Reakcia na: m@rtin #19108:
No výborne, ak obsluhujú autobusy oblasť za Evropskou, tak ich budeme ťahať až zo Šárky:-). Vieš, ak chceš niečo seriózne navrhovať, tak sa musíš trošku oprostiť od toho, že tam bývaš práva Ty:-). Ja si pamätám Tvoje zúfalé výkriky proti električke do starej Ruzyne, pretože TEBE by sa zhoršila dopravná obslužnosť.Nejako si pozabudol na súťaž, ktorú som Ti navrhoval.
Tak a teraz záver: Nič z toho, čo som navrhoval, som nemyslel vážne. Len som sa tešil na Tvoju veľmi presne vopred vypočítanú reakciu:-))).
Myslím, že môžeme prestať spolu diskutovať, lebo ja som alergický na vyjadrenia typu "to ty s tramvajema nikdy nedosáhneš". Po prvé, preto, že ja to skutočne nedosiahnem, pretože ja to nerobím (rovnako ako Ty nenakupuješ pre Prahu autobusy, hoci niekedy Tvoje príspevky chcú tvrdiť niečo iné:-)) a po druhé preto, lebo sa to s električkou pohodlne dosiahnuť dá. Ale s Tebou sa o tom hˇádať nebudem, lebo Ty si zase zaslepený autobuso- a vrakosofil:-).
I.
Vladimír
Ak píšeš, že tie kĺbaté budú z väčšiny 15m, vysvetli mi, prosím, zmysel poznámky v zátvorke v znení "chvalabohu". Celkom nerozumiem.
Pravdupovediac, po príchode Solarisu do Prešove prvé dojmy vodičov rozhodne nemožno opísať ako najlepšie.
Re #19104 mickey: Jediné, čo ma napadá je, že mysleli na trolejbusy na Trnávku a odtiaľ predĺžiť k TESCU L63 a L67. A to hádam nie...
Re #19105 ufo: Čo ja viem, tak dôvodom pre rozdelenie L12 na L12 a L14 bolo získané spojenie Šafárikovho nám. s Karlovou Vsou a Dúbravkou, ktoré sa počas výluky v roku 1998 ukázalo ako cestujúcimi veľmi žiadané a využívané.