Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: neoplan #19046:

1) Lebo vtedy boli električky neperspektívne.
2) Lebo Petržalak vtedy nebola stopaťdesiattisícové sídlisko ale bohapustá diera.
3) A čo by si robil s elinami pri Sade Janka Kráľa?
I.
Reakcia na: J #19042:
Keby si čo len minimálne popremýšľal, tak by si prišiel na to, ako ho sfunkčniť. Čo takto použiť skutočnú doménu Slovenska?
I.
Reakcia na: Igorko #19070:
To si nevsimaj. To sa ozyvaju ludia, ktori nemaju paru o technike. Uz to vidim, ako by J nakupil 100 poJebanych Shitar .... strach a hroza 🙂
Reakcia na: J #19039:
Čo je to za hovadinu "my sme zistili, že CB nie"? Budeš snáď Ty osobne podpisovať objednávku či vyhodnocovať výberové konanie? A už som raz povedal, kto hodnotí podľa evidentne vadného autobusu, je sám vadný. CB má milión chýb ale nie to, čo mu vytýkajú BA fanúšikovia.
I.
Reakcia na: J #19039:
Čo je to za hovadinu "my sme zistili, že CB nie"? Budeš snáď Ty osobne podpisovať objednávku či vyhodnocovať výberové konanie? A už som raz povedal, kto hodnotí podľa evidentne vadného autobusu, je sám vadný. CB má milión chýb ale nie to, čo mu vytýkajú BA fanúšikovia.
I.
Reakcia na: frenky #19033:

1) Prečo myslíš, že linku ku Krematóriu nie je treba?
2) Prečo by bola zachádzka na Segnáre stupídna? Myslíš, že by bolo lepšie tam viesť samostatnú linku alebo čo?
I.
Reakcia na: d3k0 #19030:
Lenže držať si voz na 38 a ranné odchody 49 je nepríčetné plytvanie. Keď pridám voz z 38 na 37, zlepším obsluhu Lamača aj krematória.
Reakcia na: J #19027:
Čo blúzniš o megadodávkach busov a trolov?
Po prvé, nikto, ale nikto na to nedá peniaze, ibaže by Bratislava založila tlačiareň na peniaze.
Po druhé, megadodávky sú obrovská momotina, pretože potom Ti tie megadodávky aj naraz megadožívajú a potom dochádza k tomu, že potrebuješ naraz strašnú hromadu peňazí. Ráč sa spýtať v Solingene. Raz za 20 rokov potrebujú vymeniť všetky trolejbusy a dosledkom je, že ich každých 20 rokov chce mesto zrušiť.
I.
Reakcia na: Igorko #19063:
Za vrchol dokonalosti považujem expresnú električku s paralelným "vŕbovým" trolejbusom 🙂
Reakcia na: neoplan #19023:
To si ale zase u sedláckeho ČSAD systému "jazdíme odvšadiaľ všade ale len tretí utorok v marci v prestupnom roku, ak naň pripadá čiastočné zatmenie slnka a úplné zatmenie mesiaca...
I.
Reakcia na: Papyr #19020:
Lenže elina je nosný systém. -takže skor električka by mala mať menšiu hustotu zastávok a autobus by mal byť vŕbák. Btw., keď už sme pri tej Evropskej - a všimol si si, že tá elina s 10 zastávkami v pohode stíha ten autobus s troma, že:-)? Takže je jasné, čo by malo byť expresné.
I.
Reakcia na: J #19019:
No ak si myslíš, že cestujúcim nevadí, že voz je hrdzavý, tak máš typické beusácke myslenie. A takisto s tým zatváraním okien. A s tým strešným vetrákom - fúka z neho na vodiča. A ten tam na rozdiel od Teba sedí celý deň. Buď musí BEÚS spraviť veľké kabíny vodiča alebo prv= vetráky zrušiť.
I.
Reakcia na: Igorko #19058:
Dokonca po Jurák - no fakt - celkom sa mi to pozdáva. Takže repete:
L1 -> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - NÁM. Ľ. ŠTÚRA -> 8/10/12
L2 -> DÚBRAVKA - Karlova Ves - ŠAFÁRIKOVO NÁM. -> 8/10/12
L3 -> RUŽINOV - Obchodná - tunel - Jesenského - Špitálska - RUŽINOV -> 8/10/12
L4 -> DÚBRAVKA - Karlova Ves - Jesenského - Špitálska - ZLATÉ PIESKY -> 8/10/12
L5 -> KARLOVA VES - tunel - Obchodná - RAČA -> 4/5/6
L6 -> HLAVNÁ STANICA - ŽST NOVÉ MESTO - /v špičke JURAJOV DVOR/ -> 8/10/12
L7 -> ŽST VINOHRADY - Špitálska - NÁM. Ľ. ŠTÚRA -> 4/5/6
L8 -> RUŽINOV - Špitálska - Jesenského - tunel - Obchodná - RUŽINOV -> 8/10/12
Reakcia na: ufo #19013:
Sorry, ale aké prepravné prúdy sú Ružinov - KV? Vleu si do deviny a skús si spočítať trnzitnú frekvenciu - minimum.
I.
Možno by malo efekt, keby L6 v čase špičky (špička ohraničená začiatkami a koncami pracovnej doby v jednotlivých podnikoch) bola predĺžená až na Zlaté piesky. Áno, celkom sa mi to páči. L6 z Hlavnej stanice na ŽST Nové Mesto, v špičke predĺžená až na Zlaté piesky so zachádzkou k ŽST Nové Mesto. 🙂
Okolo Juráku by teda v špičke jazdila električka v jednom smere každé 4 min., ale mimo špičky len každých 10 min., čo asi celkom zodpovedá industriálnemu charakteru okolitého areálu. Spojenie ŽST Nové Mesto s Istrochemom by L6 zabezpečovala len v špičke. Obávam sa, že dnešná L58 v sedle pri 20 min. intervale nie je využitá.
Reakcia na: Vladimír #19057:
Predĺžil by som L6 na JD so závlekom na ŽSTNM.Na JD sa prepravné prúdy s výninkou leta končia.
I.
Reakcia na: Igorko #19054:
Teraz celkom nerozumiem. Predĺžil by si L6 až na Zlaté piesky s obojsmernými zachádzkami k ŽST Nové Mesto? Alebo L6 celkom zrušil a k ŽST Nové Mesto nechal zachádzať L4?

Súhlasím, že ak by sa zachádzalo k ŽST NM a ďalej pokračovalo na Zlaté piesky, mohlo by to nahradiť dnešnú autobusovú L58. No potom, čo som v lete videl, otočku ŽST NM skôr vnímam ako možnosť efektívne zahusťovať dopravu v úseku Trnavské mýto - Zátišie, kvôli zvýšenej frekvencii cestujúcich smerujúcich do POLUSU. Všimol som si totiž, že až na Zlaté piesky cestuje len málo ľudí a mnoho ľudí prichádzajúcich z Vajnorskej radiály vystupuje na Trnavskom mýte. Mnou navrhovaná L6 by tak vypomáhala "štvorke" na zaťaženom úseku POLUS - Trnavské mýto a v úseku Trnavské mýto - Hlavná stanica by zabezpečovala spojenie východných radiál so stanicou (časť cestujúcich z vajnorskej radiály + pristúpivší cestujúci z ružinovskej radiály).
Reakcia na: ufo #19012:

1) K2 má o 80 cm kratší rozvor ako KT8. Ak si niekedy videl NP článok v KT8D5N, tak sám uznáš, že je to na hranici únosnosti. Z tohto dovodu pokladám K3N za brnenský exhibicionizmus a nie za riešenie čohokoľvek.
2) Možno tomu niektorí mladí kolegovia nebudú veriť, ale fyzikálne zákony ani trhový mechanizmus neprebije.
I.
Reakcia na: Vladimír #19006:
Nuž a či Ty nevieš, že INAK SA TO NEDÁ? Pre nechápavých: 🙂 🙂 🙂.
I.
Reakcia na: Vladimír #19005:
Ešte by som zrušil priamu linku na žst. NM a robil tam závleky z oboch smerov vajnorskej radiály. Tým by získali spojenie na obe strany (napr. robotnícka frekvencia ŽSTNM-Istrochem) a jadná doba by sa predľžila cca. o 4 minúty a ušetrilo by sa min. 1 vozidlo.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.