hl.St. 10.24, príchod do KN 12.39, t.j. 2hod 15min. (Len pre zaujímavosť CP z roku 1996: 1hod 48min, pričom vlak zastavoval na BA-NM, Kvetoslavov, DS, Veľký Meder, Zem. Olca, KN.)
Len mi vysvetli jednu vec. Ako je to možné, že vlak, ktorý odchádza 16.07 z BA-Hl.St. a stojí na každej zastávke je v Komárne skôr (18.14) ako ten, ktorý nestojí nikde (18.19) ?
V spicke bude polhodinovy takt v useku BA-Kvetoslavov, do Dunajskej Stredy hodinovy a do Komarna dvojhodinovy. Do toho budu este povkladane REXy, ktore medzi Biskupicami a DS nebudu stat v smere do Komarna nikde, v smere do BA len v Orechovej Potoni (krizovanie?), v ostatnych usekoch vsade. Velmi pekny CP!
Takze uz sa mi podarilo najst:
102409 Bratislava - Zlate Klasy - Novy Zivot (zrusene bez nahrady, 102408 ma velmi podobnu trasu, vlastne nechapem preco to boli povodne dve linky)
106401 Malacky - Gajary (nahradene 102415 BA - Gajary)
106402 Malacky - Male Levare (nahradene 102416 BA-Male Levare/Borsky Svaty Jur)
106403 MHD Zavod - navoz na vlaky (zrusene bez nahrady, dnes tam premava MHD prevadzkovana priamo OcU Zavod)
106404 Malacky - Borsky Svaty Jur (nahradene 102416 BA-Male Levare/Borsky Svaty Jur)
106405 Malacky - Bilkove Humence (nahradene 102419 BA-Bilkove Humence)
108401 Senec - Pezinok (nahradene 102427 BA-Pezinok-Senec)
108406 Senec - Tomasov - Rovinka - Bratislava (nahradene 102405 Bratislava - Rovinka - Tomasov - Senec*)
108407 Senec - Jelka (nahradene 102442 Bratislava-Senec-Velke Ulany/Jelka)
Vo vacsine pripadov teda islo o predlzenie tychto liniek do BA, avsak nie zmenou licencie, ale vydanim novej (a zrusenim starej). Zaujimavostou je linka 108406, ktora od zaciatku bola vedena az do Bratislavy, avsak bola "otocena", teda z linky Senec-Bratislava spravili linku Bratislava-Senec - zda sa ze tu bola snaha o to aby linky pokial mozno vychadzali z Bratislavy.
Pri 102409 islo o logicke spojenie s inou linkou, v pripade 106403 o (trestuhodne) uplne zrusenie linky.
* v case ked jazdila 108406 tak pod cislom 102405 bola prevadzkovana linka Bratislava-Svaty Jur, ta bola neskor zrejme zlucena s linkou do Modry a jej cislo bolo obsadene novou linkou BA-Senec cez Rovinku
Otazne je, ze ci by to skor nepomohlo Bratislave, aby mohla plne cerpat eurofondy!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos