Reakcia na: Spectre #19088:
Sorry, ale o tých Sanosoch hlásaš nezmysly:O Sanosoch nerozhodovali žiadni zvrhlíci, bola to v tom čase jediná použiteľná karoséria. Ikarus chcel za karosériu na Ik280 toľko, koľko stál kompletný SANOS, nič iné kĺbové nebolo u boľševika k dispozícii. Mohli sme byť radi, že sa podarilo kúpiť juhoslovanský polokapitalistický SANOS a že sem nedostali kĺbové odporové ZiU-čka.
A v tej dobe teda 15Tr rozhodne na svete nebola.
Ako to myslíš s tým kapacitnejším interiérom? Tomu nerozumiem. Ako chceš spraviť v 15Tr kapacitnejší interiér?
Turbo
Ten vzduch sa odraza od toho priestoru medzi plafonom autobusu a vetrakom ako takym. Mas tam cca. 5 cm kolmej steny a ak poznas aspon trochu charakteristiku prudenia vzduchu, tak velmi rychlo zistis, kam ti to vlastne bude fukat. Teoriu laminarneho a turbulencneho prudenia si mozes kdekolvek precitat, ak tomu pochopis, daj vediet.