Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ehm #190650:
A prečo by sa všetky linky nemohli otáčať v Karlovke? Nebude sa tam prestávkovať a na L6 bude striedač. Vec vyriešená.
Reakcia na: Ehm #190650:
5+9 môžu prestávkovať na opačnej konečnej. Využívali by jednu kolaj. Na druhej by prestávkovala L6. Záložné vozidlo by mohlo parkovať nacúvaním na Dúbravskú trať a druhé pri hríbikoch. Bude fungovať štandartná X v trase KV-Dúbravka v cca.5 min.int. ako tomu býva pri výlukách.
Reakcia na: Mike #190651:
tak hej 15 min. sa moze zdat vela ale to je cca 3-4 supravy.. aco ja mam skusenosti tak v tej dobe nechodi vela ludi cize to je tak akurat na jeden klbak...
Z fb stranky magistratu:

"Od 7. mája budú môcť lacnejšie cestovať v verejnej doprave aj tí Bratislavčania či návštevníci metropoly, ktorí si v MHD zakúpia cestovný lístok prostredníctvom SMS správy a sú zákazníkmi O2. K tomuto pozitívnemu kroku pristúpil operátor po dohode s vedením mesta a rušení vlastnú 10% províziu z ceny lístka za účelom výhodnejších podmienok cestovania, podpory MHD a zvyšovania kvality životného prostredia. Vďaka tomuto kroku bude cena jednorazového lístka zakúpeného cez mobilný telefón 90 centov. Cena je teda pre zákazníkov mobilného operátora rovnaká ako v prípade tradičného, papierového lístka. Bratislavský primátor je presvedčený, že podobné, ústretové rozhodnutie urobia v blízkej dobe aj ostatní mobilní operátori a pomôžu tak zvýšiť atraktivitu cestovania verejnou dopravou."
Reakcia na: Ehm #190650:
Možno sa zavrie Dúbravka až keď tú budú obojsmerné eliny. A potom sa môže jazdiť po Damborského (podľa počtu vozov jedna linka).. ? ?
Ináč jedna linka z východnej radiály do KV je veľmi málo, takže tá druhá možnosť je nereálna podľa mňa.
A k tej Xke.. bolo by vhodné aby mala interval kompatibilný s elinami, (napr. 8 minút a bude obojsmerne nadväzovať na linku 5). Alebo ak nie, tak aspoň nech sa prekladá s 34. Ale 15 minút sedlový interval sa mi zdá v porovnaní s električkovým priemerným 4, veľmi málo...
Reakcia na: Andreas.Papak #190646:
no ja by som to navrhol takto:

5 a 9 do KV klasika + 6 odchody ako sa podari. (bohuzial dve kolaje su malo)

4 - zo zlatych cez tunel z otocenim sa na chatam sofer smer novy most....

alebo 9 a 6 (celodenna) do KV

4 a 5 - za tunelom otocka smer novy most resp. spod noveho mosta otocka do tunela od chatam sofer...

+ ND klbaky v 15 min mimo spicky a 10 v case spicky...

Budu Belfi s Ftacnikom pritlkat na tunel pamatnu tabulu ako pred casom Zahradnik s Durkovskym? A je tam vobec dost miesta na tabule pripominajuce minule aj buduce opravy tunela?
Reakcia na: Peon #190631:
Nie. Cez POP sa tiež dajú... ľudom, ktorí nastupujú na zastávkach, kde sa nepredávajú lístky napríklad.
Reakcia na: Tedomík #190641:
L13 je /bola/ v rôznych info materialoch ako linka Stanica-centrum.
Reakcia na: Tedomík #190645:
No tak lebo L4, 5 , 6 a 9 sa v KV asi neotočia.
Reakcia na: Andreas.Papak #190644:
Na co zrusit 6? Ta je velmi potrebna hlavne ked otvoria tunel a bol by si prekvapeny ze dost ludi idu elektrickou nie vela ale take kinderko v 10 min. intervale by asi nestacilo
Ináč má význam dávať nové schémy električiek na papier? Veď o chvíľu sa má zatvoriť Dúbravka, je už nejaký plán ako to bude potom? L6 sa zruší, a jedna z L4,5 bude končiť v Karlovke? A náhradná doprava? Osobne si myslím, že by stačilo posilniť 34, a v úseku KV - Damborského dať 2 kinderká (zrušiť L55 ? ).
Mohli by spravit do tunela aj cestu pre busy a dat cez neho 31 a 39
Reakcia na: Valec #190635:
Na koľko km?
Inac pri tej zmene X13 by sa mohla aj precislovat kedze je nove linkovanie elektriciek. Osobne by som navrhol bez X kedze to neni ani nahradna ale trvala a cislo 1 by bolo fajn
Reakcia na: TeBeCe #190637:
operatívne rátajú s neotvorením tunela 😉
DPB uz nacisto preplo, z vitrin vybrali vsetky informacne materialy v spodnom "riadku" a nahradili to velkou schemou elektrickovych liniek + este sa im tam zmestil o polovicu zmenseny (a horsie citatelny) plagat IDS BK. Podotykam ze nehovorim o elektrickovych zastavkach, ale autobusovych.

To tak strasne prezivaju ze po roku sa im podarilo s neuveritelnym meskanim otvorit tunel???
Na vystupisti ASMN odstavenych niekolko Lajnsov a behaju okolo nich ludia s notebookmi, ktore pripajaju do palubakov. Zrejme teda update SW pre IDS.
Reakcia na: 810zssk #190627:
@all: Tie sú už na ústupe (pokiaľ viem, ani sa pre ne aplikácia pre BIDku nerobila), takže v Lamači by mali mať tiež POPku. POPka samozrejme na kartu zapisovať vie, tzn. PCL BID sa budú predávať NA STANICIACH v rámci BID bez ohľadu na to, či tam majú iKVC či POPku.

@Peon: Medzinárodné lístky s pevnou cenou sú také, ktoré majú cenu pevne stanovenú (napr. BA-Wien), medzinárodné lístky s "nepevnou cenou" sú všetky ostatné, kde sa cena vypočítava na základe úsekov v jednotlivých krajinách, tzn. je potrebné online pripojenie k predajnému systému.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.